Okej, sen då. Onsdag till fredag: Nästan-grannen jobbade sent men tack vare att jag sov middag efter mitt jobb fick vi in fler telefonsamtal. Jag har tänkt att jag inte gillar att prata i telefon men om jag har på högtalaren och kan göra annat under tiden så är det visst bara trevligt sällskap.
I lördags var han ledig och ville träffas. Jag brukar göra två saker på lördagar: Låna mammas lilla hund och gå på långpromenad samt ha pausdag från min diet. Han var helt med på båda aktiviteterna.
Han kom hit på förmiddagen och träffade hunden, vilket gick jättebra. Han gillar hundar och hon brukar gilla nya personer så det var inte så osannolikt, men så klart väldigt viktigt att det funkade och därför skönt att få avklarat. De väntade till och med utanför Pressbyrån medan jag köpte snus och då var hon lite bekymrad precis när jag gick men satte sig sedan mellan hans fötter och såg ganska nöjd ut.
Vädret var kallt och blåsigt så vi gick en av de kortare slingorna men med sniffpauser tog det ändå över en timme. Eftersom jag går motsvarande promenader, fast oftast längre, i alla fall någon gång i veckan så frågade jag om han hypotetiskt skulle gilla att gå på fler sådana. Det sa han att han skulle.
När jag skulle lämna tillbaka hunden så var min tanke på förhand att det var för tidigt för honom och mamma att träffas, så jag tänkte att han kunde gå en genväg till mitt hus och vänta innanför porten medan hunden och jag mötte mamma vid hennes bil. I sista stund insåg jag att det var mer awkward än att bara låta dem hälsa, så det fick de göra. Synd bara att jag redan hade förklarat isoleringsplanen för alla inblandade.
Ja ja, jag har aldrig påstått mig vara ett socialt geni.
Sen gick vi och handlade mat till "senare", omplåstringsgrejer till såret samt färdig pizza till lunch. Kom hem till mig, åt pizzan medan den var varm, duschade (en i taget
), han superpaketerade såret och sen hängde vi i sängen i flera timmar. Denna gång med tillgång till kondomer, så det var först väldigt gosigt och sen superhett.
Upp igen, tillbaka till köket och åt deli-mat som han hade tagit med för att jag skulle få testa spännande ostar och annat som vi hade pratat om, tillsammans med tillbehör som verkligen förhöjde upplevelsen. Satt där till efter midnatt och pratade så mycket att vi glömde glassen.
Ingen hade räknat med att han skulle sova över p.g.a. såret men bandaget var effektivt så han frågade om jag ville det och sen gjorde han det. Tur att jag nyligen (freudianskt) hade köpt reservtandborstar. Ännu mera sex och supergos. Inget snarkande.
Jag är morgonpigg så jag gick upp och handlade och passade på att göra en massa matlådegrönsaker, sen när han vaknade så åt vi frukost tillsammans. Jag hade precis börjat fundera på när han egentligen tänkte gå när han fick ett samtal som gjorde att han behövde göra det ganska omgående.
Nueeeh... är jag i allmänhet väldigt glad men panikometern är på väg att slå i taket. Aaahhh...