du menar att man inte visas? det visste jag inte.Fast på Tinder försvinner man i flödet ifall man inte är aktiv inom en viss tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du menar att man inte visas? det visste jag inte.Fast på Tinder försvinner man i flödet ifall man inte är aktiv inom en viss tid.
Jag måste nog uppdatera min presentation."Aja, vem ser ut att vara vid liv, inte ha ett direkt frånstötande utseende och bo relativt nära?" roligaste jag läst på länge
Jag har inga bra erfarenheter av HP, men jag orkade bara med det i typ några timmar. Jobbig hemsida och verkade vara fullt med idioter. Tinder funkade bättre för mig, där hittade jag min kille och jag var på några dejter innan jag mötte honom
Kan du inte bara låta bli att gå in i appen? Jag har tinder konto men inte varit inne där på flera månader, man märker ju inte av den om man inte går in på den. Jag har tagit bort i inställningar att appen inte skickar aviseringar också.
Detta med att gå på dejt på vardagar, man är ju ett jävla vrak
Det är iallafall kallt ute så jag kommer kunna hålla mig vaken, haha.
Nä okej. Han har fått punktering vi får väl se om det blir nåt annan plan..
Ja, precis.du menar att man inte visas? det visste jag inte.
Jag var på en icke-dejt igår.
Det känns bra faktiskt. Gör mig bara mer övertygad om vad som ska göras och inte.
Vi missade varandra mest pga han sket i att läsa vad jag skrivit. Så jag åkte 1h enkel resa för ingenting. Han ville träffas idag istället - nära där han bor och fika där, jag frågade, vet du något särskilt bra fik? Nej men du är ju mer mobil. AAAANNNNNNEJ
Jag är inte det minsta intresserad av att vara den följsamme. Tack och block.
Håller med om att stämningen är skum där. Huggsexa som om det hade delats ut gratis karameller eller nåt. Och mycket skrivande utan substansHP var inget för mig. Har pausat där nu. Kände mest obehag av det i många fall nästan aggressiva flirtadet som påhick där.
Inte bara ID-kapare man är paranoid på dessvärre. Har privata bilder.Igår lärde jag mig att inga bilder eller bara privata bilder betyder antingen att man inte är singel eller paranoid att ens liv ska slås i spillror av någon ID-kapare.
Men vad i h-e!Det går bra för mig på HappyPancake! Han jag hade chattat med för länge blev "sjuk" och kunde inte ses, och kunde plötsligt inte chatta heller. Började kännas suspekt. Han började sega med sina meddelanden, jag straffsegade tillbaka och inom några dagar var det ingen som skrev något alls. Supersynd på sätt och vis för han är söt! Men lite suspekt.
När jag försökte hitta någon som var i alla fall nästan lika trevlig så trodde jag att jag gjorde det. Men han var uppbokad hela helgen, med start med AW med jobbet på fredagkvällen. Sen blev det senare än planerat, vilket gjorde att han ställde in sina ambitiösa planer i en annan stad i lördags. Jag erbjöd mig gentilt att ta emot honom på en restaurang i min förort på lördagkvällen. "Aa nä men soffan va. Soffan hela dan." sa han i princip. Så hett att bli extrembakis så att man pajar hela sin helg och/eller prioritera mig så lågt.
När jag bara "Aja, vem ser ut att vara vid liv, inte ha ett direkt frånstötande utseende och bo relativt nära?" så hittade jag en person som hade skickat en flirt. Chattade lite med honom på lördagen och han föreslog själv att han skulle komma till en pub nära mig och ta en drink. Jättekul! Vi bokade in det. Sen hade vi sporadisk kontakt, vilken inkluderade att han berättade att han blev "tvingad" att se en fotbollsmatch på en pub nära där han bor. Men han skulle bli klar i tid och åka mot mig. Sen slutade han svara i chatten, dök inte upp, slutade läsa.
Under tiden som jag satt ensam på puben - och höll ett extra uppmärksamt öga på dejtchatten - blev jag kontaktad av en trevlig kille som glatt underhöll mig. Han hade gärna åkt i ilfart till mig för att ersätta min uteblivna dejt, men var tyvärr också sjuk (eller "sjuk"?). Vi chattade rätt intensivt i över en timme och jag hade väldigt trevligt, men jag tappade honom under promenaden tillbaka hem. Min cyniska sida tänker att "sjuk" = "har sambo som nu kom hem", min andra lämnar dörren öppen för att han faktiskt är sjuk och råkade somna.
När jag kom hem och hade förlorat all värdighet så kunde jag lika gärna fortsätta vara inloggad. Plötsligt var en person från för flera veckor sedan inloggad igen. Han hade föreslagit då att vi bara skulle ses och kolla läget, jag var positiv men vi hade jätteomatchade scheman så då blev det inget. Den här gången chattade vi ganska länge innan jag lite oplanerat somnade mitt i allt (var vaken 2,5 h senare än vanligt). Vi pratade bl.a. lite löst om att gå på den efterlängtade promenaden under söndagen, men det hann inte spikas före dess. På söndagen satt jag lyckligtvis inte och väntade, men jag höll koll på dejtchatten. Han kom inte online förrän på kvällen, och då läste han inte ens mina meddelanden.
Jo då så att jag tänkte skaffa Tinder nu. Min känsla är att det är det som "alla" har?
Haha, som de som absolut inte kan tänka sig att ses någon annanstans än hemma hos mig för att "hålla handen i soffan" medan man dricker lite vin eller som den som vägrade ses ute för man skulle hem till honom och spela spel med fyllda snapsglas som spelpjäser.Men vad i h-e!
Undrar om det är samma individer som sen gnäller över att det är omöjligt att få napp på att gå på dejt?!
Nä, jag tänker att lite får de anstränga sig. Det är en dejt, inte Foodora till soffan liksom?! Alla soffbjudningar går fetbort!
Jag uppfattade inte att han bjöd över mig till soffan, utan det var mer "orkar inte gå ut [och träffa dig]".Men vad i h-e!
Undrar om det är samma individer som sen gnäller över att det är omöjligt att få napp på att gå på dejt?!
Nä, jag tänker att lite får de anstränga sig. Det är en dejt, inte Foodora till soffan liksom?! Alla soffbjudningar går fetbort!
Tyvärr är bristen på entusiasm lite av en turn-off. Det blir lite som att mamma säger -”joooo kom nu lille Pelle, ta på dig galonisarna så går vi ut på dejt”.Jag uppfattade inte att han bjöd över mig till soffan, utan det var mer "orkar inte gå ut [och träffa dig]".
Jag sveper vänster på några per dag. Men jag vet inte, det är nog inte min typ av människor på tinder eller i världen... Om det varit katter hade det svepts massor av höger.