Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det beror på vad du är ute efter men jag gjorde som experiment att jag skrev i presentationstexten att jag "söker kk - superlikea för att synas". Det blev som en billig variant av tinder gold.

Exakt, antyder man att man bara är ute efter sex tror jag att man kan trefaldiga antal matchningar minst!

Du har antagligen större erfarenhet av äldre män än jag har... :p ...och det är kanske litet förmätet att tala i egen sak, men min personliga erfarenhet är att uthålligheten snarare ökar med stigande ålder. Fler (framför allt ofrivilliga) snabbisar vid 20+ än vid 40+ liksom. :)
Min erfarenhet stämmer med din. Lite bättre kontroll på saker och ting. Men kanske svårt att toppa energinivån på en 20-åring ;)

Har för mig att jag tidigare skrivit om han som i princip "checks all my boxes" och jag panikar över det hela.. Vi snackade idag för andra gången i telefonen och det känns så kravlöst och bra att prata med honom. Han är i och för sig tio år äldre än jag, och han har ett barn sen tidigare.. Men va fasiken, livet är för kort för att oroa sig (säger hon som panikar över att typ inte kunna bestämma sig för när hon ska ställa väckarklockan ^^).
Det jobbigaste är att vi har det lite svårt att få ihop schemat att ses för första gången. Vi bor nästan timmen ifrån varandra och jag har inte möjlighet att ta mig till honom pga brist på körkort och kollektivtrafik, samt att jag reser bort 50% och hans barn.. Men han verkar ta det hela med ro, vilket känns skönt.

Alltså jag söker inte rena kk så vill inte skriva det. Sen tror jag tyvärr att man lockar till sig respektlösa creaps om man skriver så.
Det blir lite gott och blandat men du väljer ju själv vilka du sveper höger på. Sen behöver man inte skriva just så, jag var inte heller intresserad av just det jag ville bara pröva om det funkade och det gjorde det.

Det blir lite gott och blandat men du väljer ju själv vilka du sveper höger på. Sen behöver man inte skriva just så, jag var inte heller intresserad av just det jag ville bara pröva om det funkade och det gjorde det.

Behöver man testa det ? Det är väl allmänt känt att det är lättare för en kvinna att få sex ?

Jag fick min kallelse till IVF-kliniken igår och fick lite panik. Så på tunnelbanan idag så satt det en liten tjej framför mig med skolryggsäck och diadem med kaninöron på, och mina kalla fötter blev varma direkt.

Visst saknar jag kärlek ibland och jag förstår också att det kan bli svårare att träffa någon som ensamstående mamma, än om jag inte har barn. Det känns såklart lite jobbigt. Men jag känner mig också så säker på att partner är sekundärt barn. Om jag ska gå och vänta på den rätta partnern, hoppas på att han vill ha barn, hoppas på att han kan få barn, eller att vi kan få barn ihop, eller att vi ens vill ha barn ihop även om vi vill ha en relation, vi kanske inte ens vill bo ihop? Det kanske till och med blir en kvinna? Nej, det känns inte bra. Jag har precis allt jag vill ha i livet just nu, förutom det som jag vill ha mest av allt. Jag kommer inte att tacka nej till en sådan chans.

Jag fick min kallelse till IVF-kliniken igår och fick lite panik. Så på tunnelbanan idag så satt det en liten tjej framför mig med skolryggsäck och diadem med kaninöron på, och mina kalla fötter blev varma direkt.

Visst saknar jag kärlek ibland och jag förstår också att det kan bli svårare att träffa någon som ensamstående mamma, än om jag inte har barn. Det känns såklart lite jobbigt. Men jag känner mig också så säker på att partner är sekundärt barn. Om jag ska gå och vänta på den rätta partnern, hoppas på att han vill ha barn, hoppas på att han kan få barn, eller att vi kan få barn ihop, eller att vi ens vill ha barn ihop även om vi vill ha en relation, vi kanske inte ens vill bo ihop? Det kanske till och med blir en kvinna? Nej, det känns inte bra. Jag har precis allt jag vill ha i livet just nu, förutom det som jag vill ha mest av allt. Jag kommer inte att tacka nej till en sådan chans.

Ska bli så spännande att följa dig i din resa! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 401
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka