Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad vill personen ha för bilder?
Är det av @cewes rumpa i stringtrosor? I sådana fall är min nästa fråga ifall han jobbar som elektriker. :D (Nämen det finns säkert flera som beter sig likadant. :D)
Det har han inte specificerat...än... mest att han "vill se den han pratar med"
Svarade att jag ser ganska lika ut som de bilder han redan sett på HP, har inte förändrat mig speciellt drastiskt sen dessa togs :cool:
Då tyckte han jag var rolig haha typ

Svarade att jag ser ganska lika ut som de bilder han redan sett på HP, har inte förändrat mig speciellt drastiskt sen dessa togs :cool:
Håller tummarna för att det inte spårar ur då. :D Om jag lever lycklig i alla mina dagar med nästan-grannen så kommer stringrumpeelektrikern att vara "the one who got away". :cry: :bag::D

Ah.
Har han visat hur han ser ut?

Så, bestämde mig (spontant , det han inte tyckte jag var :cool:) att blocka honom och radera chatterna på både HP och WhatsApp.
Synd hade han varit lite mer smidig så hade det kanske blivit något menmen, fler fiskar i sjön 🤷‍♀️

Förlåt, kunde inte låta bli!!!
Screenshot_20231114_140403_Instagram.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka