Jag har kastat bort Tinder. Det var inget för mig.Men swipa bara vanligt då? Ser inte problemet. Jag ville se vilka som likat, för orkar inte swipa vanligt, men där är man ju olika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kastat bort Tinder. Det var inget för mig.Men swipa bara vanligt då? Ser inte problemet. Jag ville se vilka som likat, för orkar inte swipa vanligt, men där är man ju olika
Trodde du hade tjej nu?Viktigt dejting app är bäst tycker ni?
Ja. Men det verkar som likes betyder mycket. Då tänker jag att man kanske får mer likes på en app och mindre på nån annan appTrodde du hade tjej nu?
Varför ska likes betyda mycket?Ja. Men det verkar som likes betyder mycket. Då tänker jag att man kanske får mer likes på en app och mindre på nån annan app
Vet inte. Fick bara det intrycket när möjligheten finns att lajka. Om nu kvinnor får mycket lajks så måste det ju betyda mycketVarför ska likes betyda mycket?
Det är så Tinder funkar.Vet inte. Fick bara det intrycket när möjligheten finns att lajka. Om nu kvinnor får mycket lajks så måste det ju betyda mycket
Tinder det är högersvep som menas med Likes. Det betyder i stort sett ingenting, kvinnor och män verkar generellt ha olika metod i appen. Män sveper höger på allt och sållar vid matchning. Kvinnor sållar redan vid likes/högersvep. Generellt sett då.Vet inte. Fick bara det intrycket när möjligheten finns att lajka. Om nu kvinnor får mycket lajks så måste det ju betyda mycket
Så då har vi förklaringenTinder det är högersvep som menas med Likes. Det betyder i stort sett ingenting, kvinnor och män verkar generellt ha olika metod i appen. Män sveper höger på allt och sållar vid matchning. Kvinnor sållar redan vid likes/högersvep. Generellt sett då.
Vilken märklig metod! Det skulle kunna sluta med 100 matchningar som man sedan får sålla bort. Vilket merjobbTinder det är högersvep som menas med Likes. Det betyder i stort sett ingenting, kvinnor och män verkar generellt ha olika metod i appen. Män sveper höger på allt och sållar vid matchning. Kvinnor sållar redan vid likes/högersvep. Generellt sett då.
När jag var aktiv på Tinder och hade gold (och därmed bara svepte på dom som hade gett mig likes) hände det typ 9/10 gånger att när jag likeade tillbaka och det blev en match så avmatchade snubben så jävla bortkastad tid.Vilken märklig metod! Det skulle kunna sluta med 100 matchningar som man sedan får sålla bort. Vilket merjobb
Fast det betyder ju ingenting att få mycket likes. Det är ju jättevanligt.Vet inte. Fick bara det intrycket när möjligheten finns att lajka. Om nu kvinnor får mycket lajks så måste det ju betyda mycket
Men fy farao!= snippa.
Hur vet man att någon avmatchar?När jag var aktiv på Tinder och hade gold (och därmed bara svepte på dom som hade gett mig likes) hände det typ 9/10 gånger att när jag likeade tillbaka och det blev en match så avmatchade snubben så jävla bortkastad tid.
Du ser den inte bland dina matchningar/ev konversation försvinner.Hur vet man att någon avmatchar?
Hm, ja nu var det så att en här från buke tipsade om en kompis till hen som är singel. Så jag och han har messat varje dag här nu i en vecka och igår fråga han om vi ska ses väldigt trevlig och snygg så det ska bli kul!
Åh, så vill jag oxå träffa någon!Hm, ja nu var det så att en här från buke tipsade om en kompis till hen som är singel. Så jag och han har messat varje dag här nu i en vecka och igår fråga han om vi ska ses väldigt trevlig och snygg så det ska bli kul!
Ja visst men det gör ju att en matchning inte betyder att den andra parten är intresserad av dig, eftersom den svept höger på alla.Fast du behöver väl inte sålla? Du kan ju skippa se vilka som likat dig och bara swipa vanligt?
Exakt! Man vill ha någon med referenserÅh, så vill jag oxå träffa någon!