Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ehuuurk…

Han jag skriver med har nått utlägg nu om att ”män biter ihop” och ”män klagar inte” o han är så cool när han kör jättefort med sin cross i skogen mm mm
Försökte inflika att jag har någorlunda koll då jag håller på med hästar och har brutit foten men han maler bara på 😂

Jag var på dejt idag och det kändes bra. Var konstigt nog inte särskilt nervös. Tror jag kommit till insikten att det inte är mig det är fel på om det inte blir bra, utan att vi helt enkelt inte fungerar tillsammans. Vi spelade minigolf och han knorrade inte ens över att förlora vilket jag ser som positivt. Sen satt vi och pratade resterande tid. Han är fin och jag vill gärna träffa honom igen.

Jag har varit på mitt livs första dejt idag, med han jag pratat med på tinder ett par veckor. Jag var kräkas-och-svimma-nervös innan men det gick faktiskt orimligt bra. :o Han var precis så trevlig, fin och bra som jag fått känslan av i chatt. Jag hade lite svårt att hänga med i huvudet, jag är ju som sagt nyseparerad, men han var väldigt lyhörd för det. Bra känsla, nästan orimligt bra för att vara mitt första högersvep på tinder och min första dejt. Vi lär ses igen ☺️

Jag har varit på mitt livs första dejt idag, med han jag pratat med på tinder ett par veckor. Jag var kräkas-och-svimma-nervös innan men det gick faktiskt orimligt bra. :o Han var precis så trevlig, fin och bra som jag fått känslan av i chatt. Jag hade lite svårt att hänga med i huvudet, jag är ju som sagt nyseparerad, men han var väldigt lyhörd för det. Bra känsla, nästan orimligt bra för att vara mitt första högersvep på tinder och min första dejt. Vi lär ses igen ☺️
Men vad härligt 😍

Jag förstår. Inget som behövs berättas..alla turer hit o dit.

Om du ställer dig frågan : Hur känns det spontant i magen om tanken att han finns o ditt liv vs inte finns?

Kanske kan det ge en hint om vad du vill.
Känns som det är mig det är fel på. Att jag alltid måste ha mer och inte kan nöja mig med det jag har även om det jag har är fantastiskt.
Och det har jag varit tydlig med från början att jag kanske kommer att vilja ha en till. Det eller lämna. Att jag har panik över tanken på att bara leva med en och samma människa resten av mitt liv. Försökt förklara att jag inte kan ha det så.
Hade önskat att gårdagens dejt varit katastrof för då hade jag kunnat släppa den tanken. Iaf nu.

Känns som det är mig det är fel på. Att jag alltid måste ha mer och inte kan nöja mig med det jag har även om det jag har är fantastiskt.
Och det har jag varit tydlig med från början att jag kanske kommer att vilja ha en till. Det eller lämna. Att jag har panik över tanken på att bara leva med en och samma människa resten av mitt liv. Försökt förklara att jag inte kan ha det så.
Hade önskat att gårdagens dejt varit katastrof för då hade jag kunnat släppa den tanken. Iaf nu.
Aha. Poly?

Någon som varit med om att en okändperson tar kontakt via sms och hävdar att de sett en och och vill gå på en dejt. Försökte söka på nr men fick inte upp något. Är det någon typ av scam?

Japp. Ett kräk som sett mig på ICA när jag jobbade i kassan och kollat upp registreringsnumret på bilen... bara det att han sms:ade mamma eftersom det var hennes bil.

Men visst, det kan ju vara någon form av scam också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 062
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka