Nu utvecklade det sig inte sÄ bra. Senaste (och antar sista) med A var inte bra. Jag var inte upplagd för att dejta den dagen egentligen, men ville inte sÀga nej för att han skulle tro att jag Àr ointresserad. AlltsÄ jag vet inte ens allt jag ska förklara hÀr. Men jag drar mig för att trÀffa honom för att jag har mens och dÄ inte kan ligga och jag tÀnker att alla killar bara vill ha sex typ. Och att han dÄ inte vill trÀffa mig men vÄgar inte sÀga rakt ut att jag har mens sÄ sÀger att han kan komma över men att det blir mest prat och hÄngel dÄ.
Det som hĂ€nde gĂ„r inte ens beskriva. Som sagt hade en dĂ„lig dejting-dag, var osĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv, tĂ€nkte han var en player osv. SĂ„ jag ville prata men vĂ„gade inte sĂ€ga nĂ„got, blev helt fel allt, sĂ„g ett program pĂ„ tv sen drog han fort som en avlöning (tyckte jag) och ja, nu behöver jag inte fundera mer. Innan han gick sa han âvi hörs och sesâ. Ja dĂ„ligt tecken. Dock var kl 23 pĂ„ kvĂ€llen och han skulle upp vid 6. Ja ni hör ju, jag kommer med ursĂ€kter, bara att inse âheâs not into youâ.
Bad iaf om ursÀkt senare pÄ mess för kvÀllen och sa att det var mysigt, han som alltid svarar snabbt annars tog tid pÄ sig att svara men han svarade senare med att han ocksÄ tyckte det var mysigt. Inget mer Àn sÄ. SÄ end of story