Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan inte försöka starta en egen löpargrupp eller liknande och sprida detta via grupper på Facebook, eller annan aktivitet du känner saknas? :)
Jättebra förslag! Skapa en egen meetup grupp @Hero , där finns redan massor med människor som letar efter andra att hänga med så tror inte det blir så svårt att få ihop en grupp :) Det kan va om löpning, fika, film, whatever. Här i Sthlm iaf, finns en grupp som bara handlar om att träffa nya vänner!

På mitt gym är tjejerna också på gymmet.
Men som andra sagt- jätteviktigt att inte gå för fort fram utan bara prata lite lättsamt och se om intresse finns.

Jorå, finns nån enstaka som vågar sig in ibland alla killar och ibland nån som slinker in från löpbandet eller ett gruppass för att köra lite i rumpmaskinen :D. Var en väldigt söt tjej som gick från rumpmaskinen som gav mig en längre blick och log. Men kan ju lika gärna varit av nåt i hörlurarna hon log över :laugh:

Jättebra förslag! Skapa en egen meetup grupp @Hero , där finns redan massor med människor som letar efter andra att hänga med så tror inte det blir så svårt att få ihop en grupp :) Det kan va om löpning, fika, film, whatever. Här i Sthlm iaf, finns en grupp som bara handlar om att träffa nya vänner!

Okej, jag ska kolla upp den där meetup appen :). Har du erfarenhet av den ??

Okej, jag ska kolla upp den där meetup appen :). Har du erfarenhet av den ??
Den finns både för dator och mobil, jag går själv på 2 meetup grupper i veckan, en som är lite mer inriktad på ett av mina största intressen och en annan lite mer bred inriktning och båda är jättekul. Jag går för att träffa nya vänner (och inspiration) och det är lättare när man vet att man har gemensamma intressen från början. Har träffat fler människor som jag umgås med, är man bara öppen och genuint intresserad av andra människor så får man ut mycket av det!

Kvinnor är människor..... om du tänker mindre på kvinnor som KVINNOR som om dom var en främmande art och mer som människor kanske det är lättare att ta kontakt och lära känna dom?

Absolut, men det är svårare om det är nån man är intresserad utav.
Är uppväxt med två bröder och har egentligen aldrig haft några nära kvinnliga vänner.

Eller ja det är inte riktigt sant. Min bästa barndomskompis var en tjej. Men övriga har jag tappat kontakten med.

Senast ändrad:
Jorå, finns nån enstaka som vågar sig in ibland alla killar och ibland nån som slinker in från löpbandet eller ett gruppass för att köra lite i rumpmaskinen :D. Var en väldigt söt tjej som gick från rumpmaskinen som gav mig en längre blick och log. Men kan ju lika gärna varit av nåt i hörlurarna hon log över :laugh:

Blickar är svårt! Jag har jättesvårt att fatta om nån kille är intresserad. Tänker bara "han kan väl inte titta på mig av alla?"

• Gilla
Reactions: ptr
Blickar är svårt! Jag har jättesvårt att fatta om nån kille är intresserad. Tänker bara "han kan väl inte titta på mig av alla?"

Exakt! Så för mig med.
Många år sen men det är nåt liknade som behövs för att jag ska fatta.
När jag åkte buss till gymnasiet så mötte jag blickar med en tjej. En dag så satte hon sig alldeles brevid mig fast hela bussen var tom nästan och sa hej. Jag blev helt paff och fick inte fram ett ord då... Sånt händer inte mig :p. Men skulle samma sak hända idag skulle jag nog hantera det bättre. Är lite tryggare och mindre blyg idag.

Laddar upp för julfest ikväll! Ska bli intressant att se hur kollegan beter sig...

Spännande!

Själv kommer frukostkillen hit efter sin match ikväll, jag har lagat mat så det ska bli supermysigt. I morgon ska jag på julfest igen och såg att det enbart är jag och en tjej till som tackat ja till festen, resten är grabbar :D Det ska bli trevligt! Min killkompis som jag har råkat fyllehångla med är dock där, och jag vet inte vad han känner för mig. Även om jag skulle tycka om någon på festen så skulle jag nog inte flirta särskilt uppenbart eller gå hem med någon, då jag inte vill riskera att såra min vän.

Vi försökte gemensamt komma på när vi inte ens sov ihop senast, gick sådär. En dag vi inte alls setts gick ännu sämre :laugh: Nåja. Var på en typisk parmiddag igår, tittade på På Spåret ihop och vann storslaget (utan fusk) mot de tävlande i programmet. Jag tror jag bidrog med zero poäng faktiskt :D

På vägen hem fick vi bråttom i ett byte o sprang till tåget, uppenbarligen medan vi fortfarande höll varandra i handen för en kommentar från ett killgäng vi mötte löd "Springa till tåget och hålla handen, så romantiskt! Kunde varit i en film!"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 649
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 892
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 454
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023