Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte. Fick bara det intrycket när möjligheten finns att lajka. Om nu kvinnor får mycket lajks så måste det ju betyda mycket
Tinder det är högersvep som menas med Likes. Det betyder i stort sett ingenting, kvinnor och män verkar generellt ha olika metod i appen. Män sveper höger på allt och sållar vid matchning. Kvinnor sållar redan vid likes/högersvep. Generellt sett då.

Törs ju knappt skriva det här för då går väl luften ur, men jag börjar inse att osäkerheten kring personen jag träffar sammanfaller med mina emotionella dippar...
Ni kanske minns mitt senaste bryt, när jag började med dejting app och sa till honom att han inte var så in to me ändå...
Att jag hade en fikaddejt inplanerad gjorde honom allt... lite skakad och jag kom fram till att det räckte med honom, mig och min makes spöke i kompotten. Dumt att slänga in nån mer i den mixen, liksom... Sedan dess har vi haft det väldigt bra och fint. Det är ju en rätt speciell situation, får man väl ändå säga...
Jag har gett mig själv i läxa att sitta lugnt i båten... Vi får väl se hur det går med den saken. Men det finns mycket värme och ombry mellan oss, det gör det allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka