Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju säga att det är rätt svårt att inte falla för allt smicker från 23-åringen. Jag har kanske lite ålderskris men när någon så ung säger att man är väldigt attraktiv och het så bli leendet aningen bredare en stund.
Hela tiden? Jag är normsnygg, får ofta höra att jag ser bra ut men på Tinder har jag nog fått typ noll komplimanger för mitt utseendeOj, jag trodde inte sånt smicker fungerade på Tinder. Då tjejer får höra det hela tiden...
Here we go again..![]()
Oj, jag trodde inte sånt smicker fungerade på Tinder. Då tjejer får höra det hela tiden...
Kanske bara inte fungerar för dig.
23-åringen är ingen tinderdejt utan någon jag träffar då och då i andra sammanhang. Och nej jag får sannerligen inte höra det ofta av killar i hans ålder.Oj, jag trodde inte sånt smicker fungerade på Tinder. Då tjejer får höra det hela tiden...
Jag är ganska övertygad om att han syftar på mer än utseendet...Jag undviker att kommentera utseendet och fokuserar på annat. Det har fungerat sådär...
Jag är ganska övertygad om att han syftar på mer än utseendet...
Måste ju säga att det är rätt svårt att inte falla för allt smicker från 23-åringen. Jag har kanske lite ålderskris men när någon så ung säger att man är väldigt attraktiv och het så bli leendet aningen bredare en stund.
Helvete.
Har nog gjort bort mig totalt.
Hade ju tinder ett tag och fick match med en kille som verkade väldigt vettig.
Denna kille hade anordnat klubb igår och jag och en kompis for dit. Sjukt trevligt.
Sen går vi till ett annat ställe, jag klickar med en lång snygging och tänker gå hem med honom. Då möter jag klubbkillen och väljer honom istället...
Jättefin lägenhet, exakt samma smak som mig. Vi klär av oss och lägger oss i sängen, och där tar det stopp...
Jag säger att jag inte kan göra något (Vi hånglade dock lite..)
Ringer till 25-åringen och springer dit... ärlig som jag tyvärr är så berättar jag allt.
Vaknade upp i hans säng och han låg på soffan...blöh
Jag förstår honom. Han blev nog sårad.. men jag kunde samtidigt inte ljuga för honom.
Mvh. Pepp, forever alone
heart
Det sägs att ärlighet varar längst, du kommer igen. Låt det ta den tiden det behöver.
Brukar vara så, var likadant för mig angående TK och det var några här som sa att det finns fler därute. Jag tror detsamma gäller för dig också, även om vi tror att vi aldrig kommer hitta någon igen.Tackheart
Blir så less på mig själv, detta borde ju innebära att jag faktiskt känner mer än jag trodde för 25-åringen...
Brukar vara så, var likadant för mig angående TK och det var några här som sa att det finns fler därute. Jag tror detsamma gäller för dig också, även om vi tror att vi aldrig kommer hitta någon igen.
Jag trodde t ex aldrig efter att mitt förra förhållande tog slut att jag skulle hitta någon igen, men så dök TK upp i bilden, i och för sig lite hastigt men jag har hela livet framför mig. Så jag försöker tänka att det kommer troligen dyka upp fler längs vägen, och jag tror det kommer göra det för dig också.![]()
Jag tror många gånger så springer vi iväg i tankarna och drar de stora växlarna. Jag vet med mig själv att jag kan springa iväg i tankarna och tänka t ex det värsta osv, när det sen i själva verket visar sig att det inte alls var så som jag inbillat mig.Alltså, jag känner mig inte ledsen. Har mest dåligt samvete för att jag känner mig svinig mot honom.
Jag tror absolut det finns nån annan för mig
Jag tänker fortfarande för mycket på mitt ex för att kunna gå vidare med nån annan...
En kan känna olika saker. Behöver inte vara att du har kärlekskänslor utan mer att det känns bra med kravlöst och tryggt. Eller så är det något annat. Men kanske borde ni reda lite i de där om du vill undvika att såra 25-åringen.Tackheart
Blir så less på mig själv, detta borde ju innebära att jag faktiskt känner mer än jag trodde för 25-åringen...