= snippa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
= snippa.
DÄ Àr du eftertraktadVar sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Ja mÄste vara sÄDÄ Àr du eftertraktad
Jo, hur mÄnga kÀnde du var relevanta av de som gillat?Var sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Vet inte, kan ju inte gÄ igenom alla. Men hittat 4 pers nu iaf som jag Àr nyfiken pÄ. Jag swipar inget sjÀlv kanske jag ska sÀgaJo, hur mÄnga kÀnde du var relevanta av de som gillat?
Jag hade nog nÄt liknande. Det var mest jobbigtVar sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Varför jobbigt?Jag hade nog nÄt liknande. Det var mest jobbigt
Det blir ju mycket att sÄlla igenom, det Àr ju sÄ deprimerande fÄ som Àr intressanta.Varför jobbigt?
Hur gammal Àr du? Har ni trÀffats utanför onlinevÀrlden?Hoppar in hÀr som ny, bÄde pÄ forumet och i dejtingvÀrlden. Som ung och inte sÄ erfaren skulle jag behöva ett litet rÄd.
Har trĂ€ffat en kille via dataspel, naturligt och slumpmĂ€ssigt sĂ„ inte nĂ„gon dejting app eller sĂ„. Vi klicka extremt vĂ€l pĂ„ en gĂ„ng och vi kan ha konversationer som pĂ„gĂ„r i timmar och till och med dagar. Vi har samma humor, intressen och lika vĂ€rderingar. Vi kan ha bĂ„de lĂ€ttsamma och djupa/intima konversationer. Ăven saker som vi inte riktigt hĂ„ller med om kan vi diskutera pĂ„ ett extremt sansat och moget sĂ€tt. KĂ€nns som att jag kĂ€nt honom i alla Ă„r frĂ„n första stund, och dĂ„ brukar jag ha extremt svĂ„rt för att kĂ€nna mig bekvĂ€m med nya mĂ€nniskor. Han verkar extremt emotionellt mogen och Ă€rlig. Har aldrig pressat mig till nĂ„gonting. Vi har Ă€nnu inte trĂ€ffats dĂ„ vi bor lĂ„ngt ifrĂ„n varandra.
Men grejen Ă€r att han Ă€r 12 Ă„r Ă€ldre Ă€n mig och jag har alltid varit lite emot att vara med nĂ„gon mycket Ă€ldre, mest för att det kĂ€nns omoraliskt och kanske lĂ€ttare att bli utnyttjad? Men det har aldrig kĂ€nts sĂ„hĂ€r bra med nĂ„n nĂ„gonsin och jag mĂ€rker inte ens av vĂ„ran Ă„lderskillnad. Ăr det nĂ„got att bry sig om nĂ€r allt annat kĂ€nns sĂ„ bra?
Men 3000 vem har tid att leta igenom det, nÀr ungeÀfr 99% Àr helt ointressanta och inte verkar ha lÀst ens en enda rad av profilenVarför jobbigt?
Fast du behöver vÀl inte sÄlla? Du kan ju skippa se vilka som likat dig och bara swipa vanligt?Det blir ju mycket att sÄlla igenom, det Àr ju sÄ deprimerande fÄ som Àr intressanta.
Men swipa bara vanligt dÄ? Ser inte problemet. Jag ville se vilka som likat, för orkar inte swipa vanligt, men dÀr Àr man ju olikaMen 3000 vem har tid att leta igenom det, nÀr ungeÀfr 99% Àr helt ointressanta och inte verkar ha lÀst ens en enda rad av profilen
MÄnga, men inte sÄ vÀrst galet mycket med tindermÄtt mÀtt.Var sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Har ingen aning om det Àr mycket men var man bor pÄverkar ju. Bor man i vissa delar av SkÄne fÄr ju Àven danskar, sÄ helt plötsligt sveper man i tvÄ lÀnder. Stor skillnad pÄ det och i glesbygd.Var sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Var sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Som kvinna Àr tusentals likes det vanliga.Med tanke pÄ hur mÄnga som har maxavstÄnd och drar pÄ alla sÄ Àr det inte sÄ hÀpnadsvÀckande.
Hur mÄnga likes för mÀn dÄSom kvinna Àr tusentals likes det vanliga.