Jupp.Hu vilka bilder en del har på Hp, förvånad att de släpps igenom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp.Hu vilka bilder en del har på Hp, förvånad att de släpps igenom!
Jag har gått på typ 2 dejter på 1,5 år, plus nån halvslags träf med en kille jag träffar i annat sammanhang och har en snubbe som nog är intresserad av mig men är extremt långt in i friendzonen. Jag tänker inte alls att det är något fel på mig utan att det helt enkelt är så få män som är tillräckligt intressanta för att jag ska vara intresserad. Det innebär inte att det är något fel på mig, utan snarare att utbudet är magert och att jag inte har nån orsak att sänka min standard och dejta nån ointressant typ.Nej alltså han känns inte intressant, liksom ingen känns intressant. Vet inte vad det är för fel på mig?
What she saidJag har gått på typ 2 dejter på 1,5 år, plus nån halvslags träf med en kille jag träffar i annat sammanhang och har en snubbe som nog är intresserad av mig men är extremt långt in i friendzonen. Jag tänker inte alls att det är något fel på mig utan att det helt enkelt är så få män som är tillräckligt intressanta för att jag ska vara intresserad. Det innebär inte att det är något fel på mig, utan snarare att utbudet är magert och att jag inte har nån orsak att sänka min standard och dejta nån ointressant typ.
Hu vilka bilder en del har på Hp, förvånad att de släpps igenom!
Nej, de brukar vara ganska hårda med hur avslöjande bilderna får vara.Pga att de gränsar mot olaglighet eller vad menar du..?
Nej, de brukar vara ganska hårda med hur avslöjande bilderna får vara.
Haha, ja. Jag fick lite hicka av vad som ser ut att dölja sig under de lågt satta mjukisbyxorna. Det var, eh, stort.Aha, fattar! Låter.. gränslöst
Haha, ja. Jag fick lite hicka av vad som ser ut att dölja sig under de lågt satta mjukisbyxorna. Det var, eh, stort.
Haha, ja. Jag fick lite hicka av vad som ser ut att dölja sig under de lågt satta mjukisbyxorna. Det var, eh, stort.
Jag har inte sett några i samma storlek.Finns cykelbyxor på samma tema
Jag var på dejt idag första gången på 1 år och 1 månad!!!!
En jag träffat tidigare, han skrev i veckan och ville ses. Det var trevligt, han är söt. Och jag känner mig lite känslomässigt störd
Men men, den som lever får se!
Men vänta nu. Förstår jag rätt att han du skrev med..tyckte det var fel att du träffat ditt ex o pratade om honom efter?Jag verkar misslyckas med allt.
Haft annat i huvudet och faktiskt bara varit ledsen.. iom en gemensam vän träffade jag mitt ex (visste inte han va där) och det rörde om det med.
Var ärlig mot han jag skriver med och han blev irriterad så det blev inget där heller.
Jag passar nog bättre som singel
Men vänta nu. Förstår jag rätt att han du skrev med..tyckte det var fel att du träffat ditt ex o pratade om honom efter?
Skönt att du slapp den knasbollen. Men jag tycker förvisso att du för din egenskull kanske ska vänta med dejting tills dina känslor kring det du varit med som lugnat sig. Har du gått i terapi för detta?Ja han skrev ”trodde de va ett avslutat kapitel och jag vill inte vara med i något drama mellan 3 personer” typ
Fast nu kanske man inte skall ta i alla växlar. Där finns många sidor till en historia och hur saker går till. Jag försöker att hålla mig till viss del utanför men eftersom det är en nära vän till mig så blir jag faktiskt lite i försvarsposition. Men personen i detta tycker jag inte har agerat fel alls. Utan om man har avtalat att ses, personen som föreslagit detta skriver denna är sjuk (vilket man inte kan göra för) sedan inte svarar på hela helgen och sen skriver sen på natten att denna har haft kontakt med sitt abusive ex igen med noll förklaring till något och personen desutssom skriver att denna inte vill förklara det hela. Så tycker jag faktiskt det är en helt normalt reaktion att känna man inte vill trasslas in det drama. Det svar som skickades skulle jag även säga va inte alls irriterad utan "jag känner så här efter detta beskedet".Men vänta nu. Förstår jag rätt att han du skrev med..tyckte det var fel att du träffat ditt ex o pratade om honom efter?
Ja jag pratar med psykolog. Har hjälpSkönt att du slapp den knasbollen. Men jag tycker förvisso att du för din egenskull kanske ska vänta med dejting tills dina känslor kring det du varit med som lugnat sig. Har du gått i terapi för detta?
Fast nu kanske man inte skall ta i alla växlar. Där finns många sidor till en historia och hur saker går till. Jag försöker att hålla mig till viss del utanför men eftersom det är en nära vän till mig så blir jag faktiskt lite i försvarsposition. Men personen i detta tycker jag inte har agerat fel alls. Utan om man har avtalat att ses, personen som föreslagit detta skriver denna är sjuk (vilket man inte kan göra för) sedan inte svarar på hela helgen och sen skriver sen på natten att denna har haft kontakt med sitt abusive ex igen med noll förklaring till något och personen desutssom skriver att denna inte vill förklara det hela. Så tycker jag faktiskt det är en helt normalt reaktion att känna man inte vill trasslas in det drama. Det svar som skickades skulle jag även säga va inte alls irriterad utan "jag känner så här efter detta beskedet".
Där finns ju faktiskt en människa på andra sidan när man dejtar som har känslor med. Så kanske bara bättre att säga att det inte funkade utan att försöka göra den andra till boven?
Jag hade aldrig accepterat sånt beteende heller från någon man försöker skapa en relation med. (Vänskap eller dejting). Med att dom inte hör av sig alls på flera dagar och sen skickar ett kryptiskt meddelande med ingen förklaring eller så. Och om personen hade ställd in pga sjukdom men varit ute och träffat andra under den helgen (och exet råkade vara där också) så hade jag också bara blocked o gått vidare. Jag hade nog inte ens haft lust att skicka en förklaring för tycker sånt är rätt oschysst
Nej det va det svar jag svarade på som skrev det sen så läste jag inte hans svar som irriterad alls utan förstående men att han inte ville fortsätta om exet fortfarande är inblandat. Vilket jag har svårt att se något fel på, utan för mig en ganska frisk reaktion att man inte vill bli intraslat i något om exet fortfarande är i bilden på det viset.Okej inte hör av sig alls är inte sant.
Jag har skrivit o svarat varje dag.
Jag vet inte om jag pekat ut någon till boven?
Jag skrev ju att JAG inte ska dejta. Jag vet att det är mig det är fel på.
Jag skrev även till dig innan hur jag mår och bad dig läsa dagbokstråden. Har även skrivit det till din kompis med
Men jag kan tycka att den responsen är helt rimlig? Jag skulle inte heller särskilt gärna ge mig in i ett nytt förhållande med någon som inte släppt sitt gamla (känslomässigt eller på annat sätt).Ja han skrev ”trodde de va ett avslutat kapitel och jag vill inte vara med i något drama mellan 3 personer” typ