Men hej Ja lite sorgligt men mest av allt skönt och rätt. Skriver under på det fetade även för min situation. Det är skönt att få distans och kunna se lite nyktert på vad man haft och förstå bättre vad man vill och inte vill ha.Ska kanske göra ett riktigt startinlägg också.. Som sagt, skilde mig i våras efter 9 år ihop och ett barn tillsammans. Skilsmässan var på mitt initiativ, det finns mycket att säga om den men kort sagt delar jag det många sagt - jag har för evig tid sagt upp mig som projektledare och vill nu bara träffa någon som inte behöver mig till något, utan att vi bara gör varandras liv roligare.
Jag registrerade mig på en sajt i början av sommaren och fick då kontakt med en man som vi kan kalla Ingenjören. Lite galet är det men det är den första personen jag började skriva med.. vi har nu varit på tre dejter och det känna fantastiskt. Han är kommunikativ, respektfull och väldigt närvarande, och det är så ljuvligt med någon som har ordning på sitt liv och är uppstyrd! Jag har lite pirr i magen och det känns jättebra än så länge.
Så fint det låter med ingenjören! Även M känns som någon som har koll på läget och kan ta lite egna initiativ, det är ljuvligt efter att ha levt med en person som var tvungen att fråga mig om vad vi skulle göra med tvätten som hängde ute när det började regna...