? Varför skulle den vara fejk? Får man inte föredra välhängda karlar?Fast den är ju bara fake eller humor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
? Varför skulle den vara fejk? Får man inte föredra välhängda karlar?Fast den är ju bara fake eller humor.
Inga alls? Verkar konstigt om du inte odlat skägg..
jag får inte heller några matchningar nu, så ja. Troligen trasigt.. :PJag tror min Tinder är trasig, jag får inga matchningar nu för tiden. Har folk tröttnat på den här gamla nuckans nuna nu? Skrev en presentation men det blev bara värre.
BLÄ jag går och lägger mig.
jag får inte heller några matchningar nu, så ja. Troligen trasigt.. :P
Jag swipeade några nu på morgonen också, och det verkar vara något knas med inställningarna för det är mycket fler från över 1000 mils avstånd och inte ens de där stadiga "Floyd" och "Kami" som brukar komma upp 3-4 gånger om dagen, visades. På två dagar har det inte funnits en enda att swipea höger på, för det finns knappt möjlighet att träffa dem?Enda förklaringen!![]()
Jag swipeade några nu på morgonen också, och det verkar vara något knas med inställningarna för det är mycket fler från över 1000 mils avstånd och inte ens de där stadiga "Floyd" och "Kami" som brukar komma upp 3-4 gånger om dagen, visades. På två dagar har det inte funnits en enda att swipea höger på, för det finns knappt möjlighet att träffa dem?
? Varför skulle den vara fejk? Får man inte föredra välhängda karlar?![]()
? Varför skulle den vara fejk? Får man inte föredra välhängda karlar?![]()
Skulle någon normalt funtad kvinna ta profiltexten där en man säger sig "Älskar trånga små pussys" seriöst?
Man kan mycket väl föredra både stora kukar och trånga fittor, stora bröst, små bröst, hårig pung, ohårig pung osv osv osv, men skriver någon så i en profiltext, på en helt vanlig dejtingsida (dvs inte en uttalat sexinriktad sådan) så ser i af inte jag profilen som speciellt seriös, utan snarare som någon som vill väcka uppmärksamhet, få reaktioner.
Exakt. Och jag personligen är 98% säker på att det antingen är en tjej som skojjar till det, eller en fejkprofil. Om jag skulle tippa på endera så tippar jag fejk, eftersom det finns såpass många fejkprofiler.
En del ser väl Tinder som en ligga app ?en helt vanlig dejtingsida (dvs inte en uttalat sexinriktad sådan)
Insåg det. Eller skippa att lägga ut bild. Gillar inte att hänga ut folk.@Hero du borde nog fixa den editeringen..
Insåg det. Eller skippa att lägga ut bild. Gillar inte att hänga ut folk.
Men varför skulle det vara negativt att vara kräsen??Tänkt på en sak senaste dagarna. Ofta när det framkommer i sociala sammanhang att jag är singel, eller att jag varit singel länge, så ramlar diskussionen väldigt snabbt in på att jag är kräsen. Antingen är det jag själv som hävdar att "Jag är nog lite kräsen.." eller så är det personen jag diskuterar med som säger att "Du måste bara kräsen gissar jag?" med följande ryggdunk. Jag gissar att det är ett försvar från min sida, det är enklare att lite skämtsamt hävda att ingen varit bra nog än att öppna sig och erkänna att det är tufft. Sedan är väl sanningen att jag är just kräsen, jag kommer inte ingå en relation om det inte känns fullt ut rätt. Men även om jag sållat bort många personer på resans gång så är ju sanningen att jag blivit både sårad och dumpad på vägen, också.
Jag tror att jag skulle vilja anstränga mig lite för att få bort den där "Singo är så himla kräsen höhö" stämpeln som jag fått och försöka få till lite riktiga diskussioner om relationer i stället. Jag har inte lyckats hitta rätt person helt enkelt, och vet inte om jag kommer göra det heller. Det är tidvis tufft.
Men varför skulle det vara negativt att vara kräsen??Jobba istället på att se det positivt! Tänker jag
![]()
Tänkt på en sak senaste dagarna. Ofta när det framkommer i sociala sammanhang att jag är singel, eller att jag varit singel länge, så ramlar diskussionen väldigt snabbt in på att jag är kräsen. Antingen är det jag själv som hävdar att "Jag är nog lite kräsen.." eller så är det personen jag diskuterar med som säger att "Du måste bara kräsen gissar jag?" med följande ryggdunk. Jag gissar att det är ett försvar från min sida, det är enklare att lite skämtsamt hävda att ingen varit bra nog än att öppna sig och erkänna att det är tufft. Sedan är väl sanningen att jag är just kräsen, jag kommer inte ingå en relation om det inte känns fullt ut rätt. Men även om jag sållat bort många personer på resans gång så är ju sanningen att jag blivit både sårad och dumpad på vägen, också.
Jag tror att jag skulle vilja anstränga mig lite för att få bort den där "Singo är så himla kräsen höhö" stämpeln som jag fått och försöka få till lite riktiga diskussioner om relationer i stället. Jag har inte lyckats hitta rätt person helt enkelt, och vet inte om jag kommer göra det heller. Det är tidvis tufft.