LÄter spÀnnande! AlltsÄ jag mÄste vara sÀmst pÄ att kolla pÄ vilka filmer som gÄr nu, den verkar ju gÄ men sÄg sen inte nÀr jag kollade pÄ hemsidanJag vill se Ufo Sweden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÄter spÀnnande! AlltsÄ jag mÄste vara sÀmst pÄ att kolla pÄ vilka filmer som gÄr nu, den verkar ju gÄ men sÄg sen inte nÀr jag kollade pÄ hemsidanJag vill se Ufo Sweden
Nya avatar Àr dock vÀldigt bra! KÀndes inte som 3 timmar. VÀldigt fint gjort (och jag grÀt flera gÄnger ) och kÀnslomÀssig tyckte jag. Men bÀst Àr ju om ni kan checka av om ni gillar samma genre och vÀlja nÄtt jobbigt om den ena vill se kÀrleksdrama och den andre slagsmÄl
Det funkar sÀkert... kanske en gÄng av hundra. Antar att det Àr som med phishing och bluffmail, det "kostar" ingenting att trÄla och fÄr man napp Àven oerhört sÀllan sÄ Àr det nettoplus...GÄrdagens bottenskrap pÄ Tinder - vi pratar alltsÄ allra första kontakten
-Heeej sugen pÄ bus ikvÀll?
-Bus?
-Bus=hett sex
-NÀ, inte med en radom snubbe pÄ nÀtet. Funkar det som raggreplik nÄnsin som allra första kontakt?
.....
Block och bye
Var sugen pÄ att swipa höger pÄ en man med en riktigt lÀskig profilbild med ett ansikte som hÀmtat ut en skrÀckfilm, bara för att fÄ veta om han överhuvudtaget lyckas matcha med nÄgon nÀr han har en sÄdan bild. Vem vÀljer ens en sÄdan bild? Vad vill man uppnÄ?
Jag Àr som du, blir lÀtt förtjust om det klickar. Jag tÀnker att jag har tvÄ val 1) acceptera att de Àr annorlunda och anpassa mig. 2) ej anpassa mig och istÀllet hitta nÄgon likasinnad.Jag har dejtat en del nu och blir lÀtt kÀr i den jag dejtar typ efter nÄgra trÀffar och vill dÄ helst ses hela tiden eller iaf ett par gÄnger i veckan.
TyvÀrr verkar inte de jag dejtar alls vilja samma, de kan gÄ dagar utan att höras och ses gÀrna en dag i veckan eller varannan vecka.
Ăr jag knĂ€pp och borde sansa mig? Eller trĂ€ffar jag helt enkelt fel personer? Hur ofta vill ni ses nĂ€r ni dejtar?
Nej, det var inte riktigt den typen av bild. Den hör bilden var bara vÀldigt obehaglig.Jag hade lÀskiga bilder pÄ min profil och fick massor med matches. Att fotografera lite absurda och obehagliga bilder Àr nÄgot jag har ett intresse av. Men det lÄter kanske inte som att bilden du beskriver Àr tagen för att vara artsy? Finns en hel del mÀn som tar riktigt dÄliga/seriemördar-bilder pÄ sig sjÀlva.
Har informerat S om att jag Àr ledig hela helgen - vilket han ocksÄ Àr FÄr se om han frÄgar.
TÀnkte frÄga en matchning annars om han vill ses pÄ lördag.
För att han sa att han inte ville ses igen. Men sedan Äterupptog vi kontakten igen och nu Àr han i en depressiv period. SÄ vill inte trÀnga mig pÄ.Varför frÄgar inte du om du vet att bÄde du och han Àr lediga?
För att han sa att han inte ville ses igen. Men sedan Äterupptog vi kontakten igen och nu Àr han i en depressiv period. SÄ vill inte trÀnga mig pÄ.
Oh no! Jag slÄr vad om att du fÄr pm nuAlltsÄ, ett Äldersintervall pÄ 30 (!) Är och 15 mils radie ⊠Jag bor visst mitt ute i ingenstans, med 15 mil till nÀrmaste granne?
Jag behöver inte oroa mig för att bestÀmma outfit till kommande dejt i alla fall. HÀr Àr total torka trots att jag försöker vara öppen.
Drömde hÀromnatten att jag hittade min drömman pÄ Buke och att jag undrade varför jag slösat bort sÄ mycket tid pÄ Tinder. DessvÀrre vaknade jag innan jag lyckats luska ut vilket nick denna fantastiske man gömt sig bakom, men om min drömprins kÀnner igen sig, sÄ Àr han vÀlkommen att höra av sig.
Hur gÄr det för @Modest i dejtandet?Jaha, fattar. LÄter som ett lite kÀmpigt lÀge.