Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej det va det svar jag svarade på som skrev det 😊 sen så läste jag inte hans svar som irriterad alls utan förstående men att han inte ville fortsätta om exet fortfarande är inblandat. Vilket jag har svårt att se något fel på, utan för mig en ganska frisk reaktion att man inte vill bli intraslat i något om exet fortfarande är i bilden på det viset.
Ja nä jag fick reaktionen ingen fråga om HUR vi träffades så då antog jag att han va less.
Jag va på kontoret av min förra arbetsplats för att träffa en vän o då va han där tyvärr

Men jag kan tycka att den responsen är helt rimlig? Jag skulle inte heller särskilt gärna ge mig in i ett nytt förhållande med någon som inte släppt sitt gamla (känslomässigt eller på annat sätt).
Jo jag svarade på frågan bara. La ingen värdering själv i det. Han gör som han vill och jag förstår honom 🙂

Ja nä jag fick reaktionen ingen fråga om HUR vi träffades så då antog jag att han va less.
Jag va på kontoret av min förra arbetsplats för att träffa en vän o då va han där tyvärr
Nej jag som känner honom väldigt bra kan säga att han inte blir less eller arg. (Han har mer tålamod än jag har) ;) Men när man själv har varit med om tråkiga saker (vilket han har) så vill man skydda sig känslomässigt med och då drar man öronen åt sig om det blir varningsklockar. Det kanske ju vara ni missförstådd varandra lite med. Att du trodde han va mer upprörd han är. Det är väldigt lätt att missfötstå varandra genom text :) jag tycker definitivt du skall ta tid för dig själv och fokusera på ditt mående. Men det är väldigt lätt hänt att man missförstår varandra om man endast skriver. Att man lägger till en ton som folk inte alls menar när dom skriver etc. Sånt händer mig jämt

Nej jag som känner honom väldigt bra kan säga att han inte blir less eller arg. (Han har mer tålamod än jag har) ;) Men när man själv har varit med om tråkiga saker (vilket han har) så vill man skydda sig känslomässigt med och då drar man öronen åt sig om det blir varningsklockar. Det kanske ju vara ni missförstådd varandra lite med. Att du trodde han va mer upprörd han är. Det är väldigt lätt att missfötstå varandra genom text :) jag tycker definitivt du skall ta tid för dig själv och fokusera på ditt mående. Men det är väldigt lätt hänt att man missförstår varandra om man endast skriver. Att man lägger till en ton som folk inte alls menar när dom skriver etc. Sånt händer mig jämt

Ja det var missförstånd 🙈 från bådas håll som blev fel 🩷

Jag vill inte kritisera någon, men jag vill ändå lyfta att män inte heller förtjänar att objektifieras. Lika lite som en lättklädd kvinna gör det.

Som ett exempel: Jag har i en period skrivit med en kille på Tinder. Han var smart, ödmjuk och vettig, men efter ett tag kom det även fram att han var sexmissbrukare och väldigt välutrustad. Missbruket bottnade i dålig självkänsla, där han upplevde att det enda han dög till var att ha en stor kuk (som han behövde dela med sig av).

Träffade en kille på dejt igår. Tycker vi hade det trevligt och skulle väl kunna tänka mig att träffa honom igen. Han skjutsade hem mig efter dejten. Vi kramades och han sa vi synes och hörs. Men har inte hört något från honom. Haha han är ointresserad va? För han har varit inloggad på dejtingsajten en massa idag 😂

Träffade en kille på dejt igår. Tycker vi hade det trevligt och skulle väl kunna tänka mig att träffa honom igen. Han skjutsade hem mig efter dejten. Vi kramades och han sa vi synes och hörs. Men har inte hört något från honom. Haha han är ointresserad va? För han har varit inloggad på dejtingsajten en massa idag 😂

Du kan ju höra av dig om du vill ses igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat