Alltså jag tycker inte Tinder fungerar så himla bra, alltså jag matchar med många skriver inte? Alltså de flesta skriver inget? Är det för att dem har så många andra matchningar att skriva med just nu eller vad är grejen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söker du efter män?Alltså jag tycker inte Tinder fungerar så himla bra, alltså jag matchar med många skriver inte? Alltså de flesta skriver inget? Är det för att dem har så många andra matchningar att skriva med just nu eller vad är grejen?
Så vad det för mig med.Alltså jag tycker inte Tinder fungerar så himla bra, alltså jag matchar med många skriver inte? Alltså de flesta skriver inget? Är det för att dem har så många andra matchningar att skriva med just nu eller vad är grejen?
Ja det brukar bli ”its a match!” efter jag svept. Ibland skriver jag först ibland inte. Men händer även om jag skriver först att folk inte svararSå vad det för mig med.
Blir det ”its a match!” när du swept? För då brukar jag skriva iaf.
Sen ibland så missade jag matchningar men de var nog när de swept efter mig.
Japp jag söker efter män ja.Söker du efter män?
Känns som att män swipear höger på jättemånga, sedan så väljer de efter det.
Iaf vad jag hört.
Jag som kvinna och söker kvinnor och upplever att man skriver till de man matchar med. Är fä som inte svarar eller skriver först. Så jag tycker Tinder är toppen!
Japp jag söker efter män ja.
Ja ok, ja jag kan ju också svepa höger på en del. Sen kanske någon skriver till mig som jag inte känner sen är intressant och då svarar jag inte, så förmodligen är det väl det då, att de sen inte tycker jag är så intressant för att börja skriva med
Söker du också efter män?Ja det är många som inte skriver. Och en del skriver och slutar sen. Det är som det är
Söker du också efter män?
Jag är kvar på dejtingpparna fast jag och M ses regelbundet, men vi har heller ingen uttalad monogam relation, (enligt hur vi diskuterat saken). Skulle vi haft det skulle jag definitivt pausat användandet. Jag känner att jag befinner mig i ett ganska nyfiket stadium och även om jag trivs jättebra med M har jag ingen lust att binda mig till någon just nu.Allmän fråga.
Hur ser ni andra på det? Hur gör ni? Lämnar ni dating-sida/appar så fort ni börjar träffa människor? Så fort ni blir seriösa? Efter etablerat förhållande?
... med det sagt har jag faktiskt börjat skriva med ännu en kille Han väcker helt andra, men nästan lika bra, känslor i mig vilket är intressant. Han är rolig, ser bra ut, är kommunikativ och verkar genuint snäll så är nyfiken på hur det kommer kännas om/när vi så småningom ses.Jag är kvar på dejtingpparna fast jag och M ses regelbundet, men vi har heller ingen uttalad monogam relation, (enligt hur vi diskuterat saken). Skulle vi ha det skulle jag definitivt pausa användandet. Jag känner att jag befinner mig i ett ganska nyfiket stadium och även om jag trivs jättebra med M har jag ingen lust att binda mig till någon just nu.
Sånt avstånd är segt, speciellt om det också finns barn med i bilden. Bara avståndet kan ju göra att spontaniteten försvinner. Jag hade skippat, om det inte känndes som att det var en 100% matchning.Böh nä jag vet inte.
2,5-3 timmar enkel väg mellan oss, han har barn så det är isåfall varannan helg som gäller?
Jag har i 1,5 år suttit o pendlat precis så långt till jobb 1-2 gånger i veckan och jag hata det..
Lite långt bort men har inga problem med att mötas på mitten. Eller att spendera ett par timmar på Ikea (icke bokstavligt talat provligga sängar och prata - till andras stora nöje) med lite halvkort varsel.
Jag tror det finns möjlighet till repris
Gör det som känns mest rätt för dig är mitt bästa tips sen åt andra hållet kan det ju vara roligt att ha någon som man kanske träffar då och då på avstånd, som man kan snacka med när saker händer och som man ser fram emot att se. Men det är ju beroende på. Nu är jag ju själv en sån som bara kastar mig ut i saker och när jag träffade min sambo så bodde han i Göteborg och jag i Stockholm. Jag längtade så tills vi skulle träffas varje gång och minns den tiden men vi är alla olika och det är viktigt det känns bra. Men jag tycker inte det måste vara allt eller inget, utan tar lite mer saker som det kommer. Jag har iaf inte ångrat detta förhållandet med min kära sambo någonsin, det är en av dom bästa grejorna i mitt liv och om jag inte hade dejtat honom pga avståndet så hade jag inte haft honom i mitt liv. Men det är ju såklart helt olika från person till person, så jag kan ju endast utgå ifrån mig själv för andra kan det vara helt annat.Böh nä jag vet inte.
2,5-3 timmar enkel väg mellan oss, han har barn så det är isåfall varannan helg som gäller?
Jag har i 1,5 år suttit o pendlat precis så långt till jobb 1-2 gånger i veckan och jag hata det..
Gör det som känns mest rätt för dig är mitt bästa tips sen åt andra hållet kan det ju vara roligt att ha någon som man kanske träffar då och då på avstånd, som man kan snacka med när saker händer och som man ser fram emot att se. Men det är ju beroende på. Nu är jag ju själv en sån som bara kastar mig ut i saker och när jag träffade min sambo så bodde han i Göteborg och jag i Stockholm. Jag längtade så tills vi skulle träffas varje gång och minns den tiden men vi är alla olika och det är viktigt det känns bra. Men jag tycker inte det måste vara allt eller inget, utan tar lite mer saker som det kommer. Jag har iaf inte ångrat detta förhållandet med min kära sambo någonsin, det är en av dom bästa grejorna i mitt liv och om jag inte hade dejtat honom pga avståndet så hade jag inte haft honom i mitt liv. Men det är ju såklart helt olika från person till person, så jag kan ju endast utgå ifrån mig själv för andra kan det vara helt annat.