Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, tror inte.

Men det är bara så mkt man kan göra...
Sända signaler på distans, eller gå fram och prata och säga att man är intresserad. De första ser inte jag som ragga då det är otroligt svårt att tolka sånt...

Om någon skulle gå fram till mig och säga att den är intresserad skulle jag bli jävligt kort och tvär. Det är bara creepy.

Jag hade ett moment med en kille förut. Stod på perrongen, väntade på pendeln och pratade med en kollega, skrattade högt och härjade som vanligt.
Ett par meter bort står en kille som ser bra ut, jag tittar bort mot honom, våra blickar möts och hålls kvar.
Jag fortsätter prata med kollegan, tittar bort igen, han tittar fortfarande på mig och bägge ler lite.
Där hade det varit hur enkelt som helst att gå vidare om jag velat.

Om någon skulle gå fram till mig och säga att den är intresserad skulle jag bli jävligt kort och tvär. Det är bara creepy.

Haha, det skulle fungera på mig . Jag skulle bara tycka det va roligt :D.
Men sen menade jag inte bokstavligen heller... Vad personen säger för att visa sitt intresse är en annan sak. Raggningsreplik eller du är snygg eller vad tusan det är...

Jag hade ett moment med en kille förut. Stod på perrongen, väntade på pendeln och pratade med en kollega, skrattade högt och härjade som vanligt.
Ett par meter bort står en kille som ser bra ut, jag tittar bort mot honom, våra blickar möts och hålls kvar.
Jag fortsätter prata med kollegan, tittar bort igen, han tittar fortfarande på mig och bägge ler lite.
Där hade det varit hur enkelt som helst att gå vidare om jag velat.

Ok, gör du så också ? Stirrar ut folk ? ÄR det inte risk att det blir creepy ? :confused:

Alltså på Ica skulle jag inte gå fram till random folk och börja ragga. På sociala tillställningar har jag inga problem med att gå fram, ta initiativ till konversation eller liknande.

Mallis!
Varför kan du inte inleda konversationer med folk på Ica?

Om situation är lämplig så kan man väl växla ord med vem som helst. Det mesta är ju helt oskyldigt och har ju inte med raggning att göra.

Haha, det skulle fungera på mig . Jag skulle bara tycka det va roligt :D.
Men sen menade jag inte bokstavligen heller... Vad personen säger för att visa sitt intresse är en annan sak. Raggningsreplik eller du är snygg eller vad tusan det är...

Ok, gör du så också ? Stirrar ut folk ? ÄR det inte risk att det blir creepy ? :confused:

Stirrar ut?
Läste du vad jag skrev?
Jag kollade bort mot hans håll, våra blickar möttes.
Jag fortsatte prata med kollegan och tittade då givetvis på min kollega.
Tittade tillbaka mot killen som då tittade på mig, våra blickar möttes igen och båda log.

Jag står inte och stirrar på folk, vem gör ens det :laugh:O_o

Käre gud, låt blixten slå ner i min uppkoppling ...
giphy.gif

Your welcome ;)

Stirrar ut?
Läste du vad jag skrev?
Tittade tillbaka mot killen som då tittade på mig, våra blickar möttes igen och båda log.

Prova med en raggningsreplik nästa gång ska du se :up:
Du verkar ju inte kunna sånt därnt alls :meh:

Stirrar ut?
Läste du vad jag skrev?

Jo, jag läste.
Nej, men det lät ju som att killen gjorde det...?

Stirrar ut?
Läste du vad jag skrev?

Haha! Om en inte ens kan titta på någon utan att den personen uppfattar det som creepy så kanske en ska se över ens sociala skills, en smula.. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 029
· Visningar
106 190
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 023
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka