Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså... Jag är så förvirrad. Jag har tillsammans med Malmö börjat utforska en del och har upptäckt att jag nog inte är fullt så straight som jag har trott.

Malmö kommer i fortsättningen vara Malmö och/eller väninna men jag vill inte gå in på fler detaljer än så. Så det blir Malmö bara.

Hur som haver, Jätten är på andra sidan jordklotet någon vecka till men vi har nästan daglig kontakt. Jag hoppas att vi kan ses när han kommer hem igen, och att det inte helt har gått över till ”bara” vänskap. Han är nog en bra vän också, men jag vill ju ligga :angel:

Får nog kalla den nervösa för den gulliga istället. Han är verkligen otroligt gullig, känns så genuin och självklar hela tiden. Öppen och okomplicerad.
Jag har bara så svårt att se honom som förälder :p
Han är liksom en tatuerad rocker som hänger på festivaler och full med hopp och lek.
Men det är nog även det som gör att jag bondar bra med honom, den där glada sorglösheten men samtidigt mycket allvar när det behövs.

Blev medlem på match för några dagar sedan, men har svårt att riktigt komma igång. Varför visas t.ex en massa män som bor utomlands under "De är online"? Jag skiter fullständigt i om Andy i Sunderland är online. Har jag missat någon inställning?

• Gilla
Reactions: ptr
Gör det när jag kommer hem. Står i tank kön nu, sen väntar stallet och affären. :)

image.webp

Är som sagt lite osäker och vill inte framstå som desperat. :)
Tycker man i allmänhet ska bry sig mindre om hur man framstår och mer hur man själv vill. Om du bara uttrycker vad du tycker och känner så är det inte mer med det.

Jag tror vi alla dessutom själva skulle uppskatta det om andra var tydliga så man vet hur läget är snarare än att båda sidorna sitter och försöker tolka meddelanden och se till att man skicka rätt subtila signaler. Tycker man att det var trevligt så ska man kunna uttrycka det.

Tycker man i allmänhet ska bry sig mindre om hur man framstår och mer hur man själv vill. Om du bara uttrycker vad du tycker och känner så är det inte mer med det.

Jag tror vi alla dessutom själva skulle uppskatta det om andra var tydliga så man vet hur läget är snarare än att båda sidorna sitter och försöker tolka meddelanden och se till att man skicka rätt subtila signaler. Tycker man att det var trevligt så ska man kunna uttrycka det.
I och för sig sant, om man bara kunde få in det i skallen också...

Att tacka för senast är inte desperat om du inte skrivet ”TACK GODE GUD ATT DU TALADE TILL MIG, JAG ÄR DESPERAT”;)
:rofl::rofl::rofl: OMG, sådär skulle jag aaaaaaaldrig skriva, riktigt sååååååå desperat är jag inte. :p

Pratade även med far min på telefon idag och berättade för honom om killen, han tyckte det var väldigt roligt och även om det bara skulle bli vänner av de, hade han och hans särbo/sambo börjat som vänner i 5 år, så loppet är inte kört än. :p
Kändes skönt att berätta för någon mer än bara vänner. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 146
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 859
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka