@Sezziyanen Du har förstått rätt. Vi har alltså aldrig setts, utan var bara att jag ville vara rak innan vi sågs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte ta lite Buke-paus.
Kram på er vänner!![]()
Nu fick jag precis ett PM på Instagram: "How can such a beautiful girl like you be on Tinder?" Ovetandes om att han hade kunnat få en uppsats just idag, som hade börjat med att krossa idén om att "skönhet" ska vara en automatisk biljett till tvåsamhet. Att singellivet kan vara ett aktivt val och inte en konsekvens av att bara inte ha blivit vald av någon ännu. Att jag söker en djup och meningsfull relation, inte bara sällskap. Men den taffliga komplimangen står utan svar idag.
Jag vill köpa![]()
Du skriver så fintdet känns liksom in i hjärtat
detta skulle kunna vara en textrad ur en låt eller bara som det är nu, en känsla i skrift
Finns ett smakprov under Dagbok nuBlev lite inspirerad av att dela med mig när ni skriver så snälla saker.
TackJag skriver mycket just för att leta ord på vad jag känner, så det är fint att höra att det går igenom.
Det står bara att "Medlemmen begränsar vem som ska se hela profilen" så jag kan inte läsaFinns ett smakprov under Dagbok nuBlev lite inspirerad av att dela med mig när ni skriver så snälla saker.
TackJag skriver mycket just för att leta ord på vad jag känner, så det är fint att höra att det går igenom.
Det står bara att "Medlemmen begränsar vem som ska se hela profilen" så jag kan inte läsa![]()
Det står bara att "Medlemmen begränsar vem som ska se hela profilen" så jag kan inte läsa![]()
Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.Det är bara för att ingen ska kunna hitta hela min historik på Buke genom ett enkelt knapptryckJag förstår att det är ett öppet forum, men tyckte ändå att det var bättre förr när inaktiva trådar togs bort efter ett tag. Det är inte relevant att ångest efter en dejt för många år sedan ska ligga kvar. Vill någon hitta sådant så får de åtminstone göra lite eget detektivarbete och inte få det serverat på silverfat
![]()
Hehe kanske bäst att någon annan svararJag hade velat ha tips på dejtingaktiviteter!?![]()
Jag tänker att folk som inte själva är aktiva här kanske inte alltid har koll på hur man söker, inte ens alla som skriver brukar ha koll på det. Så det kanske försvårar för någon? Vet iofs inte ens om min profil är öppen eller ej, men hade den tanken om att det gör det lite svårare.Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.
Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.
Eller på Sök - skrivet av. Plättlätt.Men det är ju bara att klicka på någons antal inlägg för att få upp dem? Alltså utan att gå till profilsidan. Man får upp 200 inlägg åt gången, sedan kan man fortsätta med Visa äldre inlägg.
Jag tänker att folk som inte själva är aktiva här kanske inte alltid har koll på hur man söker, inte ens alla som skriver brukar ha koll på det. Så det kanske försvårar för någon? Vet iofs inte ens om min profil är öppen eller ej, men hade den tanken om att det gör det lite svårare.
Jaså, jag trodde sådant krävde tillgång till profilsidan. Nåväl, jag skriver som sagt inget som är hemligt ändå. Mest att det känns onödigt att det ska ligga kvar.
Ja, samma grej.Eller på Sök - skrivet av. Plättlätt.
Men på ett öppet forum är det nog bra att inte skriva sånt man vill hålla hemligt, det gör inte jag heller.
Nu blir det väldigt OT igen men jag håller med. Hade varit bättre om det gallrades efter ett par år eller så, och man skulle slippa alla trådar som är flera år gamla som plötsligt puttas upp.Nej precis! Synd dock att trådarna inte tas bort, som sagt. Jag hade nog varit mer öppen om det inte resulterade i att hela ens historia ligger kvar här.
Jag tycker det är tjatigt när folk aktiverar gamla trådar utan att ha fattat att de är gamla. Däremot kan det vara hur kul som helst att läsa gamla grejer och se hur vi skrev då.Nu blir det väldigt OT igen men jag håller med. Hade varit bättre om det gallrades efter ett par år eller så, och man skulle slippa alla trådar som är flera år gamla som plötsligt puttas upp.