Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, intressant. Jag har aldrig hört talas om mannen. Men inte vare mkt till armar :D

fe6c6ff01b3a6b18752a4985a62c96ba.jpg
Får bara till länk via mobilen, men jag gillar dom. Armar kan ju vara snygga utan att vara bulkiga liksom :)
http://pinterest.com/pin/417005246727802177/?source_app=android

Älskar hans armar, speciellt underarmarna det är något magiskt med dom haha.
Rolig side-note innan jag slutar harpa om honom: Jag har en storyboard för min bok som jag jobbar med och hans bilder sitter där som inspiration för en av karaktärerna.
Nu ska jag sluta prata om honom.
Och titta på honom på Pinterest istället.. :angel:

Som sagt, så kul att höra att jag inte är ensam Gubler-tok :D

Med åldern har jag breddat min smak lite, men alla mina tre ex är väldigt androgyna i sitt utseende. Lite som Gubler. Höga kindben och nätta drag. Två utav dem modeller, föga förvånande. Så när jag var yngre tittade jag enbart på grabbar som liknade honom. Nu har jag som sagt breddat min smak och märker att jag fastnar för allt möjligt. Vilket är både kul och spännande!

Haha, intressant. Jag har aldrig hört talas om mannen. Men inte vare mkt till armar :D

fe6c6ff01b3a6b18752a4985a62c96ba.jpg

Men ge dig nu. Alla tjejer vill inte ha ett svinstora snubbar. En del vill det. En del vill inte.

Många av brudarna i den här tråden tycker att han är snygg som fan (jag inkluderad trots att jag har dålig koll på honom). Varför inte låta det stanna där istället för att kommentera att han inte har tillräckligt muskliga armar?!

Ja, och det känns bra att han skrev utan krav också. Jag är inte sugen på t ex sex, inte än i alla fall. Jag har HPV virus fortfarande och inte hunnit utforska mig själv än. Men det blir bra om det bara blir lite prat å dricka, bara det är trevligt. :)
HAH! Rätt intressant att läsa tillbaka vad jag skrev innan, när det väl kom till kritan var det någon som fick äta upp sina ord...:angel::laugh:
Kändes onekligen bra att go-with-the-flow så att säga. Tror en del tips härifrån buke hjälpte också. :D:p

Jag har också ganska växlande smak när det kommer till kroppar. Exet är lååång med magrutor och seniga armar utan att vara tunn. De flesta andra ragg är i bättre pusshöjd och lite bitigare, vissa är helt otränade. Attraktiva på olika sätt bara

De gillar marklyft :D
Kollegan är 195 cm och väger 110 kg, han är inte tjock, bara lite lagom bitig. Gymkillen ser likadan ut :d
Ja alltså jätten är större och tyngre än så. Han svingade runt mig som om jag var fjäderlätt. Men ser inte lika vältränad ut. De andra har också haft lite hull under huden. Det är kanske så det blir på de flesta efter 40? Vilket inte gör mig något alls. Jag gillar inte stora biffar.

Ja alltså jätten är större och tyngre än så. Han svingade runt mig som om jag var fjäderlätt. Men ser inte lika vältränad ut. De andra har också haft lite hull under huden. Det är kanske så det blir på de flesta efter 40? Vilket inte gör mig något alls. Jag gillar inte stora biffar.

Kanske, träffar inga som är så gamla :p
Jag vill ha mycket muskler när det bara handlar om ligg. Gymkillen går ju knappt att prata med om det inte handlar om träning men det gör inget. Han får prata på bäst han vill så lyssnar jag och tänker på vad jag ska göra med hästen resten av veckan :laugh:

Kanske, träffar inga som är så gamla :p
Jag vill ha mycket muskler när det bara handlar om ligg. Gymkillen går ju knappt att prata med om det inte handlar om träning men det gör inget. Han får prata på bäst han vill så lyssnar jag och tänker på vad jag ska göra med hästen resten av veckan :laugh:
Haha inte så sapiosexuell med andra ord :p.

Kul att höra att jag inte är ensam med min kärlek för Gubler! :love: Mitt ex och min storebror har också alltid undrat men för mig är han dreeeeeeamy.

Fun fact! Innan Gubler blev skådespelare arbetade han som modell för Luis Vuitton, Marc Jacobs, Burberry, Tommy Hilfiger osv.

Det kan jag tänka mig att han gjort, hans utseende är ju ganska unikt och gör sig bra på bild. (Sitter inte alls och googlar bilder:angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat