Jag är rätt säker på vilken stad du bor i då det är min hemstad som jag kommer ifrån. Och den staden är ju trots allt inte en liten ord, utan relativt stor. Den har dessutom en hälften så stor stad "inte så långt bort" (med norrländska mått mätt". Jag tror definitivt att det finns kvinnor som skulle kunna passa dig där, du behöver inte flytta till Stockholm för att hitta någon. Visst finns det fler kvinnor där i och med att det är en större stad, men det betyder inte att det blir lättare för dig att hitta den som är rätt för dig.
Jag tror på att du behöver ut och träffa lite folk och inte förlita dig på internet och tinder för att hitta någon. Du har skrivit att du är introvert och sånt, men det behöver inte vara ett hinder för att träffa folk ute.
Min rekommendation är att du vidgar ditt kontaktnät, skaffar fler kompisar och börjar hänga mer med folk och mindre ensam. Nu vet jag inte hur mycket social du är med vänner, men ju mer van du blir att umgås med folk, desto mer lär du också släppa på dina sociala spärrar.
Jag vet många straighta kvinnor som är singlar i din stad, men tinder kanske inte är rätt sätt att hitta dom på. Utan det "verkliga" livet kanske är ett bättre sätt.
Engagera dig i föreningslivet är ett tips från mig, och skaffa vänner och bekanta istället för att fokusera på tinder.
Bara mina fem cent till dig.![]()
Allting är relativt. 1/10 av befolkningen av stockholms kommun och en mkt sämre kvinna/man ratio. Swipar slut på 20 min vid reeboot.
Mmm, japp tänkte börja gå ut på krogen även om jag egentligen inte trivs i såna sammanhang. Vad gäller föreningslivet kanske man skulle gå med i nån löpargrupp till våren och har funderat på gruppträningar på gymmet. Som sagt tar träning rätt stor del av min fritid