Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, absolut, men det är lite den skillnaden jag känner har minskat mer och mer för mig. Innan var det mer att det kändes som att kroppen kunde bli attraherad av någon som hjärnan sa nej till, medan nu är det mer att även om hjärnan konstaterar att det där är attraktivt så om jag känner till minsta lilla rövighet hos personen så kan inte en enda cell i min kropp bli attraherad (eller hur det nu funkar). 😆
Håller helt med!
Rövighet trumfar alltid bort en ja-kropp

Jag kanske kastar mig in i den här tråden som jag bara smygläst i alla år... Är nyseparerad efter drygt 12 års relation och mina vänner övertalade mig att skaffa tinder för någon månad sedan :nailbiting:

Det är galet ovant och läskigt att hoppa ut i en värld där jag... aldrig (?) varit. Aldrig dejtat utan träffat mina få partners via utbildningar jag gått. Nu är jag dessutom äldre, tjockare, har två småbarn.. Så på det stora hela inte jättesjälvsäker även om jag själv tycker att jag har en grym personlighet :D
Lägger till en aning trött på män 🙈 så vi får väl se hur det går.
Försöker mest hålla mig cool och tänka att jag har allt jag behöver så jag har inte riktigt för avsikt att rusa in i något heller, men inser att jag kommer få jobba aktivt på att inte falla ner i rent bekräftelsesökeri...
Pratar iaf med en sen två veckor tillbaka. Han matchade med mig innan jag l0a upp bilder (som jag misstänker att många män gör, dvs sveper höger på det mesta?) men blev kvar även när han sett hur jag ser ut. :p

Jag gillar att han är väldigt bra på att kommunicera, uttrycker sig... respektfullt (om man kan säga det utan att låta som om jag lever för hundra år sedan). Nu har vi bestämt att ses nästa fredag när båda är barnfria. :nailbiting: Extremt nervös och lite förväntansfull redan nu, växlar mellan att vilja gömma mig under en sten och att längta lite. Det går bra det här med att hålla mig cool :cool:

Jag kanske kastar mig in i den här tråden som jag bara smygläst i alla år... Är nyseparerad efter drygt 12 års relation och mina vänner övertalade mig att skaffa tinder för någon månad sedan :nailbiting:

Det är galet ovant och läskigt att hoppa ut i en värld där jag... aldrig (?) varit. Aldrig dejtat utan träffat mina få partners via utbildningar jag gått. Nu är jag dessutom äldre, tjockare, har två småbarn.. Så på det stora hela inte jättesjälvsäker även om jag själv tycker att jag har en grym personlighet :D
Lägger till en aning trött på män 🙈 så vi får väl se hur det går.
Försöker mest hålla mig cool och tänka att jag har allt jag behöver så jag har inte riktigt för avsikt att rusa in i något heller, men inser att jag kommer få jobba aktivt på att inte falla ner i rent bekräftelsesökeri...
Äsch du var ju med i fantens killtråd. Det betyder att du är garvad 🤣

Jag har såklart aktuella bilder på mig för att inte ge fel bild men jag vet inte hur mycket det syns där hur mycket jag väger?
Även skickat selfies oredigerade men de är på mitt ansikte.
Hjärnspökena är inte snälla ibland o även bra bilder har jag svårt att se (ser jag ut såhär?)
Fråga min syster o hon sa ja..
Herregud 🙈

Jag har såklart aktuella bilder på mig för att inte ge fel bild men jag vet inte hur mycket det syns där hur mycket jag väger?
Hjärnspökena är inte snälla ibland o även bra bilder har jag svårt att se (ser jag ut såhär?)
Herregud 🙈
Relaterar så mycket. ❤️
Jag har ganska nyligen börjat ta hand om mig själv lite mer och gått ner lite i vikt men jag är ändå stor. När jag letade bilder att lägga upp var alla jag tycker om på mig själv över 6-7 år gamla där jag väger minst 10 kg mindre, så de ville jag inte använda. Blev därför mest selfies och ansiktsbilder men tog med 1-2 där man ser hela mig fast det var jobbigt, jag är otroligt ofotogenique... 🙈 Men bättre vara brutalt ärlig och sålla bort de som inte vill träffa någon som ser ut som jag, tänker jag.

Blev utbjuden på dejt av en tjej som verkar rätt fantastisk. Enda dilemmat är att hon heter samma sak som mig.😅
Har inget ovanligt namn, men heller inget jättevanligt.
Men skulle vara roligt att ses. 🙂

Med tjejen jag träffat ett tag vet jag inte riktigt hur det går. Jag gillar henne, men vet inte riktigt hur hon känner fortfarande.
Men vi ska ses nästa helg, så tänkte försöka reda lite i känslor och sånt då.

Herregud 🙈
Jag skulle tolka det som att kroppsformen inte spelar roll för de som är intresserade :heart
För de som tycker det är viktigt tror jag inte svarar på profiler utan helkroppsbilder.

Relaterar så mycket. ❤️
Jag har ganska nyligen börjat ta hand om mig själv lite mer och gått ner lite i vikt men jag är ändå stor. När jag letade bilder att lägga upp var alla jag tycker om på mig själv över 6-7 år gamla där jag väger minst 10 kg mindre, så de ville jag inte använda. Blev därför mest selfies och ansiktsbilder men tog med 1-2 där man ser hela mig fast det var jobbigt, jag är otroligt ofotogenique... 🙈 Men bättre vara brutalt ärlig och sålla bort de som inte vill träffa någon som ser ut som jag, tänker jag.

Ja jag tänker så med ♥️
Hejja dig!
Jag har börjat må bättre o därmed äter ja bättre men vet inte om de gett nått resultat än.

T och jag har umgåtts väldigt intensivt i helgen och det känns bra. Inga krav eller hintar om att definiera.

Nu börjar han jobba och jag går på semester så får se vart det bär vägen. Vi var ju hos Bapelsin på sommarfest och det var riktigt trevligt. Han skötte sig trots att jag efter typ 5 min dumpade honom och drog till stallet för att kika på häst. :rofl:

Rättare sagt jag och Bapelsin drog en kort tur till stallet.

Han gör det lätt. Vilket han ska ha cred för och inte ett ljud om att träffa barn eller så. Vilket känns bra.

O nu bad han om helkroppsbilder.
Så har skickat de få jag har från nu arande vikt..
Men bättre han drar sig ut nu, slipper jag träffa honom och SEN bli dissad
Jag har ju aldrig onlinedejtat, men brukar man be om helkroppsbilder? Det känns så - konstigt. Hur förklarar man att man vill det? Och om bilderna inte är det man önskar, säger man tack och hej då?
Mvh, Gammaldags

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka