Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu fick jag precis ett PM på Instagram: "How can such a beautiful girl like you be on Tinder?" Ovetandes om att han hade kunnat få en uppsats just idag, som hade börjat med att krossa idén om att "skönhet" ska vara en automatisk biljett till tvåsamhet. Att singellivet kan vara ett aktivt val och inte en konsekvens av att bara inte ha blivit vald av någon ännu. Att jag söker en djup och meningsfull relation, inte bara sällskap. Men den taffliga komplimangen står utan svar idag.

Du skriver så fint :heart det känns liksom in i hjärtat :heart
detta skulle kunna vara en textrad ur en låt eller bara som det är nu, en känsla i skrift

Jag vill köpa :love::love::love:

Finns ett smakprov under Dagbok nu :heart Blev lite inspirerad av att dela med mig när ni skriver så snälla saker.

Du skriver så fint :heart det känns liksom in i hjärtat :heart detta skulle kunna vara en textrad ur en låt eller bara som det är nu, en känsla i skrift

Tack :heart Jag skriver mycket just för att leta ord på vad jag känner, så det är fint att höra att det går igenom.

Finns ett smakprov under Dagbok nu :heart Blev lite inspirerad av att dela med mig när ni skriver så snälla saker.

Tack :heart Jag skriver mycket just för att leta ord på vad jag känner, så det är fint att höra att det går igenom.

Håller med övriga :) du skriver verkligen gripande och är så himla bra på formulera dig.

Jag känner mig mer som en grottmänniska när jag skriver :D

Det står bara att "Medlemmen begränsar vem som ska se hela profilen" så jag kan inte läsa :(

Det står bara att "Medlemmen begränsar vem som ska se hela profilen" så jag kan inte läsa :(

Det är bara för att ingen ska kunna hitta hela min historik på Buke genom ett enkelt knapptryck :D Jag förstår att det är ett öppet forum, men tyckte ändå att det var bättre förr när inaktiva trådar togs bort efter ett tag. Det är inte relevant att ångest efter en dejt för många år sedan ska ligga kvar. Vill någon hitta sådant så får de åtminstone göra lite eget detektivarbete och inte få det serverat på silverfat :angel:

Det är bara för att ingen ska kunna hitta hela min historik på Buke genom ett enkelt knapptryck :D Jag förstår att det är ett öppet forum, men tyckte ändå att det var bättre förr när inaktiva trådar togs bort efter ett tag. Det är inte relevant att ångest efter en dejt för många år sedan ska ligga kvar. Vill någon hitta sådant så får de åtminstone göra lite eget detektivarbete och inte få det serverat på silverfat :angel:
Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.

Jag hade velat ha tips på dejtingaktiviteter!? :bump:
Hehe kanske bäst att någon annan svarar :angel:. Jag tycker ju att mina aktiviteter är bäst men du kanske vill göra annat först?

Nej men allt som man gör med vänner går väl att göra med dejter? Beroende på intresse så kan man ju gå på någon utställning/museum, något sportevenemang, skogspromenad (om vädret tillåter) osv. Jag hade undvikit film och konsert och annat som gör att man inte kan prata samtidigt.

Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.
Jag tänker att folk som inte själva är aktiva här kanske inte alltid har koll på hur man söker, inte ens alla som skriver brukar ha koll på det. Så det kanske försvårar för någon? Vet iofs inte ens om min profil är öppen eller ej, men hade den tanken om att det gör det lite svårare.

Jaså, jag trodde sådant krävde tillgång till profilsidan. Nåväl, jag skriver som sagt inget som är hemligt ändå. Mest att det känns onödigt att det ska ligga kvar.

Eller på Sök - skrivet av. Plättlätt.

Jag tänker att folk som inte själva är aktiva här kanske inte alltid har koll på hur man söker, inte ens alla som skriver brukar ha koll på det. Så det kanske försvårar för någon? Vet iofs inte ens om min profil är öppen eller ej, men hade den tanken om att det gör det lite svårare.

Din är inte öppen, jag kollade nu. :)

Jaså, jag trodde sådant krävde tillgång till profilsidan. Nåväl, jag skriver som sagt inget som är hemligt ändå. Mest att det känns onödigt att det ska ligga kvar.

Man kan t o m hitta äldre grejer via google, men då är träffsäkerheten inte jättestor.

Men på ett öppet forum är det nog bra att inte skriva sånt man vill hålla hemligt, det gör inte jag heller.

Nu blir det väldigt OT igen men jag håller med. Hade varit bättre om det gallrades efter ett par år eller så, och man skulle slippa alla trådar som är flera år gamla som plötsligt puttas upp.
Jag tycker det är tjatigt när folk aktiverar gamla trådar utan att ha fattat att de är gamla. Däremot kan det vara hur kul som helst att läsa gamla grejer och se hur vi skrev då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 144
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka