Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tinder fungerar bra för mig, men ja, jag träffar inte män vilket nog spelar in.Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?
Jag är ingen nunna men även de kk jag haft har jag liksom vibeat med innan och inte sexchattat med (vi har setts istället)
Tänkte just skriva en utan män .Tinder fungerar bra för mig, men ja, jag träffar inte män vilket nog spelar in.
Tinder fungerade bra för mig! Dejtade bara män.Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?
Jag är ingen nunna men även de kk jag haft har jag liksom vibeat med innan och inte sexchattat med (vi har setts istället)
Jag tycker Tinder funkade bra för mig.Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?
För mig har både Tinder, Badoo och Happy Pancake funkat, men man får sålla en del på alla ställena. Har nog inte haft någon dejtingapp där jag inte träffat på män som bara vill prata sex.Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?
Min tanke vart oxå paranoid om än åt ett annat håll. Dom är generösa med pengar för dom inte gör så mycket hemma/tillfredsställande.En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning"
Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag tror det kan vara det. Generös kanske kan vara ok, det kan man ju vara på olika sätt men om de brer på mycket om sin önskan att översålla en med gåvor så hade jag antagit sugardateing.En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning"
Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag läser "generös" = sexköp och "långt ifrån snåla och visar uppskattning" = sugardating aka sexköp fast med gåvor istället för pengarEn hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning"
är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag tolkar det inte så.En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning"
Det är alltså något man måste skriva ned som om det vore någonting märkvärdigt?Nu vet jag vad som menas med omhändertagande. Att inte vara självisk i sängen.
Ja, ungefär som snäll.Det är alltså något man måste skriva ned som om det vore någonting märkvärdigt?