Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade intentioner på seriöst förhållande, och hade själv satt seriöst men öppen för casual, jag tänker man kan ju inte gå in seriöst direkt utan måste ju börja någonstans. Jag svepte även på de som hade casual men öppen för seriöst, men inte på de som hade bara casual. F hade casual men öppen för seriöst för han hade precis börjat dejta efter ett väldigt långt förhållande och visste inte riktigt vad han ville när vi matchade. Jag var hans andra dejt och nu har vi setts i sen i aprilJag är ju ute efter ett seriöst förhållande. Många män har ju ”casual” på Tinder. Dessa sveper jag inte höger på. Hur gör ni andra som är ute efter ett seriös förhållande? Sveper bara höger på se som har i sin profil ”seriöst förhållande”?
Jag är ju ute efter ett seriöst förhållande. Många män har ju ”casual” på Tinder. Dessa sveper jag inte höger på. Hur gör ni andra som är ute efter ett seriös förhållande? Sveper bara höger på se som har i sin profil ”seriöst förhållande”?
Men vad spelar det för roll om du har tjej? Är väl extremt oschysst att hålla på med dejting appar om ens partner inte är med på det sen va väl många kvinnor på dejting appar ju såna tråkiga feminister så vad spelar det för roll vilka som är bra?Viktigt dejting app är bäst tycker ni?
Berätta gärna om din upplevelse! Jag hade HP och inget annat när jag lyckades hitta rätt för ca 10 år sedan men nu har jag ingen koll på någonting längre.Har skapat ett konto på HP
Berätta gärna om din upplevelse! Jag hade HP och inget annat när jag lyckades hitta rätt för ca 10 år sedan men nu har jag ingen koll på någonting längre.
Har samma upplevelse: HP var hemskt. Jag klarade inte ens ett dygn, blev bombad med meddelanden från obehagliga män.Hp var hemskt när jag testade
Så otroligt många konstiga människor. Blev överöst med meddelanden från män som uppenbarligen inte läst min profiltext eller så hade de läst den och försökte passa in, ung för min ålder, flyttbar osv. Så det bästa av allt, kränkt pappor som var tvungna att skriva ett tjurigt meddelande om att jag inte var intresserad av träffa någon med barn
Det finns en inställning att bara de inom ditt åldersspann kan skicka meddelanden till dig så slipper du mycket av tomtarna.Än så länge syns inte min presentation el mina bilder, vet inte hur lång tid det brukar ta… Så jag får återkomma med uppdatering för nu får jag meddelanden men av all möjliga iom att det inte står något om mig heller.
Men det har faktiskt fungerat förvånansvärt bra Det verkar som de läser min presentation, de flesta som skriver relaterar till den. Men jag måste stänga av aviseringarnaÄn så länge syns inte min presentation el mina bilder, vet inte hur lång tid det brukar ta… Så jag får återkomma med uppdatering för nu får jag meddelanden men av all möjliga iom att det inte står något om mig heller.
H har lämnat sin dvala. Får se om hans uttalade plan håller ens en vecka.
Har också trevlig konversation med annan som flyter på väldigt väldigt bra. Men bor lite för långt bort.
Allmän fråga.Men vad spelar det för roll om du har tjej? Är väl extremt oschysst att hålla på med dejting appar om ens partner inte är med på det sen va väl många kvinnor på dejting appar ju såna tråkiga feminister så vad spelar det för roll vilka som är bra?
Jag har funderat kring det eftersom jag precis startat upp en profil, och som jag tänker i nuläget är att jag kommer pausa kontot om jag går över till typ Messenger, snap el annat med 1-3 st, jag orkar inte ha fler bollar i luften. Och jag har inte bråttom att hitta någon. Blir det inget med någon av dom så får jag väl öppna kontot igen, om jag känner för det.Allmän fråga.
Hur ser ni andra på det? Hur gör ni? Lämnar ni dating-sida/appar så fort ni börjar träffa människor? Så fort ni blir seriösa? Efter etablerat förhållande?
Allmän fråga.
Hur ser ni andra på det? Hur gör ni? Lämnar ni dating-sida/appar så fort ni börjar träffa människor? Så fort ni blir seriösa? Efter etablerat förhållande?
Allmän fråga.
Antingen när jag inte känner att jag vill träffa någon annan, eller när man kommit överrens om det tillsammans.Allmän fråga.