Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här går det dåligt, killen jag dejtat ett par veckor skickade precis ett mess där han skrev att han inte får känslor för mig och inte vill ses mer.. känns riktigt tufft då jag tyckt att vi klickat så bra och haft så otroligt roligt när vi setts, som har vi verkligen hade något på gång😔

Här går det dåligt, killen jag dejtat ett par veckor skickade precis ett mess där han skrev att han inte får känslor för mig och inte vill ses mer.. känns riktigt tufft då jag tyckt att vi klickat så bra och haft så otroligt roligt när vi setts, som har vi verkligen hade något på gång😔
Vad tråkigt! :(

Matchade I helgen som var med en kille på Tinder, konversationen flöt på helt okej, om allt möjligt förutom sex (skönt!), men för 3 dagar sen fick jag en 👍 som enda svar efter vi pratat om vad vi gjorde den kvällen (han spelade datorspel, jag berättade att jag höll på att sy). Där tappade jag motivationen för vidare konversation 😑 tidigare hade han uttryckt att han var imponerad över att jag sydde mina kläder själv osv.

Matchade I helgen som var med en kille på Tinder, konversationen flöt på helt okej, om allt möjligt förutom sex (skönt!), men för 3 dagar sen fick jag en 👍 som enda svar efter vi pratat om vad vi gjorde den kvällen (han spelade datorspel, jag berättade att jag höll på att sy). Där tappade jag motivationen för vidare konversation 😑 tidigare hade han uttryckt att han var imponerad över att jag sydde mina kläder själv osv.

Förstår dig, jag avskyr tummen upp, nåt kan han väl bemöda sig med att svara?

Alltså, ett åldersintervall på 30 (!) år och 15 mils radie … Jag bor visst mitt ute i ingenstans, med 15 mil till närmaste granne? 😴

Jag behöver inte oroa mig för att bestämma outfit till kommande dejt i alla fall. Här är total torka trots att jag försöker vara öppen. 😂

Drömde häromnatten att jag hittade min drömman på Buke och att jag undrade varför jag slösat bort så mycket tid på Tinder. Dessvärre vaknade jag innan jag lyckats luska ut vilket nick denna fantastiske man gömt sig bakom, men om min drömprins känner igen sig, så är han välkommen att höra av sig. :D
Låt höra! vilka PM har du fått?

Förstår dig, jag avskyr tummen upp, nåt kan han väl bemöda sig med att svara?
:eek: Tur jag inte dejtar. Jag använder 👍 hela tiden, om jag inte kommer på något intelligent/djupsinnigt svar just då men ändå vill ge positiv bekräftelse på det den andra personen sagt.

:eek: Tur jag inte dejtar. Jag använder 👍 hela tiden, om jag inte kommer på något intelligent/djupsinnigt svar just då men ändå vill ge positiv bekräftelse på det den andra personen sagt.

Jag blir arg av den 😂
Känns så slappt och nochalant att bara skicka en jävla tumme 😑
Min tränare är undantagen eftersom jag vet att hen har väldigt mycket att göra och skickar tumme för att bekräfta.
Andra människor förtjänar pisk 😡

Låt höra! vilka PM har du fått?
Bortsett från att George Clooney hörde av sig och vill bjuda ut mig nästa fredag, så ekar det tomt i min inkorg. Jag svarade att jag skulle återkomma med besked i början av nästa vecka. Tänker att det är dumt att tacka ja för tidigt, ifall Brad kommer med en inbjudan.

Inga heroiska insatser från bukekarlarna ännu, men det kanske beror på att jag har skrivit att jag söker en man med en viss längd. :angel:

Min radie på Tinder är nu därför utökad till ”global” så att inte Brad och jag missar varandras profiler. :D

Bortsett från att George Clooney hörde av sig och vill bjuda ut mig nästa fredag, så ekar det tomt i min inkorg. Jag svarade att jag skulle återkomma med besked i början av nästa vecka. Tänker att det är dumt att tacka ja för tidigt, ifall Brad kommer med en inbjudan.

Inga heroiska insatser från bukekarlarna ännu, men det kanske beror på att jag har skrivit att jag söker en man med en viss längd. :angel:

Min radie på Tinder är nu därför utökad till ”global” så att inte Brad och jag missar varandras profiler. :D
så de ska vara 185 cm +-1cm ;) antar jag!

Jag använder den när jag blir irriterad på någon och vill ge ett halvt nonchalant svar i kombination med en hint om att jag inte tänker dra konversationen framåt själv … 😅

Kanske är det därför jag är singel!? :nailbiting: Måste genast se efter om det går att radera denna emoji från telefonen eller om jag kan blocka användningen av den.

Jag använder den när jag blir irriterad på någon och vill ge ett halvt nonchalant svar i kombination med en hint om att jag inte tänker dra konversationen framåt själv … 😅

Kanske är det därför jag är singel!? :nailbiting: Måste genast se efter om det går att radera denna emoji från telefonen eller om jag kan blocka användningen av den.

Min sambo gör det när han vill reta mig, 👍🙂
Värsta sortens emojis 😡😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar