Han var svin igen.
Satt dock i knä stor del av tiden.. mötte hans sambos blick flera gånger (ej under tiden)
Berättar mer imorgon om nån vill? Nu kommer fotografen förbi... bett han ta det varligt med mig![]()
Jag vill veta mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var svin igen.
Satt dock i knä stor del av tiden.. mötte hans sambos blick flera gånger (ej under tiden)
Berättar mer imorgon om nån vill? Nu kommer fotografen förbi... bett han ta det varligt med mig![]()
Låt du sambon få ha sitt husdjur ifred om hon ids! Du har väl annat att fundera på än det.
Du satt i knät på någon som har sambo och där sambon inte verkade gilla det?Hahaha. Jag och fylleskriva! Låg på hallgolvet under min pälsjacka och skrev igår, haha!
Nu är jag vaken iallafallfotografen har åkt hem, hade en mycket trevlig natt! Han är så skön att hänga med. Har blivit fotad också....
Men ja.
I brist på platser så satt jag i kollegans knä (ingen baktanke från min sida, men kanske inte så smart gjort) sen drog vi ut till ett uteställe, jag såg hans sambo stå och glo på mig vid flera tillfällen (hon har sett mig vid ett övergångsställe en gång och ville köra över mig)
Kollegan sitter iallafall och deklarerar över hur bra kemi vi har och en massa dravvel, att vi dras till varandra. Jag fick knappt komma till tals, jag försökte förklara att detta var tidigare, att jag känner noll nu p.g.a hans kontrollerande rövhattsbeteende. Sen sitter han och blänger på mig resten av kvällen...
Min andra kollega tycker att han beter sig sjukt konstigt (han vet våran historia)
Ja herregud. Hände mer saker, som jag inte vill skriva ut här![]()
Min andra kollega tycker att han beter sig sjukt konstigt (han vet våran historia)
Du satt i knät på någon som har sambo och där sambon inte verkade gilla det?
Alltså det måste jag säga att jag tycker du också gör.Varför ens sitta i knäet på en kollega som du har haft ett sånt tjorv med? På en julfest med jobbet där kollegans sambo dessutom är med?
Jag hade också varit svinförbannad och besviken som sambo. Ja det är hans ansvar och hans relation och hans gränser osv men jag tycker även du betedde dig respektlöst mot sambon faktiskt. Även om det är hans relation behöver en ju inte bidra till att någon mår dåligt och speciellt inte när en inte ens själv är intresserad av personen.
Jag har inte gjort något som hon har sett igår iallafall. Sånt gör jag inte
Hon var inte med på julfesten (vi fick ta med respektive, men han tog inte med henne av uppenbarliga skäl!)
Bara jag som gör sånt tydligen, helylle bukes svarta får![]()
Haha, jag vågar inte! Och vill inte! Hade det varit nån annan kanske...
Haha, jag vågar inte! Och vill inte! Hade det varit nån annan kanske...
Hon verkar rätt brutal... brukar kasta porslin åt hans håll...![]()
Äh, jag tycker man ska va helylle så mycket man kan! Ingen idé att såra folk i onödanRent generellt alltså.
Jo, jag tycker väl egentligen samma. Men så ser jag hur det ser ut omkring mig. Inte många jag skulle kunna kalla helylle.
En person som jag verkligen trott bra om avslöjade sig i veckan som en äkta skitstövel.
Som ung var jag väldigt svart eller vit i mitt tänk och tänkte mycket på moral, rätt och fel.
Nu lever jag i en konstant gråskala med stundtals väldigt svajig moral.
Jag var också mer svart eller vit när jag var yngre, och min moral har taggat ner med åren. Tvärtom ser jag dock mycket godhet i min omgivning, och gör jag det inte så är jag den som vill föregå med gott exempel. Särskilt för mina yngre syskon. På min plastmormors begravning för några veckor sedan så var det stor uppslutning och temat genom hela begravningen var att folk berättade om hur oerhört snäll hon var mot alla. En så väldigt god människa. Nu kan jag inte ens jämföra min godhet med hennes, men jag har som mål att det är så jag vill att det pratas om mig den dagen jag kilar vidare.
Men varför skulle man sitta i någons knä framför dennes sambo? Det känns ju bara genuint elakt.
Med tanke på att han enligt dig är en rövhatt med rövhattsbeteende så kanske det inte är så konstigt att det kommer flygande porslin åt hans håll då och då.![]()
Nä.. på Facebook är dock allt frid och fröjd och livet ljuvligt..