DejtingtrÄden 35

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Nya avatar Ă€r dock vĂ€ldigt bra! KĂ€ndes inte som 3 timmar. VĂ€ldigt fint gjort (och jag grĂ€t flera gĂ„nger 🙈) och kĂ€nslomĂ€ssig tyckte jag. Men bĂ€st Ă€r ju om ni kan checka av om ni gillar samma genre och vĂ€lja nĂ„tt :) jobbigt om den ena vill se kĂ€rleksdrama och den andre slagsmĂ„l 😂

Verkligen :D Jag avskydde första "Avatar" och hade blivit vÀldigt besviken om jag blivit utbjuden att se tvÄan :rofl:

GÄrdagens bottenskrap pÄ Tinder - vi pratar alltsÄ allra första kontakten
-Heeej sugen pÄ bus ikvÀll?
-Bus?
-Bus=hett sex
-NÀ, inte med en radom snubbe pÄ nÀtet. Funkar det som raggreplik nÄnsin som allra första kontakt?

.....

Block och bye

Var sugen pÄ att swipa höger pÄ en man med en riktigt lÀskig profilbild med ett ansikte som hÀmtat ut en skrÀckfilm, bara för att fÄ veta om han överhuvudtaget lyckas matcha med nÄgon nÀr han har en sÄdan bild. Vem vÀljer ens en sÄdan bild? Vad vill man uppnÄ?:eek:

GÄrdagens bottenskrap pÄ Tinder - vi pratar alltsÄ allra första kontakten
-Heeej sugen pÄ bus ikvÀll?
-Bus?
-Bus=hett sex
-NÀ, inte med en radom snubbe pÄ nÀtet. Funkar det som raggreplik nÄnsin som allra första kontakt?

.....

Block och bye
Det funkar sÀkert... kanske en gÄng av hundra. :meh: Antar att det Àr som med phishing och bluffmail, det "kostar" ingenting att trÄla och fÄr man napp Àven oerhört sÀllan sÄ Àr det nettoplus...

Var sugen pÄ att swipa höger pÄ en man med en riktigt lÀskig profilbild med ett ansikte som hÀmtat ut en skrÀckfilm, bara för att fÄ veta om han överhuvudtaget lyckas matcha med nÄgon nÀr han har en sÄdan bild. Vem vÀljer ens en sÄdan bild? Vad vill man uppnÄ?:eek:

Jag hade lÀskiga bilder pÄ min profil och fick massor med matches. :) Att fotografera lite absurda och obehagliga bilder Àr nÄgot jag har ett intresse av. Men det lÄter kanske inte som att bilden du beskriver Àr tagen för att vara artsy? :p Finns en hel del mÀn som tar riktigt dÄliga/seriemördar-bilder pÄ sig sjÀlva. :laugh:

Jag har dejtat en del nu och blir lÀtt kÀr i den jag dejtar typ efter nÄgra trÀffar och vill dÄ helst ses hela tiden eller iaf ett par gÄnger i veckan.

TyvÀrr verkar inte de jag dejtar alls vilja samma, de kan gÄ dagar utan att höras och ses gÀrna en dag i veckan eller varannan vecka.

Är jag knĂ€pp och borde sansa mig? Eller trĂ€ffar jag helt enkelt fel personer? Hur ofta vill ni ses nĂ€r ni dejtar?
Jag Àr som du, blir lÀtt förtjust om det klickar. Jag tÀnker att jag har tvÄ val 1) acceptera att de Àr annorlunda och anpassa mig. 2) ej anpassa mig och istÀllet hitta nÄgon likasinnad.

Usch, det Àr verkligen frustrerande att ha blivit intresserad av nÄgon som Àr vÀldigt upptagen. Jag Àr ju sÄn som aldrig fÄr upp intresset för folk pÄ det hÀr sÀttet. Hur gÄr man bara vidare, blir av med det? NÀr man egentligen för första gÄngen i sitt vuxna liv trÀffat nÄgon som man inte vill annat Àn att lÀra kÀnna bÀttre?

Mitt ex, som jag lÀmnade för 4,5 Är sedan, var en relation som jag aldrig kÀnde sÄ hÀr för. Det var egentligen ett rebound, kan man vÀl kalla det, som jag liksom.. fastnade med. En relation jag aldrig mÄdde bra av, men inte hade styrka att lÀmna.

Men ja, det Àr bara att slÀppa crushen jag har pÄ den hÀr nya killen, han har som sagt tjej och jag Àr rÀtt övertygad om att de varit tillsammans sedan gymnasietiden eller tidigare. Dvs ungefÀr hela hans vuxna liv.

Jag hade lÀskiga bilder pÄ min profil och fick massor med matches. :) Att fotografera lite absurda och obehagliga bilder Àr nÄgot jag har ett intresse av. Men det lÄter kanske inte som att bilden du beskriver Àr tagen för att vara artsy? :p Finns en hel del mÀn som tar riktigt dÄliga/seriemördar-bilder pÄ sig sjÀlva. :laugh:
Nej, det var inte riktigt den typen av bild. Den hör bilden var bara vÀldigt obehaglig.

Kom pÄ att det Àr 3Är sedan jag sov över hos S första gÄngen. NÀstan pÄ datumet tom.
Efter ca 6mÄn bröt han upp pga fortfarande kÀr i sin förra flickvÀn. Vi sÄgs sporadiskt under Ären som gick.
NĂ€r jag iprincip hade lyckas slĂ€ppa taget om honom helt mycket pga att jag var helt sĂ€ker pĂ„ att han trĂ€ffade en tjej jag brukar jobba med sĂ„ tar vi upp kontakten igen. 😅
FÄr se vad detta leder till. Men vi har trevligt lÀngs vÀgen iaf. :angel:

S Äker pÄ utlandsresa imorgon. Blir borta en vecka. SÄ dÄ kan jag spara in nÄgra mil pÄ bilen iaf. :rofl:

AlltsĂ„, ett Ă„ldersintervall pĂ„ 30 (!) Ă„r och 15 mils radie 
 Jag bor visst mitt ute i ingenstans, med 15 mil till nĂ€rmaste granne? 😮

Jag behöver inte oroa mig för att bestĂ€mma outfit till kommande dejt i alla fall. HĂ€r Ă€r total torka trots att jag försöker vara öppen. 😂

Drömde hÀromnatten att jag hittade min drömman pÄ Buke och att jag undrade varför jag slösat bort sÄ mycket tid pÄ Tinder. DessvÀrre vaknade jag innan jag lyckats luska ut vilket nick denna fantastiske man gömt sig bakom, men om min drömprins kÀnner igen sig, sÄ Àr han vÀlkommen att höra av sig. :D

AlltsĂ„, ett Ă„ldersintervall pĂ„ 30 (!) Ă„r och 15 mils radie 
 Jag bor visst mitt ute i ingenstans, med 15 mil till nĂ€rmaste granne? 😮

Jag behöver inte oroa mig för att bestĂ€mma outfit till kommande dejt i alla fall. HĂ€r Ă€r total torka trots att jag försöker vara öppen. 😂

Drömde hÀromnatten att jag hittade min drömman pÄ Buke och att jag undrade varför jag slösat bort sÄ mycket tid pÄ Tinder. DessvÀrre vaknade jag innan jag lyckats luska ut vilket nick denna fantastiske man gömt sig bakom, men om min drömprins kÀnner igen sig, sÄ Àr han vÀlkommen att höra av sig. :D
Oh no! Jag slĂ„r vad om att du fĂ„r pm nu 😄

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Min mamma fyller Är snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushÄllsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor pÄ tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under sÄ mÀngden ogrÀs mellan plattorna Àr rÀtt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 mÄnader. VÀldigt mkt kÀrlek mellan oss. Vi bor pÄ olika orter men trÀffas sÄ ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar