Skrev här för ett bra tag sen om den äldre killen jag lyckats träffats över nätet.
Vi pratar fortfarande, nästan varje dag. Det känns otroligt bra med honom och han känns verkligen som en genuint bra person. Nästan lite för bra
Vi har pratat i snart 1 år nu och det har känts bra sedan dag 1 verkligen. I och med vi träffats över nätet och fortfarande inte haft möjlighet till att ses på riktigt har vi ju inte direkt något förhållande eller stämpel på oss, mer avslappnat. Däremot är vi båda överens om att vi har en stark attraktion till varandra! Men nu på senare när vi pratat har han börjat nämna att han faktiskt gillar mig och att han inte är typen som ligger runt eller har avslappnade förhållanden. Samt att han börjat nämna om att träffas. Jag vet inte hur jag ska tolka det, ser han mig då som nånting seriöst kanske?
Jag borde verkligen inte klaga, för han är verkligen en keeper. Men ärligt får jag lite panik
Jag har haft SVÅRT för att få känslor och känna mig attraherad av andra! Typ emotional unavailable. Så att jag blev så attraherad av honom så fort och utan att ha träffats gör mig förvånad. Låter klyschigt men känns verkligen som att jag känt honom hela livet
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Det känns bra med honom men läskigt! Liksom ena stunden känner jag mig galet attraherad av honom och den ena ”vågar jag verkligen det här?/är det en bra idé?”