Men det är ju ett givet svar! Vad vill du att han ska skriva? "Ja, jag köper bröd." ?Detta är dock inte i konversationer som behöver en fortsättning
Köper du bröd på vägen hem?
Så brukar våra konversationer se ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju ett givet svar! Vad vill du att han ska skriva? "Ja, jag köper bröd." ?Detta är dock inte i konversationer som behöver en fortsättning
Köper du bröd på vägen hem?
Så brukar våra konversationer se ut
Yeeessss qeen, jag köpa bröd!Men det är ju ett givet svar! Vad vill du att han ska skriva? "Ja, jag köper bröd." ?
Det var inte jag i alla fall, jag funderar på att gå ut på tinder men mins hus dåligt det har varit för mig.Fick precis en supelike med tillhörande svepmeddelande ”Henne känner man allt igen” samt en ny matchning på Tinder. Undrar om någon är från min hjälte från Buke? Det var ingen Brad i alla fall.
Jag mässar för mig själv att inte bli irriterad och ge någon av dem en . Inte ikväll i alla fall. I morgon kanske.
Det blev en , då inte ville fungera.Det var inte jag i alla fall, jag funderar på att gå ut på tinder men mins hus dåligt det har varit för mig.
Men det är ju ett givet svar! Vad vill du att han ska skriva? "Ja, jag köper bröd." ?
Hade nog fan köpt mjöl och jäst.Underbart!
Vi skulle inte dejta varandra med andra ord!Jag blir arg av den
Känns så slappt och nochalant att bara skicka en jävla tumme
Min tränare är undantagen eftersom jag vet att hen har väldigt mycket att göra och skickar tumme för att bekräfta.
Andra människor förtjänar pisk
Vi skulle inte dejta varandra med andra ord!
Jag vägrar skriva en massa ord om jag egentligen inte har något att säga. Skulle vilja ha den norrländska inandningen i smileyform.
Ok förstår jag, det låter passivt aggressivt på något sätt!Vi skriver väldigt mycket till varandra, min sambo är precis som jag
Det värsta jag kan svara honom är okej eller ännu värre, ok.
Då blir det dålig stämning
Ok förstår jag, det låter passivt aggressivt på något sätt!
Verkligen.Förstår dig, jag avskyr tummen upp, nåt kan han väl bemöda sig med att svara?
Det är provocerande
Vilket han vet att jag tycker, därför svarar han så ibland
= Ondska, = dubbel ondska
Oftast svara han något i stil med, det fixar jag
Yes, jag är komplicerad när det kommer till skrivandet
det kan jag hålla med om, men om man försöker lära känna någon och de svarar med en emoji, då tar konversation slut lite.Men gud. Och jag skulle aldrig orka med nån som skapar värsta dramat över vilka emojis eller korta svar som används
Jo men det är ju skillnad om det är i början efter att man har matchat, men det var det ju inte frågan om i de flesta exemplen här.det kan jag hålla med om, men om man försöker lära känna någon och de svarar med en emoji, då tar konversation slut lite.
Men gud. Och jag skulle aldrig orka med nån som skapar värsta dramat över vilka emojis eller korta svar som används