Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det FET sket sig, tydligen hade barnets mor hört av sig igår och ville ses igen och han är inte den som håller på med två samtidigt, och det var ju barnets mamma, samt hoppades att jag förstod.

Svarade att det var lugnt och att jag finns om det ändrar sig... men inombords är det kaos, vill egentligen gråta men på nått sätt inte. Det var lite för bra för att va sant, min vanliga otur som slår in igen. :(:down:
Alltså jävla skit. Jag tycker att bästa botemedlet är att 1) sticka hem till någon polare med en flaska vin och 2) hitta någon rebound kille. Det kommer gå vägen i slutändan!

Vad ifrågasätter de?
Om jag verkligen älskar Partner och varför han inte duger när jag letar sex på andra håll. Och när jag säger att det har noll och intet med duga att göra och att kärlek och sex inte är samma sak så får jag spydiga kommentarer om att de ska få mig att glömma min partner till svar.

Om jag verkligen älskar Partner och varför han inte duger när jag letar sex på andra håll. Och när jag säger att det har noll och intet med duga att göra och att kärlek och sex inte är samma sak så får jag spydiga kommentarer om att de ska få mig att glömma min partner till svar.
Blir de kränkta för att de är nr 2?

Är det inte så att dom undrar varför din partner inte kan tillfredsställa dig sexuellt ?

Blir de kränkta för att de är nr 2?

Jag tror att det är "Jag förstår inte alltså är det fel"-mentaliteten, och kommer personerna över den puckeln så gissar jag att det blir "då ska jag åtminstone vara bäst" eftersom tankesättet att det enbart finns en plats fortfarande finns i deras huvud.

Jag tror att det är "Jag förstår inte alltså är det fel"-mentaliteten, och kommer personerna över den puckeln så gissar jag att det blir "då ska jag åtminstone vara bäst" eftersom tankesättet att det enbart finns en plats fortfarande finns i deras huvud.
Men det är ju extremt vanligt att man ligger med fler än sin partner, skillnaden är bara att partnern i det här fallet är med på noterna?

Har du berättat för dem före då att du har ett öppet förhållande?

Ptja, jag har flera olika kompisgäng. En gång hade jag ett, men en ny kollega bjöd hem mig på hennes födelsedagsfest och på den vägen var det. Innebär det att de vännerna jag hade innan inte tillfredsställde mitt kompisbehov?
Fast då letade du väl inte aktivt efter nya vänner ? Du var nöjd med dom du hade...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Smörja skrittmaskin
  • Hovrandsartros