Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ÄR fascinerad av nätdejting. Och hur snabbt det går.
Sen att det finns hur många som helst som verkligen är usla på att kommunicera i skrift, jag tycker det är ledsamt på nåt vis för jag fattar ju att de inte kan bättre. Men alltså - mening nummer 2 "vad åt du till middag?" jag kan bara inte

Sen att det finns hur många som helst som verkligen är usla på att kommunicera i skrift, jag tycker det är ledsamt på nåt vis för jag fattar ju att de inte kan bättre. Men alltså - mening nummer 2 "vad åt du till middag?" jag kan bara inte
Han kanske är väldigt matintresserad? 😅

De veckor jag och min kille inte ses brukar vi skicka "gissa middagen" till varandra. Det kan vara en oskarp bild, en bild på en specifik ingrediens eller bara något man förknippar med maten. Jag skickade tex en bild på ett glas rött, svaret var köttfärssås och spagetti. Betydligt roligare än "vad åt du till middag?" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 021
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka