Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla får göra sina val här i livet och jag tycker inte allt skall vara "svart vitt". Dock tycker jag ärlig talat många människor borda bete sig något bättre än dom gör, och för det finns många vidriga/oärliga/sjuka mm personer så tycker jag inte det gör det mer rätt att bete sig fel. Tvärtom faktiskt.
Ingen kan vara perfekt hela tiden, och alla begår misstag såklart, men att bry sig om sina misstag tycker jag är en riktigt bra grej.

Att inte bry sig om en person man träffar har partner eller inte, i min värld tycker jag detta är fel, men alla får göra sina egna val. Men jag tycker ett bra motto min värld är att vara mot andra, som man vill dom skall vara mot en, så går man runt och bidrar till otrohet eller whatever, så får man jo stå sitt kast om man en dag blir drabbad andra vägen också. Karma visar sig ibland på dom konstigaste sätten.

Alla får göra sina val här i livet och jag tycker inte allt skall vara "svart vitt". Dock tycker jag ärlig talat många människor borda bete sig något bättre än dom gör, och för det finns många vidriga/oärliga/sjuka mm personer så tycker jag inte det gör det mer rätt att bete sig fel. Tvärtom faktiskt.
Ingen kan vara perfekt hela tiden, och alla begår misstag såklart, men att bry sig om sina misstag tycker jag är en riktigt bra grej.

Att inte bry sig om en person man träffar har partner eller inte, i min värld tycker jag detta är fel, men alla får göra sina egna val. Men jag tycker ett bra motto min värld är att vara mot andra, som man vill dom skall vara mot en, så går man runt och bidrar till otrohet eller whatever, så får man jo stå sitt kast om man en dag blir drabbad andra vägen också. Karma visar sig ibland på dom konstigaste sätten.

Jag skulle personligen inte klandra den andra tjejen om jag blev "utsatt"

Just denna relation verkar otroligt konstig. Så jag vet inte riktigt vad de har för överenskommelse nu faktiskt.
Vi pratar mest om tåg och trams. Annars sköter han sitt och jag mitt.

Jag skulle personligen inte klandra den andra tjejen om jag blev "utsatt"

Just denna relation verkar otroligt konstig. Så jag vet inte riktigt vad de har för överenskommelse nu faktiskt.
Vi pratar mest om tåg och trams. Annars sköter han sitt och jag mitt.

Det är väl en sak att sköta det "snyggt", en annan att sätta sig i knät framför sambon.

Men vart tog det rosa rummet och tv-spelen vägen?

Han har precis kommit hem från sin resa.
Tanken var att han skulle komma upp och hälsa på men nu är han ganska kort och tvär så jag vet inte.

Han är ju någon som jag tycker om på riktigt och kan faktiskt se mig i en relation med honom.
SJ, ryssen eller kollegan finns liksom inte på kartan att jag skulle kunna leva med :p

Han har precis kommit hem från sin resa.
Tanken var att han skulle komma upp och hälsa på men nu är han ganska kort och tvär så jag vet inte.

Han är ju någon som jag tycker om på riktigt och kan faktiskt se mig i en relation med honom.
SJ, ryssen eller kollegan finns liksom inte på kartan att jag skulle kunna leva med :p
Kort och tvär för han inte vet var han har dig kanske?

Ja, så ser det väl väldigt ofta ut på sociala medier? Har full förståelse för att man kanske inte skriver inlägg av typen "idag bråkade vi om detta och jag förstörde en halv servis." Jag delar själv inte med mig av sådant då min relation är min privatsak. Om han nu inte betyder något så spelar det väl ingen roll vad de väljer att lägga ut offentligt.

Ja är väl så. Blir bara så irriterad när han gnäller över hur hemskt han har det.
Han är bara feg och vågar inte göra slut!

Ja är väl så. Blir bara så irriterad när han gnäller över hur hemskt han har det.
Han är bara feg och vågar inte göra slut!
Det finns så många män(niskor) som håller på så. Världen är full av fegisar. Finns inget att göra förutom att låra dem hållas. Sätt ingen energi på det. Mitt tips.

Allt är som vanligt med skåningen. Han var antagligen trött efter resan.
När vi skrev igår kände jag hur mycket jag har saknat honom. Allt är så självklart med honom. Han vet direkt när jag är ironisk och när jag menar allvar.
Det verkligen fram emot att han ska komma hit :)

Det finns så många män(niskor) som håller på så. Världen är full av fegisar. Finns inget att göra förutom att låra dem hållas. Sätt ingen energi på det. Mitt tips.
Sen vet man inte vad som ligger bakom gnället heller. Har de problem så kanske de skulle må bra av att ta hjälp, men det är även det deras val. Bra de visar upp sig som de de är så de går att välja bort iallafall, även om det är ett tråkigt sätt att resonera så är det nog sunt att prioritera sig själv i första hand.

Allt är som vanligt med skåningen. Han var antagligen trött efter resan.
När vi skrev igår kände jag hur mycket jag har saknat honom. Allt är så självklart med honom. Han vet direkt när jag är ironisk och när jag menar allvar.
Det verkligen fram emot att han ska komma hit :)
Härligt!

Den legendariska Lussefesten har återuppstått, 2.0. Började med en supermysig släktmiddag med min Tinderdejt och stack sedan dit. Skulle ta bussen o sova hos honom. Nån gång där vid typ 3-4 insåg jag att jag knappt skulle hinna dit innan han skulle till jobbet så vi pratades vid, om något. Vaknade i @Bison s dejts famn, han höll sitt löfte att den dagen jag inte kunde hålla ordning på mig själv så skulle han :laugh: Gav också mitt nummer till en kille som brukar vara där efter lite tjat. Men såklart också efter att gått igenom typ hela metooharrangen och gissningsvis fått vettiga svar. Oklart varför dock. Och ska såklart inte träffa min Tinderdejt idag, vet inte hur länge sedan vi inte sågs en dag :down: Känns som att vi har en del att prata om i morgon, egentligen känns det bra. Tycker det är otroligt givande att vända o vrida på saker med honom så jag hoppas inte detta var någon dealbreaker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 647
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 889
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 453
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka