Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hon gör mig lite glad! Vi skriver lite sporadiskt och lär känna varann. Det känns trevligt 😊

Hon är doktor. Jag vet, det kanske är fånigt men det gör mig lite extra pirrig :o
Och faktiskt! FAKTISKT! Så visste jag inte det innan 😂

Nu skrev hon att hon varit på ridlektion ikväll! Det blir bara bättre och bättre :D

Här om dagen skrev hon att hon var och simmade, var på bokcirkel, nu ridlektion - allt jag har kunnat skryta med den här veckan var att jag hade diskat och att jag somnade på soffan två dagar i rad. Jag måste verka så charmig 😂

Jag och den långväga dejten har träffats tre gånger nu, och det är så fantastiskt fint och mysigt när vi ses. Det känns ömsesidigt men däremellan har jag varit den som tar mest initiativ och det känns trist. Jag vill gärna ses igen men kommer nog inte driva på det mer, känns det som nu iaf. Det gjorde mig lite mer motiverad att ta tag i tindrandet igen.

Jag matchade med en vän, som för länge, länge sen var en partner. Vi har jätteunga då, och sen har vi haft kontakt och träffats genom åren. Ibland flörtigt men sista åren (när jag haft partner) bara som vänner. Hur som helst, vi sågs förra helgen och det var bara så avslappnad och mysigt, men lite svårt att avgöra om det var vänskapstryggt eller kemi. Det blev mest kramar och stå nära varandra. Vi kommer ju ses igen såklart, men vi bor också långt ifrån varandra så det dröjer nog till jul. Vore nog bra att testa hånglet då tror jag 😁

Nu har jag bokat in en brunchdejt nästa helg iaf, med en person från samma stad (hurra!). Vi har bara skrivit ett dygn men vi bondar rätt så bra kring att frukost är bästa måltiden och hur man navigerar i livet genom att lajva vuxen 😁

Jag ska träffa en kille för första gången på onsdag. Vi har pratat i telefon konstant sedan vi fick kontakt i stort sett. Innan jobbet, efter jobbet. Vi verkar ha liknande värderingar, han har humor, är uppmärksam och omtänksam. Har en bra relation till sin familj och har två katter 😺 Det känns jättekul!

Vad kul att läsa om alla som dejtar. :) Här är det torka på den fronten som gäller. Använder en kk som en levande dildo typ, och det är egentligen bara tragiskt trots att han egentligen är supermysig och jättebra på att gosa och massera mina axlar. Det uppskattas ju!

Borde kanske ta tag i mitt liv. :angel::D

Det var han!
Lovande.
Vi får se vad/om han svarar på mitt nästa drag.
Ett mja. Jag tror han han en idé om vad för preferenser den typen av pres ger. Jag är nog bredare än så.

Jag fortsätter ha kollegan som referens och då kammar Tindersnubben noll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
287
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 574
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar