Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffat M på lunchen idag, mycket fint att ses för nu var det längesen sist. Bestämde att ses till helgen också 😊

"Den andre" hörs jag lite sporadiskt med men jag tror inte att det kommer leda till något även om han är jättetrevlig, vi har inte samma klick i konversationen och jag jämför honom ju med M som hela tiden förstått sig mig på ett nästan orimligt bra sätt.

Men det är för långt. Ingen orkar. Lite synd men onödigt att försöka inleda något som ändå är dödsdömt.

Ska ev på liten dejt imorgon.

Men det känns som att det ändå alltid kommer sluta med att jag väljer H/kk så jag tror jag ändå måste bestämma mig för att lägga ner sökandet. Tar för mkt tid och energi.

(Sen kanske det är dumt i längden).

”Dejt avklarad”. Ingen repris. Inget fel men inget ”intressant” heller.

Jag har en kvar innan jag inte orkar dejta fler och blir tillfreds med att ”bara” ligga med H/kk (vi pratar också, både irl och digitalt).

Jag orkar verkligen inte fler människor.

Efter en fin helg så känns Caroline helt rätt för mig 🥰. Vi dejtar på, messar och har oss så får vi se :). Få se vad hon hittar på för aktivitet i helgen som vi ska göra🤔

Borde man pausa det här med dejting ett tag? Känner liksom inget för någon kille jag träffar. Känner bara ”jaha vad kan du tillföra till mitt liv då”.

Skulle träffat M ikväll men han blev sjuk. :arghh:Galet frustrerande när vi knappt setts alls senaste veckorna. Nu har båda barnvecka kommande veckan så det dröjer väl i värsta fall två veckor till innan vi kan ses mer än en lunch :cautious:
Vi har ju som jag nämnt tidigare inte uttalat oss exklusiva vilket jag nog känner mig ganska nöjd med just nu när han har så mycket annat som tar tid. När vi ses är det fantastiskt men jag är inte jätteroad av att gå och vänta... så ikväll matchade jag faktiskt med en ny kille på tinder som jag eventuellt ska träffa imorgon 🙈 Så kan det gå när man har tråkigt en lördagskväll 😁

Skulle träffat M ikväll men han blev sjuk. :arghh:Galet frustrerande när vi knappt setts alls senaste veckorna. Nu har båda barnvecka kommande veckan så det dröjer väl i värsta fall två veckor till innan vi kan ses mer än en lunch :cautious:
Vi har ju som jag nämnt tidigare inte uttalat oss exklusiva vilket jag nog känner mig ganska nöjd med just nu när han har så mycket annat som tar tid. När vi ses är det fantastiskt men jag är inte jätteroad av att gå och vänta... så ikväll matchade jag faktiskt med en ny kille på tinder som jag eventuellt ska träffa imorgon 🙈 Så kan det gå när man har tråkigt en lördagskväll 😁
Men fy vilken otur! Förstår verkligen att du tröttnar på att vänta på någon son egentligen kanske inte har tid i sitt liv för dejting just nu? Kul med dejten idag, hoppas den blir lyckad! ❤️

Men fy vilken otur! Förstår verkligen att du tröttnar på att vänta på någon son egentligen kanske inte har tid i sitt liv för dejting just nu? Kul med dejten idag, hoppas den blir lyckad! ❤️
Nej precis, han säger dock själv att orsaken till att han inte vill ha en stadig relation är tidsbristen så han har ju inte direkt hymlat med det. Men jag får väl som sagt dejta fler isåfall, det passar nog livssituationen utmärkt.

Men inte idag ser det ut som. Dagens dejt, som vi kan kalla S, ställde in pga trasig bil. :banghead:Om jag precis hade gjort mig iordning? Svar ja. Inte min dejthelg helt klart. :cautious:

Har blivit avpolletterad av senaste FWB:n för han är tydligen inte singel längre. Oh well, det finns fler fiskar i sjön. Jag velar fortfarande över min fd chef som svept höger på mig flera gånger. Han är ju fin och trevlig, och även om jag gärna har det jobbet som backup så finns det fler jobb i stan ju...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka