Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ju säga att det är rätt svårt att inte falla för allt smicker från 23-åringen. Jag har kanske lite ålderskris men när någon så ung säger att man är väldigt attraktiv och het så bli leendet aningen bredare en stund :love:.

Oj, jag trodde inte sånt smicker fungerade på Tinder. Då tjejer får höra det hela tiden...

• Gilla
Reactions: ptr
Måste ju säga att det är rätt svårt att inte falla för allt smicker från 23-åringen. Jag har kanske lite ålderskris men när någon så ung säger att man är väldigt attraktiv och het så bli leendet aningen bredare en stund :love:.

Instämmer. Det är ohyggligt ytligt och det retar mig att jag tar till mig det men visst, det är trevligt när någon tämligen mycket yngre tycker att jag är het... :o

/40-plussaren

Helvete.
Har nog gjort bort mig totalt.
Hade ju tinder ett tag och fick match med en kille som verkade väldigt vettig.
Denna kille hade anordnat klubb igår och jag och en kompis for dit. Sjukt trevligt.

Sen går vi till ett annat ställe, jag klickar med en lång snygging och tänker gå hem med honom. Då möter jag klubbkillen och väljer honom istället... :confused:

Jättefin lägenhet, exakt samma smak som mig. Vi klär av oss och lägger oss i sängen, och där tar det stopp...

Jag säger att jag inte kan göra något (Vi hånglade dock lite..)
Ringer till 25-åringen och springer dit... ärlig som jag tyvärr är så berättar jag allt.
Vaknade upp i hans säng och han låg på soffan... :( blöh

Jag förstår honom. Han blev nog sårad.. men jag kunde samtidigt inte ljuga för honom.

Mvh. Pepp, forever alone

Helvete.
Har nog gjort bort mig totalt.
Hade ju tinder ett tag och fick match med en kille som verkade väldigt vettig.
Denna kille hade anordnat klubb igår och jag och en kompis for dit. Sjukt trevligt.

Sen går vi till ett annat ställe, jag klickar med en lång snygging och tänker gå hem med honom. Då möter jag klubbkillen och väljer honom istället... :confused:

Jättefin lägenhet, exakt samma smak som mig. Vi klär av oss och lägger oss i sängen, och där tar det stopp...

Jag säger att jag inte kan göra något (Vi hånglade dock lite..)
Ringer till 25-åringen och springer dit... ärlig som jag tyvärr är så berättar jag allt.
Vaknade upp i hans säng och han låg på soffan... :( blöh

Jag förstår honom. Han blev nog sårad.. men jag kunde samtidigt inte ljuga för honom.

Mvh. Pepp, forever alone
:heart:heart:heart
Det sägs att ärlighet varar längst, du kommer igen. Låt det ta den tiden det behöver.

Tack :heart:heart
Blir så less på mig själv, detta borde ju innebära att jag faktiskt känner mer än jag trodde för 25-åringen...
Brukar vara så, var likadant för mig angående TK och det var några här som sa att det finns fler därute. Jag tror detsamma gäller för dig också, även om vi tror att vi aldrig kommer hitta någon igen.

Jag trodde t ex aldrig efter att mitt förra förhållande tog slut att jag skulle hitta någon igen, men så dök TK upp i bilden, i och för sig lite hastigt men jag har hela livet framför mig. Så jag försöker tänka att det kommer troligen dyka upp fler längs vägen, och jag tror det kommer göra det för dig också. :heart

Brukar vara så, var likadant för mig angående TK och det var några här som sa att det finns fler därute. Jag tror detsamma gäller för dig också, även om vi tror att vi aldrig kommer hitta någon igen.

Jag trodde t ex aldrig efter att mitt förra förhållande tog slut att jag skulle hitta någon igen, men så dök TK upp i bilden, i och för sig lite hastigt men jag har hela livet framför mig. Så jag försöker tänka att det kommer troligen dyka upp fler längs vägen, och jag tror det kommer göra det för dig också. :heart

Alltså, jag känner mig inte ledsen. Har mest dåligt samvete för att jag känner mig svinig mot honom.
Jag tror absolut det finns nån annan för mig :)

Jag tänker fortfarande för mycket på mitt ex för att kunna gå vidare med nån annan...

Alltså, jag känner mig inte ledsen. Har mest dåligt samvete för att jag känner mig svinig mot honom.
Jag tror absolut det finns nån annan för mig :)

Jag tänker fortfarande för mycket på mitt ex för att kunna gå vidare med nån annan...
Jag tror många gånger så springer vi iväg i tankarna och drar de stora växlarna. Jag vet med mig själv att jag kan springa iväg i tankarna och tänka t ex det värsta osv, när det sen i själva verket visar sig att det inte alls var så som jag inbillat mig.

Det sägs att vi lär så länge vi lever, angående 25-åringen låt det landa och se vart det tar vägen och sen ta det därifrån med vad det nu än må bli. Lycka till. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 400
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka