DejtingtrÄden 36

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Hoppar in hÀr som ny, bÄde pÄ forumet och i dejtingvÀrlden. Som ung och inte sÄ erfaren skulle jag behöva ett litet rÄd.

Har trĂ€ffat en kille via dataspel, naturligt och slumpmĂ€ssigt sĂ„ inte nĂ„gon dejting app eller sĂ„. Vi klicka extremt vĂ€l pĂ„ en gĂ„ng och vi kan ha konversationer som pĂ„gĂ„r i timmar och till och med dagar. Vi har samma humor, intressen och lika vĂ€rderingar. Vi kan ha bĂ„de lĂ€ttsamma och djupa/intima konversationer. Även saker som vi inte riktigt hĂ„ller med om kan vi diskutera pĂ„ ett extremt sansat och moget sĂ€tt. KĂ€nns som att jag kĂ€nt honom i alla Ă„r frĂ„n första stund, och dĂ„ brukar jag ha extremt svĂ„rt för att kĂ€nna mig bekvĂ€m med nya mĂ€nniskor. Han verkar extremt emotionellt mogen och Ă€rlig. Har aldrig pressat mig till nĂ„gonting. Vi har Ă€nnu inte trĂ€ffats dĂ„ vi bor lĂ„ngt ifrĂ„n varandra.

Men grejen Ă€r att han Ă€r 12 Ă„r Ă€ldre Ă€n mig och jag har alltid varit lite emot att vara med nĂ„gon mycket Ă€ldre, mest för att det kĂ€nns omoraliskt och kanske lĂ€ttare att bli utnyttjad? Men det har aldrig kĂ€nts sĂ„hĂ€r bra med nĂ„n nĂ„gonsin och jag mĂ€rker inte ens av vĂ„ran Ă„lderskillnad. Är det nĂ„got att bry sig om nĂ€r allt annat kĂ€nns sĂ„ bra?
Hur gammal Àr du? Har ni trÀffats utanför onlinevÀrlden?

Var sÄ nyfiken pÄ mina Likes pÄ Tinder, sÄ betalade för Gold en mÄnad. AlltsÄ jag har 3000 likes, Àr inte det galet mycket?
Har ingen aning om det Àr mycket men var man bor pÄverkar ju. Bor man i vissa delar av SkÄne fÄr ju Àven danskar, sÄ helt plötsligt sveper man i tvÄ lÀnder. Stor skillnad pÄ det och i glesbygd.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
SamhÀlle Jag kÀnner ett Àldre par, som just nu Àr i följande situation: De bor i en gemensam villa och Àr gifta sedan mÄnga Är. BÄda Àr gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nÀsta Är försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dÄlig pÄ att hÄlla koll pÄ min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken Àr den bÀsta filmen ni nÄgonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmÀssigt bra utan kan vara bra av anledningar ni sjÀlv vÀljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka