JaNytt konto men har hängt på buke under många år. Typ ny på det här med dejting, känns lite läskigt på många plan . Är det ok att bara dyka in här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaNytt konto men har hängt på buke under många år. Typ ny på det här med dejting, känns lite läskigt på många plan . Är det ok att bara dyka in här?
Självklart!Nytt konto men har hängt på buke under många år. Typ ny på det här med dejting, känns lite läskigt på många plan . Är det ok att bara dyka in här?
Man träffar bara varandra men är inte ute efter att flytta ihop, gifta sig skaffa barn skulle jag tolka det som.
Toppen, tack!Så tolkar jag det också.
Det enda du bör göra är att strunta i att analysera. Tyvärr. Folk är märkliga. Stäng den dörren och gå vidareJag tycker det här med bilder via nätdejtning är svårt... Hänger till och från på HP där man kan ha dolda bilder, men har av den anledningen inte hängt på tinder. Jag vet inte vad jag tycker är jobbigt? Att andra man ev känner ska se att man letar partner? Eller? Sjukt oklart... Hur tänker ni andra kring bilder?
Jag skulle ha varit på dejt i söndags, men blev inget. Jag och S har skrivit ett tag och pratat i telefon. Vi skulle ha träffats för någon vecka sedan, men då var jag tvungen att uppsöka sjukhus. Vi fortsatte såklart att skriva, han var på om att han vill att vi skulle boka in en annan dag så då kom vi överens om i söndags. Ju närmare söndagen kom desto glesare med svar. Vi hade inte spikat exakt vad vi ska göra, när jag började fråga om lite mer exakta planer så kom det svävande svar... Söndagen kom och han hade inte svarat på meddelanden från lördagen om vad vi skulle spika så jag kände mest "skit samma". Söndag eftermiddag kom det ett meddelande om att han blivit sjuk. Vi skrev lite till om allt möjligt och jag frågade rent ut om han verkligen vill ses vilket han svarade ja på, jag frågade vilken dag som skulle passa och han slutade svara igen... Känns så fruktansvärt märkligt? Han var den som tog första steget första gången till att föreslå att vi skulle ses och var sen på om att vi skulle få till det för att sen bara ghosta?
Jag tycker det här med bilder via nätdejtning är svårt... Hänger till och från på HP där man kan ha dolda bilder, men har av den anledningen inte hängt på tinder. Jag vet inte vad jag tycker är jobbigt? Att andra man ev känner ska se att man letar partner? Eller? Sjukt oklart... Hur tänker ni andra kring bilder?
Jag skulle ha varit på dejt i söndags, men blev inget. Jag och S har skrivit ett tag och pratat i telefon. Vi skulle ha träffats för någon vecka sedan, men då var jag tvungen att uppsöka sjukhus. Vi fortsatte såklart att skriva, han var på om att han vill att vi skulle boka in en annan dag så då kom vi överens om i söndags. Ju närmare söndagen kom desto glesare med svar. Vi hade inte spikat exakt vad vi ska göra, när jag började fråga om lite mer exakta planer så kom det svävande svar... Söndagen kom och han hade inte svarat på meddelanden från lördagen om vad vi skulle spika så jag kände mest "skit samma". Söndag eftermiddag kom det ett meddelande om att han blivit sjuk. Vi skrev lite till om allt möjligt och jag frågade rent ut om han verkligen vill ses vilket han svarade ja på, jag frågade vilken dag som skulle passa och han slutade svara igen... Känns så fruktansvärt märkligt? Han var den som tog första steget första gången till att föreslå att vi skulle ses och var sen på om att vi skulle få till det för att sen bara ghosta?
En kille jag hade en natt med då jag var på besök i en stad, bodde på hotell, han hörde av sig dagen efter och ville skjutsa mig dit jag skulle. Mkt förvånad men tackade givetvis för det, han ville byta sociala medier, jaha ok. Jag hade inget direkt intresse av honom men tycker det var kul med en trevlig bekantskap. Jag skickade ett sms när jag kom hem samma kväll och blev då ghostad. Han följde mig på Insta ett bra tag efteråtJag tycker det här med bilder via nätdejtning är svårt... Hänger till och från på HP där man kan ha dolda bilder, men har av den anledningen inte hängt på tinder. Jag vet inte vad jag tycker är jobbigt? Att andra man ev känner ska se att man letar partner? Eller? Sjukt oklart... Hur tänker ni andra kring bilder?
En kille jag hade en natt med då jag var på besök i en stad, bodde på hotell, han hörde av sig dagen efter och ville skjutsa mig dit jag skulle. Mkt förvånad men tackade givetvis för det, han ville byta sociala medier, jaha ok. Jag hade inget direkt intresse av honom men tycker det var kul med en trevlig bekantskap. Jag skickade ett sms när jag kom hem samma kväll och blev då ghostad. Han följde mig på Insta ett bra tag efteråt
En kille jag hade en natt med då jag var på besök i en stad, bodde på hotell, han hörde av sig dagen efter och ville skjutsa mig dit jag skulle. Mkt förvånad men tackade givetvis för det, han ville byta sociala medier, jaha ok. Jag hade inget direkt intresse av honom men tycker det var kul med en trevlig bekantskap. Jag skickade ett sms när jag kom hem samma kväll och blev då ghostad. Han följde mig på Insta ett bra tag efteråt
Är inte Badoo främst för sexkontakter? Eller har jag fått fel uppfattning?Skaffade Badoo i söndags kväll.
Det är jag som skriver först 95% av gångerna
Annars är det ju de med fetisher som skriver men de verkar inte vilja prata om så mycket annat än just de.
Har gärna sex irl men att sitta o sexchatta ger mig inget.
Sen skrev den mannen som jag skrev med förra gången jag hade appen o det var väl en månad sen o han hade redan glömt vi redan skrivit
Både Tinder och Badoo används för det, och jag har träffat mer seriösa personer på båda.Är inte Badoo främst för sexkontakter? Eller har jag fått fel uppfattning?
Gårdagens dejt tackade för träffen och ville gärna ses igen, men jag satt mest och längtade därifrån. Efter två cider/öl skildes vi åt och han tog spårvagnen och jag gick hem från Avenyn. Kvällens behållning var promenaden hem.
Ja, inte riktigt min grej att bara sitta och höra på någon som bara pratar om sig själv. Tror inte han ställde en enda fråga om mig? I övrigt så var det inte heller intressant men nu är han avbockad och inget mer att fundera på.Så olika liksom
Ja, inte riktigt min grej att bara sitta och höra på någon som bara pratar om sig själv. Tror inte han ställde en enda fråga om mig? I övrigt så var det inte heller intressant men nu är han avbockad och inget mer att fundera på.
Blir nyfiken: ställde han frågor när ni skrev?Ja, inte riktigt min grej att bara sitta och höra på någon som bara pratar om sig själv. Tror inte han ställde en enda fråga om mig? I övrigt så var det inte heller intressant men nu är han avbockad och inget mer att fundera på.
Ja, jag tyckte det flöt bra när vi skrev men inte när vi sågs.Blir nyfiken: ställde han frågor när ni skrev?
Nervös..tänker jag.Ja, jag tyckte det flöt bra när vi skrev men inte när vi sågs.