Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hörrni, på riktigt. Kan vi inte ta och flytta hunk-diskussionerna till slasktråden? Som ett kort sidospår är det väl ok, men nu är det ju flera sidor
Tillagt: ok, ser att diskussionen vaknat även där![]()
Detta blir Lex Gubler. Det kan ju inte vara så att vissa är tillåtna att spåra ur trådar, medan andra inte är det.![]()
Helt övertygad om att det är så att de uppgett fel ålder med flit. Annars hade de upptäckt det så fort de skapat kontot, hunnit ominstallera och börjat om innan de alls hade hunnit få kontakt med andra.Hörni, ”Min ålder har blivit fel, jag är 35 inte 25. Hur ändrar jag?” och dylikt ser jag ofta på Tinder. Vad säger ni, blir det fel på Tinder ibland eller är det lögn för att dom vill dyka upp hos den äldre/yngre skaran? Har sett någon där det bara skilde 2 år mellan felet och den påstådda åldern.
Det känns som totalt BS för att synas hos de som har en yngre gräns, jag blir så avtänd på genomskinliga lögner så dom går bort!Hörni, ”Min ålder har blivit fel, jag är 35 inte 25. Hur ändrar jag?” och dylikt ser jag ofta på Tinder. Vad säger ni, blir det fel på Tinder ibland eller är det lögn för att dom vill dyka upp hos den äldre/yngre skaran? Har sett någon där det bara skilde 2 år mellan felet och den påstådda åldern.
Jag är dessutom helt övertygad att om man tog kontakt med Tinders kundtjänst så hade dom kunnat hjälpa till att ändraHelt övertygad om att det är så att de uppgett fel ålder med flit. Annars hade de upptäckt det så fort de skapat kontot, hunnit ominstallera och börjat om innan de alls hade hunnit få kontakt med andra.
Låter lite som på lägenhetsbytessajter: "Hyran är 7800 men jag skrev 7000 för att få fler träffar".Hörni, ”Min ålder har blivit fel, jag är 35 inte 25. Hur ändrar jag?” och dylikt ser jag ofta på Tinder. Vad säger ni, blir det fel på Tinder ibland eller är det lögn för att dom vill dyka upp hos den äldre/yngre skaran? Har sett någon där det bara skilde 2 år mellan felet och den påstådda åldern.
Funderar på att ta initiativet att ses nästa gång, men vet inte riktigt hur jag ska skriva säga, det som poppar upp i mitt huvud låter så dumt på nå sätt.
"Va hittar han på? Är sugen på att titta på kossorna."![]()
Därför jag skrev att det låter dumt ju.Äsch, krångla inte till det.
Skriv bara och fråga om han vill hitta på nåthade dock inte skrivit "vad hittar han på?" Tycker det låter konstigt.
Därför jag skrev att det låter dumt ju.
Varför har jag ibland en tendens att krångla till det.
Kanske blir bättre att fråga om han vill hitta på något i helgen (dvs nästa helg)?
Skriver man bäst t ex "Vill du hitta på något i helgen?" eller hur bör man formulera sig utan att krångla till det.Det låter bättreenkelt och rakt!
Skriver man bäst t ex "Vill du hitta på något i helgen?" eller hur bör man formulera sig utan att krångla till det.![]()
Jag träffade honom på måndagen när jag var där och lossade, vi pratade lite efteråt men inte lika långt som tidigare, frågade honom om han kom ihåg helgen och det gjorde han. Sen i tisdags blev det ett snabbt hejjande och i onsdags mest retsamt när jag klev in i deras lunchrum och retades lite, sen var hans andra kollegor närvarande både i tisdags och onsdags så troligen var han lite mer tillbakadragen eller vad man ska säga.Låter väl jättebra. Har ni haft någon mer kontakt nu efteråt?
Jag träffade honom på måndagen när jag var där och lossade, vi pratade lite efteråt men inte lika långt som tidigare, frågade honom om han kom ihåg helgen och det gjorde han. Sen i tisdags blev det ett snabbt hejjande och i onsdags mest retsamt när jag klev in i deras lunchrum och retades lite, sen var hans andra kollegor närvarande både i tisdags och onsdags så troligen var han lite mer tillbakadragen eller vad man ska säga.
Skrev till honom lite på messenger igår, tog en bild på en kebabtallrik och en öl, av de ölen som han lämnade kvar i mitt kylskåp. var nyfiken på att prova. Fick skrattsmileysar till svar, då jag även hade skrivit "skåååål" på bilden med.
Får jag inte åka mer till det företaget i veckan, ska jag definitivt dit på måndag och lämna bullar på min lediga dag. Kanske blir det tillfälle att byta några snabba ord med honom då.![]()
Jag vet inte, han verkade som vanligt när jag träffat honom och inget konstigt. Just när jag träffar honom på jobbet förstår jag att han är lite försiktig då hans kollegor inte behöver vet (än i alla fall). Så får vi se.Okej. Ja, då har ni ju pratat lite.iaf. Dock tycker jag att det låter som att han backat lite?
Men det är ju svårt att säga för mig iofs![]()