Tänkte jag med. En del blir tysta, en del bara pratar på.Nervös..tänker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte jag med. En del blir tysta, en del bara pratar på.Nervös..tänker jag.
Kan så vara, men det fanns ingen personkemi som jag uppfattade det så jag tänker inte träffa honom mer.Nervös..tänker jag.
Mm, hade tänkt föreslå det men han slutade typ svara helt. Så jag avmatchade, har inte lust att lägga min tid på så sega typer!Verkar han vettig trots seghet, träffa honom!
Jag och min sambo hade usla konversationer i skrift, vi har det fortfarande 4 år senare
Viktigast att det flyter irl.
Har varit med om det motsatta x antal gånger, bästa konversationerna, noll connection när man väl träffas
Blir så glad när jag läser sånt härVar på dejt igår. Vi skulle paddlat kanot i fredags men det regnade och åskade. Det var mysigt! Vi spelade brädspel, pratade och tog en promenad. Han verkar väldigt öppen vilket jag uppskattar, kan även prata om känslor vilket för mig känns oerhört viktigt. Han pratar fint om sin familj och vänner och känns över lag som en fin kille. Efteråt skrev han att det kändes bra och inte kändes stelt eller så och det tyckte inte jag heller. Kände mig avslappnad från att jag kom dit tills det var dags att åka hem mer än fem timmar senare. Vi ska ses igen. Ser fram emot det!
Varför tolka öht? Har de varit tillsammans i ett år och allt varit frid och fröjd ser jag ingen anledning till börja älta vad som var innan de blev tillsammans.Frågar åt en kompis:
Bakgrund varit tillsammans med sin kille i snart ett år.
I helgen åkte dom genom området hon växte upp, gick på dagis, lekis, skola. Med andra ord en massa minnen. Killen vet om att hon växte upp där och har alla sina barndomsminnen där. Dock borde hans ex där när dom var tillsammans i tonåren.
Dom hade pratat lite löst om att hon kunde pek ut vart hon bott å så när dom skulle åka igenom området. Detta sluttade med att hon inte fick en syl i vädret och han satt å pekade ut vart exet hade bott och vart dom hade gjort saker. Hon gav upp ganska snabbt med att kommentera vart hon bott, gått i skola, gjort saker etc och vart ganska nedstämd.
Hon undrar nu hur hon ska tolka hans beteendet. Min tolkning är att han inte har kommit över exet.
Skulle inte säga att allt varit frid och fröjd.Varför tolka öht? Har de varit tillsammans i ett år och allt varit frid och fröjd ser jag ingen anledning till börja älta vad som var innan de blev tillsammans.
Oavsett så är det deras förhållande och något de får reda ut.Skulle inte säga att allt varit frid och fröjd.
Han verkar trist och självupptagen.Frågar åt en kompis:
I helgen åkte dom genom området hon växte upp, gick på dagis, lekis, skola. Med andra ord en massa minnen. Killen vet om att hon växte upp där och har alla sina barndomsminnen där. Dock borde hans ex där när dom var tillsammans i tonåren.
Dom hade pratat lite löst om att hon kunde pek ut vart hon bott å så när dom skulle åka igenom området. Detta sluttade med att hon inte fick en syl i vädret och han satt å pekade ut vart exet hade bott och vart dom hade gjort saker. Hon gav upp ganska snabbt med att kommentera vart hon bott, gått i skola, gjort saker etc och vart ganska nedstämd.
Hon undrar nu hur hon ska tolka hans beteendet. Min tolkning är att han inte har kommit över exet.
Märkligt beteende men tänker att det inte nödvändigtvis behöver handla om exet utan kanske snarare hans ungdom?Frågar åt en kompis:
Jag var en sån nån gång. Jag såg världens snyggaste man på en tävling och visste att om jag inte träffade honom skulle jag fundera på detta för alltid. Så jag kontaktade hans arbete.Någon som varit med om att en okändperson tar kontakt via sms och hävdar att de sett en och och vill gå på en dejt. Försökte söka på nr men fick inte upp något. Är det någon typ av scam?
Är inte Badoo främst för sexkontakter? Eller har jag fått fel uppfattning?
Ja, alltså jag vet inte, men det är det intrycket jag fått.Jasså? Det visste jag inte men det kanske det är.
Vad konstigt - hur blir man UTKASTAD från Tinder?Igår blev jag utkastad från Tinder, och behöver skapa nytt konto. Hur är det möjligt när jag skrivit med 1 person på drygt 1 månad, senast igår t o m så kontot var inte inaktivt. Så nej det skapar jag inget nytt
Vad konstigt - hur blir man UTKASTAD från Tinder?