Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad härligtJag har varit på mitt livs första dejt idag, med han jag pratat med på tinder ett par veckor. Jag var kräkas-och-svimma-nervös innan men det gick faktiskt orimligt bra. Han var precis så trevlig, fin och bra som jag fått känslan av i chatt. Jag hade lite svårt att hänga med i huvudet, jag är ju som sagt nyseparerad, men han var väldigt lyhörd för det. Bra känsla, nästan orimligt bra för att vara mitt första högersvep på tinder och min första dejt. Vi lär ses igen
Ja det är ju det! bara min hjärna som spökar lite... Ska se om jag kan lära mig sätta den på paus ibland ocksåMen vad härligt
Ja, det är inte det lättasteJa det är ju det! bara min hjärna som spökar lite... Ska se om jag kan lära mig sätta den på paus ibland också
Måste det fattas ngt beslut.. nu?Känns jobbigt allt. Dejten gick ju bra. För bra nästan. Jag behöver tänka och landa. Inte springa in i något som jag ibland gör. Just nu vet jag varken ut eller in. Fram eller bak.
Det känns så. Finns så mycket jag skulle vilja skriva om detta men är så invecklat och jag vet inte hur jag ska formulera mig.Måste det fattas ngt beslut.. nu?
Jag förstår. Inget som behövs berättas..alla turer hit o dit.Det känns så. Finns så mycket jag skulle vilja skriva om detta men är så invecklat och jag vet inte hur jag ska formulera mig.
Känns som det är mig det är fel på. Att jag alltid måste ha mer och inte kan nöja mig med det jag har även om det jag har är fantastiskt.Jag förstår. Inget som behövs berättas..alla turer hit o dit.
Om du ställer dig frågan : Hur känns det spontant i magen om tanken att han finns o ditt liv vs inte finns?
Kanske kan det ge en hint om vad du vill.
Aha. Poly?Känns som det är mig det är fel på. Att jag alltid måste ha mer och inte kan nöja mig med det jag har även om det jag har är fantastiskt.
Och det har jag varit tydlig med från början att jag kanske kommer att vilja ha en till. Det eller lämna. Att jag har panik över tanken på att bara leva med en och samma människa resten av mitt liv. Försökt förklara att jag inte kan ha det så.
Hade önskat att gårdagens dejt varit katastrof för då hade jag kunnat släppa den tanken. Iaf nu.
Skriv in numret i Swish appen och se om du får upp någon? (och såklart avbryta betalningen sen). Läskigt värre skulle jag tycka!Någon som varit med om att en okändperson tar kontakt via sms och hävdar att de sett en och och vill gå på en dejt. Försökte söka på nr men fick inte upp något. Är det någon typ av scam?
Hm verkar vara den han säger sig vara dvs förnamnen stämmer. Finns i staden där jag bor. Sjukt skumt! Vad gör jag nu, ignorerar?Skriv in numret i Swish appen och se om du får upp någon? (och såklart avbryta betalningen sen). Läskigt värre skulle jag tycka!
Låter sjukt obehagligt i mina öron. Jag hade blockerat.Hm verkar vara den han säger sig vara dvs förnamnen stämmer. Finns i staden där jag bor. Sjukt skumt! Vad gör jag nu, ignorerar?
Vad svårt! Det känns ju ganska skumt ja… jag vet inte vad jag hade gjortHm verkar vara den han säger sig vara dvs förnamnen stämmer. Finns i staden där jag bor. Sjukt skumt! Vad gör jag nu, ignorerar?
Någon som varit med om att en okändperson tar kontakt via sms och hävdar att de sett en och och vill gå på en dejt. Försökte söka på nr men fick inte upp något. Är det någon typ av scam?
Är ju nästan bättre om det är någon typ av scam och inte en vanlig dåre...Japp. Ett kräk som sett mig på ICA när jag jobbade i kassan och kollat upp registreringsnumret på bilen... bara det att han sms:ade mamma eftersom det var hennes bil.
Men visst, det kan ju vara någon form av scam också.