Jag har inte varit ute efter alla mina struliga relationer senaste åren. Men han som totalkrossade mitt hjärta visade mig Bali, som har blivit både mitt och min familjs favoritresemål sedan dessMamma och hennes man landade igår och jag blir varm i hela själen är jag tänker på hur mycket hon älskar platsen, och att jag var den som fick möjligheten att ta henne dit. Herr Perfekt lärde mig att sätta mina egna gränser som jag upprätthållt sedan dess. M och en annan kille jag har dejtat har lärt mig hur fel man kan ha om en person, och att kärlek vid första ögonkastet kan vara en illusion. En dejt blev en KK och sedan min bästa vän. Han som uppmuntrat mig att bryta normer och vågat tänka tanken att skaffa barn själv, och att leva själv. Det är inte relationer som jag letat efter, men som gett mig och lärt mig mycket på ett sätt som jag inte trodde från början. Så jag tror att vår poäng här är att ingenting är "bortkastad tid" för att det inte slutade med ett förhållande.
Nejdå, fast alla personer du nämner nu har du träffat. Du har inte chattat med dom i flera veckor eller månader? Varje dejt jag varit på har jag sett som en stor erfarenhet och alltid roliga då det är kul att lära känna nya människor. Men när det är på en chattnivå så ser jag det inte på samma sätt.