Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ju säga att det är rätt svårt att inte falla för allt smicker från 23-åringen. Jag har kanske lite ålderskris men när någon så ung säger att man är väldigt attraktiv och het så bli leendet aningen bredare en stund :love:.
För mig gör åldern på den som ger komplimangerna ingen skillnad. Däremot blir jag nog mer skeptisk om de kommer från någon så mycket yngre än mig, om syftet liksom (för att jag tänker att de är ännu mindre sanna än de andra, jag har generellt väldigt svårt att ta till mig av komplimanger).

För mig gör åldern på den som ger komplimangerna ingen skillnad. Däremot blir jag nog mer skeptisk om de kommer från någon så mycket yngre än mig, om syftet liksom (för att jag tänker att de är ännu mindre sanna än de andra, jag har generellt väldigt svårt att ta till mig av komplimanger).
Jag har alltid gått hem hos män i kategorin 50-60 år. Dvs drygt dubbla åldern. På senare tid är gifta män i åldern 40-45 också mycket intresserade.

Syftet är inte så svårt att räkna ut. Han vill såklart ligga.

En kan känna olika saker. Behöver inte vara att du har kärlekskänslor utan mer att det känns bra med kravlöst och tryggt. Eller så är det något annat. Men kanske borde ni reda lite i de där om du vill undvika att såra 25-åringen. :heart

Så kan det nog vara..
Jag skrev förlåt och "att ärlighet varar inte alltid längst.." Han svarade att det var rätt osmidigt av mig.

Vi får se. Hade bjudit över honom om han inte haft lagfest ikväll..

Jag var på fest igår i mina gamla hoods.
Hade med mig bästis och el Rubo. Alla tog för givet att vi var ett par och Ruben vår hund :p
Eftersom ingen av oss orkade förklara så spelade vi bara med, rätt praktiskt.

Mitt dejtande står still. Jag bråkar vidare med SJ som vanligt, känner inte att jag har lust att träffa någon mer/ny just nu.

Jag var på fest igår i mina gamla hoods.
Hade med mig bästis och el Rubo. Alla tog för givet att vi var ett par och Ruben vår hund :p
Eftersom ingen av oss orkade förklara så spelade vi bara med, rätt praktiskt.

Mitt dejtande står still. Jag bråkar vidare med SJ som vanligt, känner inte att jag har lust att träffa någon mer/ny just nu.

Åh vilken vacker beskrivning av er kväll :laugh:

Står rätt still hos mig också. Har massor med hästen under våren o trivs bra med min dejt. Sista veckan han bor själv nu (är inneboende hos en vän som reser/jobbar borta en hel del) så vi passar på att ses lite extra. Kravlöst o avslappnat. Skönt. Precis vad som passar i mitt liv.

Svartklubbskillen svarade dock på mitt halva svar. Och nån mer hade svarat, ångest. Ska nog prata lite med svartklubbskillen ändå.

Inte ett ord från 25-åringen. Han svarar alltid annars på snapchat men inte nu.

Ska ta och backa nu. Han får höra av sig sen om han vill...
Det är väl bara att börja söka nån ny... igen :cautious:

Åh vilken vacker beskrivning av er kväll :laugh:

Står rätt still hos mig också. Har massor med hästen under våren o trivs bra med min dejt. Sista veckan han bor själv nu (är inneboende hos en vän som reser/jobbar borta en hel del) så vi passar på att ses lite extra. Kravlöst o avslappnat. Skönt. Precis vad som passar i mitt liv.

Svartklubbskillen svarade dock på mitt halva svar. Och nån mer hade svarat, ångest. Ska nog prata lite med svartklubbskillen ändå.

Haha! Men det var ju så, iaf i början. Innan jag drack för mycket fulsprit och glömde bort vart jag bodde :rofl:

Jag testade ju tinder. Hade verkligen iiinga förhoppningar! Mest pga mig själv, blyg och feg osv. Trodde aldrig jag skulle matcha med nån och definitivt inte träffa nån!
Men! Nu ligger han här med armen runt mig, andas tungt.
Det har gått fort. Det var inte tänkt att det skulle gå såhär fort. Jag är livrädd att det går föör fort!
Men vi är så kära ❤️

Jag har en ganska ny killkompis som jag legade med en gång förut. Jag sa efter det att det är bättre att vi bara är vänner för att det inte ska bli konstigt då vi umgås i samma krets. Efter dess har vi umgåtts en del och jag har trott mig känna att det kanske finns något mer. Jag var till slut nästan helt övertygad om att han hade känslor. Jag tog upp det och han svarade att han inte hade det.

Alltså jag är så förvirrad! Varför beter man sig som man har känslor om man inte har det? Vill man ligga inkluderas flörtade det är klart, men han har visat ett annat sorts intresse. Tur att jag inte fått massa känslor för honom för jag hade blivit så ledsen.

Jag har en ganska ny killkompis som jag legade med en gång förut. Jag sa efter det att det är bättre att vi bara är vänner för att det inte ska bli konstigt då vi umgås i samma krets. Efter dess har vi umgåtts en del och jag har trott mig känna att det kanske finns något mer. Jag var till slut nästan helt övertygad om att han hade känslor. Jag tog upp det och han svarade att han inte hade det.

Alltså jag är så förvirrad! Varför beter man sig som man har känslor om man inte har det? Vill man ligga inkluderas flörtade det är klart, men han har visat ett annat sorts intresse. Tur att jag inte fått massa känslor för honom för jag hade blivit så ledsen.

Jag tänker att vissa bara är så. Det är deras personlighet.
Kollegan är sån, han har haft problem med att tjejer blir kära i honom och att de tror det är besvarat.
Folk som ser oss tillsammans eller läser våra konversationer tror oftast att vi har känslor för varandra. Det har vi inte, han är alltid så mot alla och jag tar fram min charmiga sida med honom.

Jag tänker att vissa bara är så. Det är deras personlighet.
Kollegan är sån, han har haft problem med att tjejer blir kära i honom och att de tror det är besvarat.
Folk som ser oss tillsammans eller läser våra konversationer tror oftast att vi har känslor för varandra. Det har vi inte, han är alltid så mot alla och jag tar fram min charmiga sida med honom.

Jag förstår vad du menar. Jag har en sån relation med en av mina killkompisar. Vi kramas, håller om varandra bland folk, visar att vi tycker om varandra osv. Folk har trott att vi är kära typ.

Det jag reagerar på med denna kille är att han börjat bete sig så på senare tid. Innan var det mer kompisaktigt. Men men jag antar att det är som du säger, att han bara är så och att det inte kom fram förrän nu eller nåt. Jag kan dock inte undvika att bli förvirrad.

Jag förstår vad du menar. Jag har en sån relation med en av mina killkompisar. Vi kramas, håller om varandra bland folk, visar att vi tycker om varandra osv. Folk har trott att vi är kära typ.

Det jag reagerar på med denna kille är att han börjat bete sig så på senare tid. Innan var det mer kompisaktigt. Men men jag antar att det är som du säger, att han bara är så och att det inte kom fram förrän nu eller nåt. Jag kan dock inte undvika att bli förvirrad.
Du tror inte att du har förvirrat honom lite då? Om jag förstod det rätt så var det du som sa att ni bara skulle vara vänner? Och då kanske han inte vill erkänna något annat för att riskera att förlora även den biten med dig? Ibland kan det vara svårt att ändra sånt i efterhand. Låter nu som att du vill något annat än att bara vara vänner? Då kanske du får vara tydlig med att du vill mer?

Eller så är han bara sån som person...det är ju också ett alternativ. Jag har en manlig kollega som folk tror att vi antingen är tända på varandra eller hatar varandra (vi retas rätt hårt på varandra blandat med att vi tränar ihop och umgås en del). Men vi är verkligen bara kompisar.

Jag testade ju tinder. Hade verkligen iiinga förhoppningar! Mest pga mig själv, blyg och feg osv. Trodde aldrig jag skulle matcha med nån och definitivt inte träffa nån!
Men! Nu ligger han här med armen runt mig, andas tungt.
Det har gått fort. Det var inte tänkt att det skulle gå såhär fort. Jag är livrädd att det går föör fort!
Men vi är så kära ❤️

Så fint ❤

Du tror inte att du har förvirrat honom lite då? Om jag förstod det rätt så var det du som sa att ni bara skulle vara vänner? Och då kanske han inte vill erkänna något annat för att riskera att förlora även den biten med dig? Ibland kan det vara svårt att ändra sånt i efterhand. Låter nu som att du vill något annat än att bara vara vänner? Då kanske du får vara tydlig med att du vill mer?

Eller så är han bara sån som person...det är ju också ett alternativ. Jag har en manlig kollega som folk tror att vi antingen är tända på varandra eller hatar varandra (vi retas rätt hårt på varandra blandat med att vi tränar ihop och umgås en del). Men vi är verkligen bara kompisar.

I början när vi sågs var han tydlig med att han bara vill ligga med tjejer eftersom han har gått igenom tuffa saker nyligen. På senare tid har han sagt att han kan tänka sig något mer seriöst. I och med att han sa det och hur han betett sig med mig började jag undra. Men efter hans svar idag så vet jag att det bara är ligga han vill. Visst finns det en minimal chans att han håller inne med det men jag måste lita på det han säger.

Jag är inte intresserad av något mer med honom även om jag tror att jag fick lite känslor.

Jag är inte intresserad av något mer med honom även om jag tror att jag fick lite känslor.

Jag har ganska starka känslor för frukostkillen, men vill ändå inget seriöst. Så det behöver inte vara, som man ofta tänker, ett likhetstecken mellan känslor och vilja något mer än casual. Det hänger nog mest på hur känslorna känns och inte bara att dom finns där.

Urk, jag har en såndär skitdag när jag betvivlar precis allt med mig själv. Tänker att jag kanske inte är varken så smart, rolig eller snygg som jag tidigare tyckt och vet inte alls vad någon skulle se hos mig. Varken vän eller partner. Efter två dagars festande så kan det nog vara bara alkoholen som ger lite ångest såhär på söndagen. Löser det, som alltid, genom att storstäda. Ordning rent visuellt ger ordning i huvudet, eller nåt :angel:

Inte ett ord från 25-åringen. Han svarar alltid annars på snapchat men inte nu.

Ska ta och backa nu. Han får höra av sig sen om han vill...
Det är väl bara att börja söka nån ny... igen :cautious:
Ja, låt honom ta kontakten om han vill. Jag tror det är bättre att inte vara för på och låta dom ta kontakten istället. Det är så jag själv gör just nu med TK, vill han höra av sig igen får han göra det jag tänker inte vara den som hör av mig till honom (utanför jobbet då).

Jag tror det kommer lösa sig för dig, låt det ta den tiden du behöver för att lappa ihop dig själv igen. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 400
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka