Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm jag behöver närhet tror jag, alltså jag är nästan redo hoppa på vilken kille som helst. Har aldrig haft en KK, hur liksom går man till med det? Han jag träffade sist var jag ju väldigt attraherad av, kan jag fråga om han vill ses som ja KK? Eller ja hur fasiken gör jag 😅 hjälp!

Ja, varför inte? Det är väl bara att fråga. :)

Hmm jag behöver närhet tror jag, alltså jag är nästan redo hoppa på vilken kille som helst. Har aldrig haft en KK, hur liksom går man till med det? Han jag träffade sist var jag ju väldigt attraherad av, kan jag fråga om han vill ses som ja KK? Eller ja hur fasiken gör jag 😅 hjälp!

Jag träffade min förra kk på krogen, frågade bara om han ville fortsätta ses och ha sex. Behöver inte vara så krångligt 😊

Varit hos min psykolog idag och han pratade om att jag har en otrygg undvikande anknytning. Plötsligt så har jag fått en förklaring till varför jag aldrig låter någon jag dejtar eller har ett förhållande med komma mig nära mentalt.
Funderat på det en massa mer idag och insett hur mycket uppväxten har format mina relationer jag har idag, och icke-relationer framförallt.

Men nu vet jag iaf vad jag har att jobba med för att kunna låta andra komma in på livet och jag kan ha en rimlig relation.

Var på dejt med en kille igår. Supertrevlig och gullig. Inte jättesnygg kanske. Ingen jätteattraktion från min sida. Träffar honom gärna igen dock för vi hade verkligen en trevlig dejt. Men jag vill dejta andra med tror jag. Är det oschysst mot honom?

Var på dejt med en kille igår. Supertrevlig och gullig. Inte jättesnygg kanske. Ingen jätteattraktion från min sida. Träffar honom gärna igen dock för vi hade verkligen en trevlig dejt. Men jag vill dejta andra med tror jag. Är det oschysst mot honom?
Nej, ni är ju inte exklusiva. Hade räknat med att min dejt dejtar anda också tills man bestämt något annat typ.

Jag har märkt en sak. Se om fler gjort det. Att om jag har inställningen att jag söker vänskap o går ut med att jag inte söker någon livslång partnerskap á la Svenssonlivet så droppar de desperata, de som prompt SKA HA ett förhållande o gifta sig direkt. O fram kommer de där killarna som är ute efter o bara umgås, de där som kanske inte ska ha ngt förhållande utan bara vill hänga, göra saker ihop etc.

Jag har märkt en sak. Se om fler gjort det. Att om jag har inställningen att jag söker vänskap o går ut med att jag inte söker någon livslång partnerskap á la Svenssonlivet så droppar de desperata, de som prompt SKA HA ett förhållande o gifta sig direkt. O fram kommer de där killarna som är ute efter o bara umgås, de där som kanske inte ska ha ngt förhållande utan bara vill hänga, göra saker ihop etc.
Fast det är ju precis det den inställningen är till för? Jag fattar inte vad du menar.

Japp repris idag. Mestadels prat. Bra prat 🙂

Men det är för långt. Ingen orkar. Lite synd men onödigt att försöka inleda något som ändå är dödsdömt.

Ska ev på liten dejt imorgon.

Men det känns som att det ändå alltid kommer sluta med att jag väljer H/kk så jag tror jag ändå måste bestämma mig för att lägga ner sökandet. Tar för mkt tid och energi.

(Sen kanske det är dumt i längden).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka