Hur gör du om du umgås med folk i allmänhet?
Om du träffar en person du inte träffat förr?
Jag är dålig på att ta kontakt med nya människor allmänt. Men på jobbet så kan jag inleda med att heja och fråga vad personen pysslar med tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör du om du umgås med folk i allmänhet?
Om du träffar en person du inte träffat förr?
Inte jag heller. Läsa av människor kan man göra ändå.Jag är inte den mest sociala människan. Så det kanske bidrar.
Inte jag heller. Läsa av människor kan man göra ändå.
Kanske kan en psykolog hjälpa dig med den saken?
Du kan behöva lära dig hur du ska hantera att du inte vet skillnaden.Fast hur ska jag veta om en blick eller ett leende är att personen raggar/flirtar ? Personen kanske bara tittar allmänt på folk och är glad ?
Behöver jag en psykolog för att ta reda på det ?
Okej, va är det för sociala tillställningar du raggar på ? Sen hur visar du att du är intresserad av den du pratar med ?
Nice![]()
Kommer inte göra någon skillnad direkt ändå eftersom man inte direkt behöver en skylt för att folk ska flirta med en som det är. Skulle jag sätta på mig en skylt skulle det bara bli direkt outhärdligt så det skulle vara du och tusentals andra killar som går runt och har skylten på er.Jag längtar till AR blir lika vanligt som mobiler. Då kommer SINGLAR att kunna outa sig med en text ovanför sina huvudet utan att behöva säga eller göra nåt. Man kommer kunna flirta IRL fast utan att behöva misstolka varandra![]()
Du kan behöva lära dig hur du ska hantera att du inte vet skillnaden.
Slut på OT.
Kommer inte göra någon skillnad direkt ändå eftersom man inte direkt behöver en skylt för att folk ska flirta med en som det är. Skulle jag sätta på mig en skylt skulle det bara bli direkt outhärdligt så det skulle vara du och tusentals andra killar som går runt och har skylten på er.
Prova med en raggningsreplik nästa gång ska du se
Du verkar ju inte kunna sånt därnt alls![]()
Och det är vanligt att du ser den övre bilden vid raggningsförsök eller? Probably not.Jag vet skillnaden på detta.
![]()
Och detta
![]()
Och det är vanligt att du ser den övre bilden vid raggningsförsök eller? Probably not.
Nyanser liksom..
Fast hur ska jag veta om en blick eller ett leende är att personen raggar/flirtar ? Personen kanske bara tittar allmänt på folk och är glad ?
Behöver jag en psykolog för att ta reda på det ?
Eller så är det du som är dålig på att läsa deras signaler?, nej. Men det skulle ju förenkla saken lite !
Jag tror tjejer är rätt dålig på att visa vad dom menar![]()
Precis! För mig och Partner tog det 17 år. Eller, vi visste ju attinte intresset fanns där men det tog ändå 17 år innan det blev videt.Det där är väl ändå något som växer fram liksom? Om det så bara är över en kväll eller under längre tid.
Man börjar snacka, det märks ju rätt snabbt om samtalet flyter på smidigt och om den andra verkar intresserad.
För mig och djupingen tog det iofs ett tag innan vi båda fattade men det blev ju vi ändå. Jag tänker att man inte behöver ha så himla bråttom med att visa sig intresserad. Är det ömsesidigt brukar man hamna där till sist ändå.
Meen, va äre för signaler då ?Eller så är det du som är dålig på att läsa deras signaler?
Jag har aldrig blivit obemärkt när jag flörtar/raggar på någon. Att alla inte varit intresserade är inte samma sak men nog har de fattat att jag flörtat/raggat., nej. Men det skulle ju förenkla saken lite !
Jag tror tjejer är rätt dålig på att visa vad dom menar![]()
Jag har aldrig blivit obemärkt när jag flörtar/raggar på någon. Att alla inte varit intresserade är inte samma sak men nog har de fattat att jag flörtat/raggat.
Då hamnar du antagligen i kategorin av killar som gör en utav två saker. Antingen så raggar du i princip inte alls och sitter på internet och irl ensam och bitter och undrar hur du ska göra ALTERNATIVT så raggar du på allt så du inte missar någon chans och så sitter alla tjejer och pratar om jobbiga killar som är för på. För dig så skulle det funka bättre än det gör nu men du skulle samtidigt vara den där jobbiga personen för personer som inte är intresserade.Meen, va äre för signaler då ?
Kan ju också vara så att tjejer inte raggar på mig helt enkelt... så jag har aldrig sett dom ?![]()