SjälvklartDen där va bra, är det okej om jag snor den rakt av?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SjälvklartDen där va bra, är det okej om jag snor den rakt av?![]()
Hihi, ska jag våga skicka iväg det nu eller ska jag vänta till efter 16 när jag vet att han inte jobbar längre.Självklart![]()
Nu genast på en gång! Så där inte är nåt mer ångestskapande om att skicka! Bara iväg med det.Hihi, ska jag våga skicka iväg det nu eller ska jag vänta till efter 16 när jag vet att han inte jobbar längre.![]()
![]()
Ångest har jag inte, sitter med meddelandet öppet nu och överväger att skicka det.Nu genast på en gång! Så där inte är nåt mer ångestskapande om att skicka! Bara iväg med det.
Tycker det låter bra! Vad mycket du funderar över ett messSitter och funderar på hur jag ska formulera mig "Förresten, jag tog aldrig ditt nummer!Ska vi ses något din barnfria vecka?"
Tycker det låter bra! Vad mycket du funderar över ett mess![]()
Som sagt mitt självförtroende gällande detta är inte speciellt stort så troligen därför.Tycker också det lät bra! @RedHyuuga
Alla är ju olika, men hade aldrig orkat sitta och fundera så mycket över ett sms
Go for it![]()
Du var säkert lite nervös i början när du körde/övningskörde också. Practice makes perfect!Jo, men nu känner jag mig lite blyg. Jag har inte alls samma självförtroende med det här, som jag t ex har när jag ska backa intill lastbil och släp på något krångligt ställe när det är mörkt och massa is. Om ni förstår hur jag menar nu.
Var nog mer nervös på själva uppkörning för CE än när vi övningskörde förvisso men, det är ju sant det där med practise makes perfect.Du var säkert lite nervös i början när du körde/övningskörde också. Practice makes perfect!
SKICKAT, no going back now! ingen minns en fegis, som de säger.![]()
Han är på jobbet så förväntar mig inget svar innan 16:00, knappt jag kommer våga kolla messenger senare.Heja!! Hoppas att du får ett positivt svar snart.![]()
SKICKAT, no going back now! ingen minns en fegis, som de säger.![]()
Tack, behöver allt stöd och peppning jag kan få just nu.Hejja hejja![]()
Oavsett hur det går har du ju dejtat, legat (bra sexuell erfarenhet) och vågat bjuda ut. Skulle det inte bli något vet du att du kan och kan träffa någon annanTack, behöver allt stöd och peppning jag kan få just nu.pirrigt som satan nu.
![]()
Oavsett hur det går har du ju dejtat, legat (bra sexuell erfarenhet) och vågat bjuda ut. Skulle det inte bli något vet du att du kan och kan träffa någon annan.