Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar att läsa den här tråden och följa er!
För mig och partner känns det fortfarande underbart, nu är vi inne på 6 månader ihop och det har aldrig känns så här bra med någon annan. Sexet är också så himla bra, det bästa jag någonsin haft och jag kan lätt säga att jag föredrar sex med kvinnor framför män.

Idag åker vi iväg på en weekend till Köpenhamn, det ska bli så härligt att fly landet lite bara vi två och strosa på gatorna och äta god mat :love: Vi har ju rest ihop förut, i början av hösten, då det var en på jobbresa som det på riktigt sprakade till mellan oss.

Jag älskar att läsa den här tråden och följa er!
För mig och partner känns det fortfarande underbart, nu är vi inne på 6 månader ihop och det har aldrig känns så här bra med någon annan. Sexet är också så himla bra, det bästa jag någonsin haft och jag kan lätt säga att jag föredrar sex med kvinnor framför män.

Idag åker vi iväg på en weekend till Köpenhamn, det ska bli så härligt att fly landet lite bara vi två och strosa på gatorna och äta god mat :love: Vi har ju rest ihop förut, i början av hösten, då det var en på jobbresa som det på riktigt sprakade till mellan oss.

Så kul att höra :love: :heart :heart

Tänkte att jag för en gångs skull skulle räkna hur många högerswipe på 100 det blir för mig. Tröttnade när jag var uppe i 159 vänster. Nummer 93 var nära tills jag läste att han skrev "Happiness is a choice" :wtf: Till viss del håller jag självklart med honom, men jag misstänker att vi menar helt olika saker med uttrycket.

Tänkte att jag för en gångs skull skulle räkna hur många högerswipe på 100 det blir för mig. Tröttnade när jag var uppe i 159 vänster. Nummer 93 var nära tills jag läste att han skrev "Happiness is a choice" :wtf: Till viss del håller jag självklart med honom, men jag misstänker att vi menar helt olika saker med uttrycket.
159 vänster utan 1 höger?

Det är nästan så man måste börja tro på högre makter i kosmos om man börjar tänka på oddsen för att matcha mer än 50% av gångerna man sveper höger om båda sidorna skulle svepa höger en av hundra.

Det är nästan så man måste börja tro på högre makter i kosmos om man börjar tänka på oddsen för att matcha mer än 50% av gångerna man sveper höger om båda sidorna skulle svepa höger en av hundra.

Det fungerar eftersom killar är mer benägna att högerswipa. Sen beror det ju lite på vem som swipar också...

Åh andra sidan kanske bättre match när det väl sker!
Fast det blir väl inte bara en match för dig? Det var mer en lite filosofisk tanke om att om du väljer höger 1/100 och den andra personen gör samma sak så måste det i princip finnas någon sorts högre makter för att det ska leda till att du får matches ofta när du sveper höger. Sannolikheten för att man ska få 5 matches av 10 högersvep där båda sidorna svept höger 1/100 börjar bli mindre sannolikt än ja jag vet inte vad.

Nu är det uppenbarligen inte så det ligger till eftersom det är i princip omöjligt för det att ske.

Fast det blir väl inte bara en match för dig? Det var mer en lite filosofisk tanke om att om du väljer höger 1/100 och den andra personen gör samma sak så måste det i princip finnas någon sorts högre makter för att det ska leda till att du får matches ofta när du sveper höger. Sannolikheten för att man ska få 5 matches av 10 högersvep där båda sidorna svept höger 1/100 börjar bli mindre sannolikt än ja jag vet inte vad.

Nu är det uppenbarligen inte så det ligger till eftersom det är i princip omöjligt för det att ske.

Jo, det förstod jag. Min poäng var hellre färre och bra matchningar än fler som bara ligger utan att någon skriver/tas bort/inte leder till träff.

Så tänker jag också, blir det så blir det och då finns det ett ärligare intresse, mer än att samla matchningar.
Ärligare intresse på vilket sätt? Det kan lika gärna bli så att eftersom man håller sig till 1/100 istället för 2/100 sorterar bort 1 som har ett ärligare intresse av dig och som egentligen passar en bättre. Om man nu har sorterat ut en och man sedan levde lyckligt resten av livet så bravo, det lyckades men om så inte är fallet så kan argument byggas åt båda hållen att man väljer bort möjligheter likväl som att man sorterar bort dåliga matches. Nu inte menat för att förstärka tvåhetsnormen osv utan bara för att förenkla exemplet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 400
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka