Sa hon något om vad hon tycker om självgoda män?Det skiljer en del mellan mig o min dejt. Men det gör inget för vi trivs ändå. Dessutom vill hon ha en riktig MAN som hon kan lita på . Det var väl Mats Rådberg som sjöng om oss män att lita på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sa hon något om vad hon tycker om självgoda män?Det skiljer en del mellan mig o min dejt. Men det gör inget för vi trivs ändå. Dessutom vill hon ha en riktig MAN som hon kan lita på . Det var väl Mats Rådberg som sjöng om oss män att lita på
.....näe. Hon är världens goaste tjej inte alls tack o lov en sån där trist feminist.Sa hon något om vad hon tycker om självgoda män?
Vem vill inte ha en riktig man att lita på? Jag skulle inte räkna in dig i den kategorin, oavsett din ålder, och som det står in min profil på nätet så hör inte SD-sympatisörer dit heller.Det skiljer en del mellan mig o min dejt. Men det gör inget för vi trivs ändå. Dessutom vill hon ha en riktig MAN som hon kan lita på . Det var väl Mats Rådberg som sjöng om oss män att lita på
Jag stämde av det med min dejt(som oxå hade barn sedan tidigare) relativt omgående. Typ 1 månad efter första dejten?Nej har inte gjort det, alldeles för tidigt. Vet inte ens om jag vill ha honom som pappa.
Jo vi har bara setts 2 ggr som sagtJag stämde av det med min dejt(som oxå hade barn sedan tidigare) relativt omgående. Typ 1 månad efter första dejten?
var han inte intresserad av fler barn kunde vi ju sluta dejta.
Men hur många ggr hade ni träffats innan du stämde av?Jo vi har bara setts 2 ggr som sagt
Jag tycker du ska simma lugnt. Du har varit singel i 4 månader skriver du och redan börjat tänka på barn med två olika som du träffat under den här tiden. Det låter inte som om du letar efter en partner utan mer efter någon som gör dig med barn.Har läst dejtingtrådarna ett tag men aldrig skrivit något förrän nu. Är singel sen ca 4 månader. Har dejtat en 5-6 st, mestadels från HP. Jag har haft distans tidigare och vill inte ha det igen, träffade en kille som bor 10 mil härifrån, inga barn och som ville ha. Jag som också vill ha barn tyckte det skulle funka bra. Men jag klarar inte av distans längre, märkte det när jag åkte till honom. Så jag lade ner honom. Men det här med barn blir också svårt, jag är i en ålder då jag typ måste skaffa nu. Och jag är jättekräsen vilken pappa jag vill ha till mitt barn, tror inte jag kommer hitta någon som jag verkligen vill ha som pappa till mitt barn så funderar på att skaffa själv.
Just nu träffar jag en kille som har två barn sen innan på heltid. Jag har i min profil att jag vill ha barn och han har ändå skrivit till mig så antar att han inte är främmande för fler barn. Han är liksom sjukt rolig och trevlig, hör av sig ofta, bokar in nya dejter direkt. Ger mig bekräftelse, mår bra av honom och han bor nära mig. Men han har ju två barn på heltid sen innan. Vi bestämde ses nu i helgen igen, och han skulle lösa det så att vi kan ses sa han, annars har han ju barnen. Men kanske han löser att hans föräldrar är barnvakt. Så han vill ju verkligen ses. Oj massa svammel.
Så jag står nånstans vid att skaffa barn själv, men då måste jag lägga ned dejtandet ett tag? Och har jag barn själv så är det väl mer ok att eventuell dejt har barn sen innan tänker jag. Ytterligare en fördel med att skaffa barn själv är ju att när det har slut med pappan så behöver jag inte ha mitt barn på halvtid. Många funderingar här. Någon kanske har någon bra input?
Nu är läget lite annorlunda eftersom vi kände var de innan vi började dejta(kollega).Men hur många ggr hade ni träffats innan du stämde av?
Män som du får mig att aldrig vilja börja dejta igen.....näe. Hon är världens goaste tjej inte alls tack o lov en sån där trist feminist.
Ta inte åt dig, du är ju helt klart en rolig feminist!Män som du får mig att aldrig vilja börja dejta igen
Nej nu har du nog läst lite fel eller jag som skrivit flummigt. Jag har inte velat skaffa barn med dessa, är främst ute efter en partner som tillför något till mitt liv, som gör mig glad och pirrig.Jag tycker du ska simma lugnt. Du har varit singel i 4 månader skriver du och redan börjat tänka på barn med två olika som du träffat under den här tiden. Det låter inte som om du letar efter en partner utan mer efter någon som gör dig med barn.
Exakt så.Jag har inte svept höger på någon sedan det spårade ur med mannen som var så insmickrande hela tiden i våras. Jag skrollar lite på tinder men sveper vänster på allt, hade det funnits en kanske variant hade några kunnat hamna där. Jag köpte ett hus i stället och tänker att det blir bra. Om någon man nu skulle råka fråga mig om jag vill hångla vid rätt tillfälle i månaden skulle jag kanske kunna tänka mig att haka på det, annars får det nog vara.
Det är möjligt att jag tolkat dig fel. Det jag läst är mest om pappamaterial och brådska att få barn..Nej nu har du nog läst lite fel eller jag som skrivit flummigt. Jag har inte velat skaffa barn med dessa, är främst ute efter en partner som tillför något till mitt liv, som gör mig glad och pirrig.
Förstår vad du menar. Men svårt att skriva ut allt. Så blev mest fokus på barn och pappa i min text. Men har tankar på att skaffa barn själv så behöver nödvändigtvis ingen pappaDet är möjligt att jag tolkat dig fel. Det jag läst är mest om pappamaterial och brådska att få barn..
Man ska aldrig ge uppJag har hittat min prins Det gick minsann via Tinder trots att jag trodde det var kört.