Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mm…
Jag vet inte men nu känner jag mig obekväm med amerikanen. Först en känsla att jag är hans kompis? Overshares a bit.. även HUR han pratar med mig.
Sen har vi skojjat lite flörtigt o sexuellt men nu har han gått över gränsen ett par gånger.
Så nu känner jag mig osäker.
Som när jag skriver ” nej de är inget för mig”
- pretty shore you will like it

Liksom, nej. Alltså nej

Mm…
Jag vet inte men nu känner jag mig obekväm med amerikanen. Först en känsla att jag är hans kompis? Overshares a bit.. även HUR han pratar med mig.
Sen har vi skojjat lite flörtigt o sexuellt men nu har han gått över gränsen ett par gånger.

Liksom, nej. Alltså nej
Hm… vad trist. Det bådar ju inte gott direkt.

Jag har varit i Dalarna på semester, och i ren tristess så svarade jag på en ifrån dalarna som skrivit till mig på badoo. Han verkar vettig men jag hade ingen tid och träffa honom nu när jag var upp, då jag var m en vän där uppe. Bor ju i huvudstaden egentligen. Hur gör ni om ni börjar skriva med någon som bor en bra bit bort?

Mm…

Liksom, nej. Alltså nej
Uff! Att inte lyssna på ett nej i text, redan tidigt i er kontakt tycker jag låter obehagligt. Ta din magkänsla på allvar där!

Jag har varit i Dalarna på semester, och i ren tristess så svarade jag på en ifrån dalarna som skrivit till mig på badoo. Han verkar vettig men jag hade ingen tid och träffa honom nu när jag var upp, då jag var m en vän där uppe. Bor ju i huvudstaden egentligen. Hur gör ni om ni börjar skriva med någon som bor en bra bit bort?
Jag såg till att träffa tjejen jag träffar nu trots att hon bor i en stad en bra bit bort. Klart värt det. ❤️

Dalarna är inte så jäkla långt bort, så det kan väl lösas lite beroende på vad du vill med förhållandet.

Såg till att träffas ganska snart för att se om det var ”värt det”.

Dalarna är inte så jäkla långt bort, så det kan väl lösas lite beroende på vad du vill med förhållandet.
Tänker mer hur lägger man lixom upp att träffa ngn första gången när de ändå tar 6 timmar med bil, bokar man hotell ngn stans i närheten och möts upp på fika eller så eller hur gör man 🤣 upp till staden där han bor går de inga tåg utan 2h m bil ifrån tågstationen.

Tänker mer hur lägger man lixom upp att träffa ngn första gången när de ändå tar 6 timmar med bil, bokar man hotell ngn stans i närheten och möts upp på fika eller så eller hur gör man 🤣 upp till staden där han bor går de inga tåg utan 2h m bil ifrån tågstationen.
Herregud, bor han i Älvdalen eller? 😁 Då skulle jag hellre ses i orten vid tågstationen, så är ni på neutral mark, och bokar du hotell så finns ju möjlighet att ha en lång dejt om det känns bra. Annars får du ju en liten miniweekend iaf😊 Jag har träffat folk halvvägs mellan våra orter, och bara tagit en promenad typ.

Herregud, bor han i Älvdalen eller? 😁 Då skulle jag hellre ses i orten vid tågstationen, så är ni på neutral mark, och bokar du hotell så finns ju möjlighet att ha en lång dejt om det känns bra. Annars får du ju en liten miniweekend iaf😊 Jag har träffat folk halvvägs mellan våra orter, och bara tagit en promenad typ.
Ja men mer norrut än själva älvdalen 🙈 så ja 🤣

Prata en stund i telefon med amerikanen o det är lite ”you need to go out of your comfortzone to grow”
Jo men de gör jag bara genom att vara på Tinder, dejta och det jag delar med mig av.
Men att sexchatta är inte min grej.
Han sa att han tror han är mer sexuell än jag så vi la på med de sagt 😐

Har skrivit med några andra på Tinder men de är inget direkt intressant.
Nån som fråga om mina bröstvårtor va hårda när jag bada igår 🙃 🙈
”Ja de är nog ganska naturlig reaktion när de är kallt”

Jaja

Halvvägs. Men jag väljer bort alla som är för långt bort för att det ska vara praktiskt i vardagen.

Det innebär säkerligen att jag sorterar bort guldkorn men jag behöver ha det ”enkelt”. Behöver hushålla med både tid och energi.

Halvvägs. Men jag väljer bort alla som är för långt bort för att det ska vara praktiskt i vardagen.

Det innebär säkerligen att jag sorterar bort guldkorn men jag behöver ha det ”enkelt”. Behöver hushålla med både tid och energi.
Jag har ju egentligen inget som binder mig vid Sthlm såpass mkt att jag inte är flyttbar. Och jag har dessutom turen att ha långhelg varannan vecka också så som de är nu på jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka