Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Prata en stund i telefon med amerikanen o det är lite ”you need to go out of your comfortzone to grow”
Jo men de gör jag bara genom att vara på Tinder, dejta och det jag delar med mig av.
Men att sexchatta är inte min grej.
Han sa att han tror han är mer sexuell än jag så vi la på med de sagt 😐

Har skrivit med några andra på Tinder men de är inget direkt intressant.
Nån som fråga om mina bröstvårtor va hårda när jag bada igår 🙃 🙈
”Ja de är nog ganska naturlig reaktion när de är kallt”

Jaja
Whoa, whoa, whoa! Jag tycker du har all rätt att be snubben fara och flyga :rage: Det är du som bestämmer över komfortzonen och utflykter från den, inte han!

Prata en stund i telefon med amerikanen o det är lite ”you need to go out of your comfortzone to grow”
Jo men de gör jag bara genom att vara på Tinder, dejta och det jag delar med mig av.

Jaja

Men usch!

Jaja
Det här har jag råkat ut för. Att få en märklig press på sig. O jag har lärt mig att folk pressar så..för sin egen vinning. För mig har det slutat m ett märkligt utnyttjande på ngt sätt, som jag inte har ord på.

Det här har jag råkat ut för. Att få en märklig press på sig. O jag har lärt mig att folk pressar så..för sin egen vinning. För mig har det slutat m ett märkligt utnyttjande på ngt sätt, som jag inte har ord på.

Samma här.
Som att det är hos mig felet ligger och ingen förståelse.
Jag har slutat svara nu när han skriver. Känner inte att jag vill öppna mig och berätta varför t.ex. jag inte vill. De ska bara accepteras, inte ifrågasättas.

M och jag har inte setts på 1,5 vecka eftersom tiden inte riktigt räcker. Han är mest upptagen av oss två och hör inte av sig jätteofta heller men eftersom han är väldigt bekräftande när vi väl hörs inser jag att det är mina egna hjärnspöken och ingenting annat. Försöker vila i att det kommer dagar när vi inte har barnen någon av oss och läget är lite lugnare :)

M och jag har inte setts på 1,5 vecka eftersom tiden inte riktigt räcker. Han är mest upptagen av oss två och hör inte av sig jätteofta heller men eftersom han är väldigt bekräftande när vi väl hörs inser jag att det är mina egna hjärnspöken och ingenting annat. Försöker vila i att det kommer dagar när vi inte har barnen någon av oss och läget är lite lugnare :)
Och bara för att jag skrev så bokade vi just in en lunchdejt imorgon 😊

Jag vet inte om det är någon som lagt upp en profil åt någon annan eller om han pratar om sig själv i tredje person men jag tänker inte fråga. 😂

Bifogade filer

• IMG_0668.webp
    IMG_0668.webp
    52,8 KB · Visningar: 291
Hade 3h flytande konversation (snap) med H igår på temat ”allt möjligt”. Det känns ändå som att jag kanske kan landa lite i att jag lägger ner resten av dejtandet under hösten. Jag har dessutom en uppsats, två sommarkurser och två parallella nya kurser att ägna mig åt förutom jobbet = lite dåligt med tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka