Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, det är väl bättre att fråga och få ett svar tänker jag :) Det är inte ”för på” i mina ögon att höra av sig flera dagar efter man sågs senast om att ses igen. Är han inte intresserad så blir han ju inte det av att du väntar hellre ;)
Jag hängde inte riktigt med på sista meningen där?

Han inte hans privata nummer, i och för sig fick han mitt så han kunde ringa om vägbeskrivning när han skulle hit.
Är väl med nåt att fråga efter då. Men han kan mycket väl vara sådan att det bara är företagstelefonen han använder.
Men går det inte att slå upp? Eller söka efter på annat sätt, har han angett det någonstans så brukar det gå att få tag i med lite klurande.

Alltså din tanke om att "inte vara för på" är med största sannolikhet helt onödig. Antingen vill han träffa dig eller så vill han inte. :)

Du är inte för på! Gud, jag har skrivit dagen efter och frågat om vi ska hitta på något :)

Ibland har de svarat ja ibland nej, det hänger på intresset, inte tiden det gått emellan :)

Nu tror jag att polletten börjar falla på plats, tror inte hjärnan är riktigt med på noterna idag. Jag tror den största anledningen att jag inte hör av mig denna vecka är att han inte är så aktiv online då han har barnet den här veckan och sen känns det på nått sätt bättre att säga det live när jag träffar honom nästa gång, vilken troligen blir på måndag om inte på fredag. :)

Sen är det vad du vill som är en rätt viktig bit i detta! Du vill träffas, så därför hör du av dig - är väl en utmärkt anledning att höra av sig.
Jo, men nu känner jag mig lite blyg. Jag har inte alls samma självförtroende med det här, som jag t ex har när jag ska backa intill lastbil och släp på något krångligt ställe när det är mörkt och massa is. Om ni förstår hur jag menar nu.

• Gilla
Reactions: ptr
Jo, men nu känner jag mig lite blyg. Jag har inte alls samma självförtroende med det här, som jag t ex har när jag ska backa intill lastbil och släp på något krångligt ställe när det är mörkt och massa is. Om ni förstår hur jag menar nu.
Det är väl så många av oss fungerar, vi får väl hjälpas åt att sparka på varandra så gott det går!

Kan du inte skriva till han och fårga om nr? På så vis kanske han ringer upp så slipper du den ångesten stt bestämma dig för att våga ringa.

Det är väl så många av oss fungerar, vi får väl hjälpas åt att sparka på varandra så gott det går!

Kan du inte skriva till han och fårga om nr? På så vis kanske han ringer upp så slipper du den ångesten stt bestämma dig för att våga ringa.
Skulle egentligen passat på att fråga efter hans nummer när han frågade efter mitt... känns lite sådär att komma nu flera dagar i efterhand.... :o

• Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat