Det kommer att gå bra!Har inte gått på en dejt på 11 år, vetefan hur det ska gå…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer att gå bra!Har inte gått på en dejt på 11 år, vetefan hur det ska gå…
Det var han!Nu skrev jag till en som hade introvert och feminist i sin profil
Apropå tålamod kanske jag borde lära mig att inte svara på en sekund efter att hon skriver tillbaka också
Det är santSvara när du vill tänker jag.
Sånt är väl inget du tänker på när du skriver med vänner, varför tänka på det när man skriver med en potentiell dejt?
Svårt det där alltså! ”Alla” verkar ju ha ett djur typOm en är allergisk mot pälsdjur är det kanske dumt att så att säga lägga tid på att kommunicera med ngn med djur på typ alla bilder
Svårt det där alltså! ”Alla” verkar ju ha ett djur typ
Ja det är sant!Ja det är ju vanligt men är det en dealbreaker är det ju schysst mot alla att informera direkt
Om en är allergisk mot pälsdjur är det kanske dumt att så att säga lägga tid på att kommunicera med ngn med djur på typ alla bilder
Ett mja. Jag tror han han en idé om vad för preferenser den typen av pres ger. Jag är nog bredare än så.Det var han!
Lovande.
Vi får se vad/om han svarar på mitt nästa drag.