Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu genast på en gång! Så där inte är nåt mer ångestskapande om att skicka! Bara iväg med det.
Ångest har jag inte, sitter med meddelandet öppet nu och överväger att skicka det.

Sitter och funderar på hur jag ska formulera mig "Förresten, jag tog aldrig ditt nummer! :p Ska vi ses något din barnfria vecka?" eller avsluta med "...din barnfria vecka utanför jobbet?"

• Gilla
Reactions: ptr
Apropå diskussionen att man tittar på olika saker, en vän bad mig skicka en bild på han jag ska på dejt med ikväll. Sen skrev hon "Vilket hår! :love:" vilket jag öht inte lagt märke till. Själv tänkte jag bara "JAPP!" när jag såg hans bilder, men kan inte alls sätta fingret på varför. Han är varken snyggast eller bäst klädd av de jag skriver med, och lite suddiga bilder. Men ändå en "Singo-kille" stämpel all over som jag inte kan koppla till något konkret. Intressant det där.

Jag sitter som på nålar. Imorgon kommer djupingen hit. Städar huset och försöker fixa lite fint här hemma. Såna här gånger jag ångrar att jag köpte ett mindre slott, tar ju en evighet att städa. :D
Fick en fantastisk bukett rosor budade till mig igår från honom. Blev nästan löjligt glad och rörd. :love:
Sen lär jag checka ut härifrån i några dagar för jag kommer nog vara fullt upptagen av hans sällskap. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka