Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja inte vet jag.
Du skrev att tjejer är dåliga på att ”visa vad de menar” och jag tror att det lika gärna kan vara du som inte fattar vad de menar. Din teori här om att de helt enkelt inte raggar på dig kan ju också stämma.

Jag tror tjejer tror att det räcker att dom ler lite en gång och stryker sitt hår... eller ger några blickar. Det kanske det gör på vissa också.

Ja, varför tror ni jag har svårt att tolka signaler då ?

Jag tror tjejer tror att det räcker att dom ler lite en gång och stryker sitt hår... eller ger några blickar. Det kanske det gör på vissa också.

Ja, varför tror ni jag har svårt att tolka signaler då ?
Jag vet inte vilka ”tjejer” du pratar om men jag tror inte alls att tjejer som grupp ”raggar” genom att stryka sig i håret eller le en gång. Om det är så du uppfattar tjejer så drar jag slutsatsen att du antingen inte fattar eller att folk helt enkelt inte raggar på dig.

Jag vet inte vilka ”tjejer” du pratar om men jag tror inte alls att tjejer som grupp ”raggar” genom att stryka sig i håret eller le en gång. Om det är så du uppfattar tjejer så drar jag slutsatsen att du antingen inte fattar eller att folk helt enkelt inte raggar på dig.

Jag behöver tydliga signaler. Ett leende eller blick räcker inte.

Ja, vi kan nog dra slutsatsen att folk inte raggar på mig :).

Jag ska på picnic med "dejt" och resten av entouraget. Får vi se vart man vaknar imorrn.

Lycka till! :)
Själv ska jag ut och valla renarna i ensamheten.
giphy.gif

Man kan väl kanske vända på det då, hur har killar gjort för att ge er signaler för att få er att gå fram och öppna upp en konversation?

Jag har en dum tinderfråga. När jag ska skriva om mig själv, hur gör jag för att hoppa ner en rad istället för att skriva allt i en klump?

Jag klickar på ”retur” när jag skriver här, men det finns inte som alternativ. Hjälp :p

Man kan väl kanske vända på det då, hur har killar gjort för att ge er signaler för att få er att gå fram och öppna upp en konversation?

Jag har aldrig gått fram och stött på en total främling. Det har kommit sen, när vi redan börjat prata/skaffat en annan slags relation. Men jag är inte i såna kretsar där det är normalt att folk raggar på en heller, det vill säga är aldrig på krogen. Det kan ju bli väldigt mycket pinsammare i ett annat forum, om en träffar någon via jobb/skola/vänner eller så och intresset inte var ömsesidigt än att stöta på random person på krogen.

Kan du inte starta en egen tråd? Hero lär sig ragga. Jag vet inte hur många gånger nu dejtingtrådarna spårat över i din privata onlinekurs i dejting.
Börjar kännas som han bara är här för att trolla. Det är samma visa verke gång.
Har följt tråden lite under dagen och blir helt matt av allt som skrivs, får scrolla rejält för att hitta hur det går för de andras dejter. Det jag vill läsa och följa i den här tråden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 262
Senast: gullviva
·
Svar
1 029
· Visningar
106 150
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 023
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur