@RedHyuuga Vad mysigt och spännande det låter med truckkillen, hoppas det blir mera prat mellan er idag
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh ja, det blev et lååååååååångt samtal idag.@RedHyuuga Vad mysigt och spännande det låter med truckkillen, hoppas det blir mera prat mellan er idag.
Berätta mer!Eh ja, det blev et lååååååååångt samtal idag.![]()
Gör det när jag kommer hem. Står i tank kön nu, sen väntar stallet och affären.Berätta mer!
@Milosari HahaJag gillar dina aktiviteter, men lite omväxling är ju aldrig fel. Jo, du har rätt, är väl egentligen kompisaktiviteter eller aktiviteter i allmänhet jag efterfrågar
. Museum, promenad, utflykt med matsäck osv är ju härligt ja.
@RedHyuuga Vad roligt! Ja, berätta mer!
Om du vill skriva så skriv det är inte så mycket att fundera på mer än så.Jag funderar lite fram och tillbaka om det är för framåt att skriva till honom på messenger.
”Tack för ett trevligt samtal.”
Jag funderar lite fram och tillbaka om det är för framåt att skriva till honom på messenger.
”Tack för ett trevligt samtal.”
Känner mig så osäker i detta. På ett sätt lite konstigt när jag har bra självförtroende annars.Det är väl trevligt, och inte det minsta påfluget![]()
Är som sagt lite osäker och vill inte framstå som desperat.Om du vill skriva så skriv det är inte så mycket att fundera på mer än så.
Jag kan inte tolka det som desperat ens om jag försöker tolka det som såÄr som sagt lite osäker och vill inte framstå som desperat.![]()
Är som sagt lite osäker och vill inte framstå som desperat.![]()
Tycker man i allmänhet ska bry sig mindre om hur man framstår och mer hur man själv vill. Om du bara uttrycker vad du tycker och känner så är det inte mer med det.Är som sagt lite osäker och vill inte framstå som desperat.![]()
I och för sig sant, om man bara kunde få in det i skallen också...Tycker man i allmänhet ska bry sig mindre om hur man framstår och mer hur man själv vill. Om du bara uttrycker vad du tycker och känner så är det inte mer med det.
Jag tror vi alla dessutom själva skulle uppskatta det om andra var tydliga så man vet hur läget är snarare än att båda sidorna sitter och försöker tolka meddelanden och se till att man skicka rätt subtila signaler. Tycker man att det var trevligt så ska man kunna uttrycka det.
Att tacka för senast är inte desperat om du inte skrivet ”TACK GODE GUD ATT DU TALADE TILL MIG, JAG ÄR DESPERAT”![]()