Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela grejen med onlinedejting är att den blir gränslös på nåt vis.
Man kan fråga om vadfan som helst och bli dissad för precis vad som helst.
Hitte-på-scenario:
Man: Jag vill se helkroppsbilder på dig.
Jag: Varför vill du det?
Man: Vill se hur du ser ut.
Jag: Aha, du undrar vad jag har för klädstil! (Skickar bilder från min garderob)
Man: Nej, inte det...
Jag: Förklara vad det är du vill se.
Man: Ja, din kropp.
Jag: Hur kommer det sig? Jag ser ut som de flesta med två ben, två armar osv.

Och vad svarar mannen där?

Hitte-på-scenario:
Jag: Aha, du undrar vad jag har för klädstil! (Skickar bilder från min garderob)

Han dissar nog där, eller säger något sexistiskt.

Hitte-på-scenario:

Har kört den varianten.

Jag brukar ifrågasätta vad de attraheras av.. kropp el hjärna. Vad är viktigast liksom. De kan oftast inte svara o sen dör hela dialogen. 😁 Rätt kul på ett sätt.

Om alla planeter står rätt imorgon så kommer H hit (hem) efter jobbet. Han är ju en aning opålitlig men det innebär iaf att jag inte kommer att jobba över och jag kommer idag gå och lägga mig med ett städat hus 😎

Planeterna står inte riktigt rätt men close enough. Typ.

Jag har bilder på hela mig på Tinder 🙂
Men den lilla bluppen på magen syns ändå inte för kläderna döljer ju det 😅

Han skrev nu att han bara ville se mig och att jag skulle ”sluta, du är fin” när ja förklara att jag ligger 10+ kg mot vad jag är bekväm med.
Sen att han tyckte personligheten är viktigast 👌🏼

Hitte-på-scenario:

Jag började skriva med en kille som eftersökte bilder. Jag försökte säga att det knappt finns bilder och jag ansåg inte att det var så intressant utan att det var personen jag tyckte var viktigare att det klickade med. Han envisades så jag skickade en-två bild på mej i arbetskläder. Sen kom det tillbaka ”detta funkar inte för mej” och jag höll på att explodera och så kom det ”skicka ett kort sen när du har ridkläder på dig” 🤯
Sen började han diskutera pengar som att han fick mindervärdeskomplex eftersom jag tjänade bra pga jobbet jag har. Jag berättade aldrig hur mkt jag tjänar..

Jag började skriva med en kille som eftersökte bilder. Jag försökte säga att det knappt finns bilder och jag ansåg inte att det var så intressant utan att det var personen jag tyckte var viktigare att det klickade med. Han envisades så jag skickade en-två bild på mej i arbetskläder. Sen kom det tillbaka ”detta funkar inte för mej” och jag höll på att explodera och så kom det ”skicka ett kort sen när du har ridkläder på dig” 🤯
Sen började han diskutera pengar som att han fick mindervärdeskomplex eftersom jag tjänade bra pga jobbet jag har. Jag berättade aldrig hur mkt jag tjänar..
Avmatcha avmatcha avmatcha. Det är praktiskt när de visar sina sanna färger tidigt.

Vilken idiot. Tur att du slapp honom.

Vilken idiot. Tur att du slapp honom.
Det slutar egentligen inte där 😂

Efter ett tag sa jag till honom att vi var inte på samma nivå och jag önskade honom lycka till med letandet. Så fick jag att ”ni är fan lika dana allihop!” Och därefter fick jag en massa meddelanden om jag kunde ge det en chans till osv så fick blocka honom. Ehm nej tack säger jag bara, jag är glad jag slipper honom!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka