Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vill personen ha för bilder?Snygging har tydligen återuppstått, jag har börjar tröttna på tjat om bilder
Fattas bara annat!B erbjöd sig att följa med som stöd eller om jag behöver skjuts när jag ska sätta in min spiral. Gulligt! Sånt här är jag verkligen inte van med
Snygging har tydligen återuppstått, jag har börjar tröttna på tjat om bilder
Är det av @cewes rumpa i stringtrosor? I sådana fall är min nästa fråga ifall han jobbar som elektriker. (Nämen det finns säkert flera som beter sig likadant. )Vad vill personen ha för bilder?
Vad vill personen ha för bilder?
Det har han inte specificerat...än... mest att han "vill se den han pratar med"Är det av @cewes rumpa i stringtrosor? I sådana fall är min nästa fråga ifall han jobbar som elektriker. (Nämen det finns säkert flera som beter sig likadant. )
Håller tummarna för att det inte spårar ur då. Om jag lever lycklig i alla mina dagar med nästan-grannen så kommer stringrumpeelektrikern att vara "the one who got away".Det har han inte specificerat...än... mest att han "vill se den han pratar med"
Svarade att jag ser ganska lika ut som de bilder han redan sett på HP, har inte förändrat mig speciellt drastiskt sen dessa togs
Då tyckte han jag var rolig haha typ
B erbjöd sig att följa med som stöd eller om jag behöver skjuts när jag ska sätta in min spiral. Gulligt! Sånt här är jag verkligen inte van med
Å där kom frågan från WhatsApp snubben. Kalla mig gammalmodig, men jag vill gärna träffa personen först innan jag bestämmer mig för om jag vill ligga med honom eller inte.
Verkligen inte gammalmodig.Å där kom frågan från WhatsApp snubben. Kalla mig gammalmodig, men jag vill gärna träffa personen först innan jag bestämmer mig för om jag vill ligga med honom eller inte.
Ah.Det har han inte specificerat...än... mest att han "vill se den han pratar med"
Svarade att jag ser ganska lika ut som de bilder han redan sett på HP, har inte förändrat mig speciellt drastiskt sen dessa togs
Då tyckte han jag var rolig haha typ
Självklart.Å där kom frågan från WhatsApp snubben. Kalla mig gammalmodig, men jag vill gärna träffa personen först innan jag bestämmer mig för om jag vill ligga med honom eller inte.
Ja jag har sett bildAh.
Har han visat hur han ser ut?
Absolut, kommer jag göra. Tror det kommer rinna ut i sanden för jag inte sa ja direkt.Självklart.
Fråga honom gärna om han ligger m random folk.
Jag kan tycka hela beteendet från killar (är bara killar jag pratat med) är intressant. Hur de liksom agerar o är.Ja jag har sett bild
Absolut, kommer jag göra. Tror det kommer rinna ut i sanden för jag inte sa ja direkt.
Så, bestämde mig (spontant , det han inte tyckte jag var ) att blocka honom och radera chatterna på både HP och WhatsApp.
Synd hade han varit lite mer smidig så hade det kanske blivit något menmen, fler fiskar i sjön