Slå en signal till han, bara så där. Förstått att du ibland undviker telefonen men iblnd så är det inte så dumt.Vill heller inte verka för på, så ligger lite lågt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slå en signal till han, bara så där. Förstått att du ibland undviker telefonen men iblnd så är det inte så dumt.Vill heller inte verka för på, så ligger lite lågt.
Äsch, det är väl bättre att fråga och få ett svar tänker jagVill heller inte verka för på, så ligger lite lågt.
Jag hängde inte riktigt med på sista meningen där?Äsch, det är väl bättre att fråga och få ett svar tänker jagDet är inte ”för på” i mina ögon att höra av sig flera dagar efter man sågs senast om att ses igen. Är han inte intresserad så blir han ju inte det av att du väntar hellre
![]()
Han inte hans privata nummer, i och för sig fick han mitt så han kunde ringa om vägbeskrivning när han skulle hit.Slå en signal till han, bara så där. Förstått att du ibland undviker telefonen men iblnd så är det inte så dumt.
Jag hängde inte riktigt med på sista meningen där?
Nu känner jag mig trög, läst meningen x antal gånger nu och försöker förstå innebörden.Hans vilja att träffa eller inte träffa dig hänger inte på om du hör av dig idag eller i övermorgon![]()
Skriver man bäst t ex "Vill du hitta på något i helgen?" eller hur bör man formulera sig utan att krångla till det.![]()
Sen är det vad du vill som är en rätt viktig bit i detta! Du vill träffas, så därför hör du av dig - är väl en utmärkt anledning att höra av sig.Jag hängde inte riktigt med på sista meningen där?
Nu känner jag mig trög, läst meningen x antal gånger nu och försöker förstå innebörden.Första delen hänger jag med på men inte sista. Så trög idag....
![]()
Vill heller inte verka för på, så ligger lite lågt.
Är väl med nåt att fråga efter då. Men han kan mycket väl vara sådan att det bara är företagstelefonen han använder.Han inte hans privata nummer, i och för sig fick han mitt så han kunde ringa om vägbeskrivning när han skulle hit.
Alltså din tanke om att "inte vara för på" är med största sannolikhet helt onödig. Antingen vill han träffa dig eller så vill han inte.![]()
Du är inte för på! Gud, jag har skrivit dagen efter och frågat om vi ska hitta på något
Ibland har de svarat ja ibland nej, det hänger på intresset, inte tiden det gått emellan![]()
Företagsnumret har jag i arbetsmobilen och den har jag inte idag när jag är ledig.Är väl med nåt att fråga efter då. Men han kan mycket väl vara sådan att det bara är företagstelefonen han använder.
Jag hängde inte riktigt med på sista meningen där?
Jo, men nu känner jag mig lite blyg. Jag har inte alls samma självförtroende med det här, som jag t ex har när jag ska backa intill lastbil och släp på något krångligt ställe när det är mörkt och massa is. Om ni förstår hur jag menar nu.Sen är det vad du vill som är en rätt viktig bit i detta! Du vill träffas, så därför hör du av dig - är väl en utmärkt anledning att höra av sig.
Jag tror vi har rett ut det nu, men tack ändå. Är jag som har en trög dag idag.Jag tror att sista ordet ska vara "heller", om det blir tydligare då?![]()
Det är väl så många av oss fungerar, vi får väl hjälpas åt att sparka på varandra så gott det går!Jo, men nu känner jag mig lite blyg. Jag har inte alls samma självförtroende med det här, som jag t ex har när jag ska backa intill lastbil och släp på något krångligt ställe när det är mörkt och massa is. Om ni förstår hur jag menar nu.
Skulle egentligen passat på att fråga efter hans nummer när han frågade efter mitt... känns lite sådär att komma nu flera dagar i efterhand....Det är väl så många av oss fungerar, vi får väl hjälpas åt att sparka på varandra så gott det går!
Kan du inte skriva till han och fårga om nr? På så vis kanske han ringer upp så slipper du den ångesten stt bestämma dig för att våga ringa.
Meddelande:Skulle egentligen passat på att fråga efter hans nummer när han frågade efter mitt... känns lite sådär att komma nu flera dagar i efterhand....![]()
Den där va bra, är det okej om jag snor den rakt av?Meddelande:
"Jag tog ju aldrig ditt nummer!Ska vi ses något din barnfria vecka?"