Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter skoj! Antar att du drar till dig fler matchningar och att det i sin tur gör att du hamnat högre upp i synlighet. Själv är jag nog en lite mer udda figur, inte standardsnygg + har en presentation med en del tydliga värderingar osv som säkert skrämmer bort en del. Sveper själv sällan höger på "vanliga snygga killar" (och gör jag det kan jag glömma att få en match) utan det är presentationstexter ihop med potentiell attraktion och att vi verkar vara lite av samma skrot och korn. De flesta jag matchar med verkar tycka att samma som jag är viktigt.Jag upplever inte att det är så.
Matchar med nästan alla jag drar höger på.
Får aldrig slut på folk, antagligen för att jag "tar med mig" folk hela tiden eftersom jag befinner mig på resande fot väldigt ofta.
Får jag upp med långt avstånd när jag är hemma matchar jag alltid när jag drar höger.
”Hmm... jag har inte matchat med någon mer alls på tinder... vad har ni skrivit i era presentationer? Min sån kan antagligen förbättras...
//r
Hmm... jag har inte matchat med någon mer alls på tinder... vad har ni skrivit i era presentationer? Min sån kan antagligen förbättras...
//r
Har bara en på HP, Vet inte om min tider är aktivt, kanske den är det.Hmm... jag har inte matchat med någon mer alls på tinder... vad har ni skrivit i era presentationer? Min sån kan antagligen förbättras...
//r
Har skrivit kortfattat hur mina dagar ser ut (på ett sätt som beskriver vad jag har för intressen), nämnt att jag inte röker, inte dricker alkohol och inte tänker skaffa barn. Sedan har jag skrivit att det är roligt om männen skriver något mer än hur långa de är. Har en bild på bara mig, en bild på mig + hund, en bild på bara hund Får inte jättemånga matchingar, men de jag fått har varit helt ok och den person jag träffade var otroligt trevlig. Hade säkert kunnat träffa fler om jag velat, men motivationen har varit icke-existerande.Hmm... jag har inte matchat med någon mer alls på tinder... vad har ni skrivit i era presentationer? Min sån kan antagligen förbättras...
//r
Skrev diskret vad jag var ute efter och sen skrev jag mina intressen och vad jag tycker om (att göra bl.a.)Hmm... jag har inte matchat med någon mer alls på tinder... vad har ni skrivit i era presentationer? Min sån kan antagligen förbättras...
//r
Tack för infon, intressant men lite opepp läsning (läste igenom länken), hade ingen aning om att man på nåt sätt blev rankad utifrån hur många matchningar man får och sen bllr mer synlig ju mer poppis man är... Antar att det innebär att man missar många potentiella matchningar för att man helt enkelt inte får se dom trots att man sveper slut på alla i ens närhet. I stället blir det samma tråkiga som kommer om och om igen...
Har börjat använda mig av min dagliga superlike nu i alla fall. Känns lite läskigt, men kan ju vara bra för att vara säker på att bli sedd när det är nån speciellt intressant.
Om man betalar för tinder, kan man göra hur många superlikes som helst då?
Åh, okej. Känner mig så dålig varje gång jag nekar en superlike, typ att de waste'at den på mig. Men kollar också deras profiler extra noggrant.Du får 5 superlikes per dag istället för 1 . Du kan köpa extra superlikes utöver det men då kostar det.
För övrigt känns det jobbigt att få superlikes och sedan neka dem.
Åh, okej. Känner mig så dålig varje gång jag nekar en superlike, typ att de waste'at den på mig. Men kollar också deras profiler extra noggrant.
Jag känner mig väldigt kräsen när jag swipar och tror nog att tinder kanske endå inte är något för mig. Eller att jag kanske borde ta en paus. Har några gossar jag skriver med och känner mig inte så attraherad eller lockad till att träffa dem faktiskt. Så funderar på att avsluta chatten med de på tinder och berätta läget. Har gjort det med en kille hittills. Vet inte om jag bara är för ointresserad rent generellt just nu.
Men min första-date-kille träffade jag igen och han känns lugn och snäll, om än lite annorlunda för mig. Vi är rätt så olika men har en del likheter och vi hade det trevligt. Tror jag skulle vilja prova någon mer aktiv aktivitet med honom, kanske bowling.
Det kanske är så att jag inte orkar träffa flera nya killar samtidigt?
Tyvärr verkar det vara en fördel med att vara tjej i det här scenariot. Alright, då kanske jag inte är helt ute och cyklar med mina känslor eller vad man ska kalla det. TackKanske,
jag har inte haft det lyxproblemet. Men även om jag kunnat träffa flera åt gången hade jag nog inte vilja träffat mer än en åt gången.
Satsa på första-date-killen du. Dom andra finns ju kvar annars .
För övrigt känns det jobbigt att få superlikes och sedan neka dem.
Åh, okej. Känner mig så dålig varje gång jag nekar en superlike, typ att de waste'at den på mig. Men kollar också deras profiler extra noggrant.
Jag känner mig väldigt kräsen när jag swipar och tror nog att tinder kanske endå inte är något för mig. Eller att jag kanske borde ta en paus. Har några gossar jag skriver med och känner mig inte så attraherad eller lockad till att träffa dem faktiskt. Så funderar på att avsluta chatten med de på tinder och berätta läget. Har gjort det med en kille hittills. Vet inte om jag bara är för ointresserad rent generellt just nu.
Men min första-date-kille träffade jag igen och han känns lugn och snäll, om än lite annorlunda för mig. Vi är rätt så olika men har en del likheter och vi hade det trevligt. Tror jag skulle vilja prova någon mer aktiv aktivitet med honom, kanske bowling.
Det kanske är så att jag inte orkar träffa flera nya killar samtidigt?