Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag har aldrig testat datorversionen. Men den låter onekligen väldigt buggig.App - inget appande till dator om man inte vill betala.
Jag ställer aldrig frågor om utseendet.
Jag är varken normsnygg eller kvinna. Så det är inte lätt, men det är ju inte omöjligt iaf.
TackFy vad trist!Jag hade blivit äcklad direkt av sådana typer, det är ju hur creepy som helst.
Tycker du resonerar bra och önskar att en vettig människa lägger ögonen på dig framöver.![]()
Jo, jag vet det. Men det är skillnad. Henne ville jag bara hjälpa och inte ragga, men jag förstår att alla tänker inte som jag gör.Alltså. Du bör kasta en extra titt på vem du svarade med tanke på vad du skickat för PM...
Ja håller med... Och det känns så märkligt..Fy faan vad tragisk läsning![]()
Nej, för mottagaren är det inte skillnad.Jo, jag vet det. Men det är skillnad. Henne ville jag bara hjälpa och inte ragga
Jag upplever fetischmännen som lite obehagliga just för att de bara ser kroppen/sin fetisch. Tex han som mailade mig nu och bara ställde frågor om kroppen och hur jag såg ut.
När jag ställde frågor om honom och vad han letade efter så var det oväsentligt. Allt var "det löser sig nog eller ok". Dvs jag som person, vad jag letar efter etc är inte väsentligt. Bara kroppen var intressant.
När jag sett någon vars utseende jag gillar så har jag inte skrivit mängder om det. Jag skriver i såna fall typ en mening om det och sen är det bra. Jag skriver inte mängder med kommentarer och frågor utan är främst intresserad av personen.
Dejting är väl det som varit mest uppenbart för mig personligen. Jag har svårt att se att det hade påverkat så mkt annat. Jo, möjligtvis hade det varit enklare att få jobb i min branch som kvinna.Pratar vi om dejting nu eller livet i stora drag?
Beror på hur mottagaren väljer att tolka det.Nej, för mottagaren är det inte skillnad.
Nej det beror på den som helt o-ombett väljer att "erbjuda" hjälp och kommentera folks utseende..Beror på hur mottagaren väljer att tolka det.
Beror på hur mottagaren väljer att tolka det.
Nej det beror på den som helt o-ombett väljer att "erbjuda" hjälp och kommentera folks utseende..
Haha.. igenkänning...Det där är så sjukt vidrigt och objektifierande. De som har mullighet som en fetisch anser sig säkert göra världen en tjänst som går bort från idealet, men förstår inte att de objektifierar i precis lika hög grad och det är precis lika illa. Urk.
Sen är det väl helt irrelevant att sitta och fråga om utseendet på Tinder. Man ser väl hur personen ser ut åtminstone någorlunda. Då är det väl trevligare att personen lägger krut på att ta reda på hur jag är som person för att se om hen vill träffas, än att ta reda på hur jag ser ut mer i detalj för att se om hen vill träffas.
Fast igen, ingen hade bett dig om råd och från vad jag förstod så handlade dina "råd" till viss del iallafall, om personens utseende.Kommenterade aldrig personens utseende.
Dock är det ett fåtal saker man kan göra på nätdejting.
Ändra profil, bilder och sitt utseende.
Jo, jag vet det. Men det är skillnad. Henne ville jag bara hjälpa och inte ragga, men jag förstår att alla tänker inte som jag gör.
Nä, man kan inte lägga över det på mottagaren. Man måste ta eget ansvar också. En man på en fest sluddrade fram något väldigt objektifierande om min kropp med tillhörande slemmig blick. Jag sa "Sluta!" och fick det klassiska svaret "Meh! Ta det som en komplimang!" Ansvaret ligger inte på mig att "ta det rätt" (mao som en komplimang) här utan på honom att sluta objektifiera.