Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis en supelike med tillhörande svepmeddelande ”Henne känner man allt igen” samt en ny matchning på Tinder. Undrar om någon är min hjälte från Buke? Det var ingen Brad i alla fall.

Jag mässar för mig själv att inte bli irriterad och ge någon av dem en 👍. Inte ikväll i alla fall. I morgon kanske.

Fick precis en supelike med tillhörande svepmeddelande ”Henne känner man allt igen” samt en ny matchning på Tinder. Undrar om någon är från min hjälte från Buke? Det var ingen Brad i alla fall.

Jag mässar för mig själv att inte bli irriterad och ge någon av dem en 👍. Inte ikväll i alla fall. I morgon kanske.
Det var inte jag i alla fall, jag funderar på att gå ut på tinder men mins hus dåligt det har varit för mig.

Det var inte jag i alla fall, jag funderar på att gå ut på tinder men mins hus dåligt det har varit för mig.
Det blev en 👍, då ❤️ inte ville fungera.
Bäst att tillägga att det inte är en nonchig tumme den här gången. 😉

Jag gillar inte heller Tinder, men jag tar det för vad det är och räknar inte med några stordåd. Träffar inte så många nya människor genom jobb och på fritiden, inga singelmän i alla fall, så jag har appen i bakgrunden. Dyker något intressant upp så gör det.

Jag blir arg av den 😂
Känns så slappt och nochalant att bara skicka en jävla tumme 😑
Min tränare är undantagen eftersom jag vet att hen har väldigt mycket att göra och skickar tumme för att bekräfta.
Andra människor förtjänar pisk 😡
Vi skulle inte dejta varandra med andra ord! :D
Jag vägrar skriva en massa ord om jag egentligen inte har något att säga. Skulle vilja ha den norrländska inandningen i smileyform.

Appropå att texta, jag tolererar bara någon av hjärtsmileysarna när jag skriver att jag kör till The Guy. Utebliven reaktion är också fel. Han har gjort rätt många gånger i veckan i över 2 år nu men någon gång var det fel och då sa jag det. Sedan dess har det varit 100% rätt alla gånger. Jag hade inte sagt något innan för vi bara har varit synkade i kommunikationen sedan bokstavligt talat dag 1. Svarar han från datorn blir det pussmileyn utan hjärta och då ber han om ursäkt på förhand haha.

Det finns uppenbarligen personer som passar ens kommunikationsstil som handen i handsken!

Förstår dig, jag avskyr tummen upp, nåt kan han väl bemöda sig med att svara?
Verkligen.

Det är så himla drygt när någon gör det. Jag skulle dock överleva ett sådant svar om sambon gör det om jag skulle skriva ”kan du köpa mjölk med” när han redan är i affären.

👍 funkar för mig när det bara behövs nån form av bekräftelse på att jag sett meddelandet, ofta i kontakt med nån jag har en lättsam relation till. Men jag använder det till 95% i kommunikation med barnens pappa när jag är less på att han skickar meddelanden 😅

Japp någon försökte använda snappchat som en dating app. Jag blev ganska snabbt blockad av personen när han insåg att jag inte är särskilt snabb på att svara honom när han skriver på min icke dating app till folk som inte är nära vänner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar